Byla tam fotka muže se zelenými vlasy načesanými dozadu, bez obočí a s rudými rty. Taky měl na obličeji tetování. Podívala jsem se na doktora pohledem to myslíš vážně nebo si děláš prdel?. ,,Já vím, že jsme vám o vašem přeřazení měli říct, ale nebyl čas. Jinak vy jste se obarvila?" nadzvedl obočí. ,,Jo.." nervózně jsem se usmála. ,,Moc vám to sluší, já musím jít nashle." řekl a rychle odešel. Chtěla jsem jít taky pryč, ale pak jsem si vzpomněla na desky. Znovu jsem je otevřela a podívala se na jméno muže. ,,Joker? Tak toho musím vidět naživo." zasmála jsem se a šla k železným dveřím. To s nim budu bez ochranky? No co bude sranda. Vešla jsem do místnosti. Byl tam jen stolek a dvě židle. Na jedné židli seděl ten klaun v kazajce a usmíval se na mě.
,,Připomínate mi mou Harley. Taky má tak krásnou postavu." usmál se. ,,Tajty kecy si nech na koledu šašku." zazubila jsem se a sedla si naproti němu. ,,Mr. J." zamračil se. ,,Bububu. Klaun se zlobí." řekla jsem ironicky a znovu si začala číst jeho desky. ,,Jste jiná než ostatní doktoři." uchechtl se a prohlížel si mě. ,,A v čem?" nadzvedla jsem obočí. ,,Vaši kolegové ze mě mají noční můry a vy se mi vysmíváte." zasmál se. ,,Já vlastně ani nejsem doktorka. S mým přítelem jsme se odtud snažili dostat, ale jako každý jeho plán se to podělalo." dala jsem si nohy na stůl a dál si četla desky. ,,Kdo je váš přítel?" zasmál se. ,,Co ti je do toho?" nadzvedla jsem obočí. ,,Jen jestli ho znám." uchechtl se. ,,Jerome Valeska." zazubila jsem se. ,,Váš přítel je ten imbecil?" zasmál se. ,,Přesně." usmála jsem se. Začal se smát. ,,A kdo je ta vaše Harley?" uchechtla jsem se. ,,Harley je moje přítelkyně. Teda spíš můj majetek." zazubil se. ,,Máš super zuby." zasmála jsem se. ,,Já vím." usmál se. ,,A kde je ta tvoje Harley teď?" nadzvedla jsem obočí. ,,Je v místnosti 305." uchechtl se. ,,Tam je Jerome.. Je Harley hezká?" řekla jsem rychle. ,,Měla by jste to mít v těch deskách." zasmál se. Začala jsem hledat. Prolistovala jsem pár stran než jsem to našla. ,,Harley Quinn?" uchechtla jsem se. ,,Jo." usmál se. ,,Ta je hezká." řekla jsem ironicky a prohlížela si fotku.
,,Tady nám Batman překazil rande." procedil mezi zuby. ,,A Batman je kdo?" nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Můj oblíbený vtip." rozesmál se. ,,Líbíš se mi! Tebe beru sebou ven." zasmála jsem se a vstala. Rozvázala jsem mu kazajku a vydala se ke dveřím. Šel hned zamnou. ,,Triko nemáš?" uchechtla jsem se. Zakroutil hlavou, že ne. ,,Tak tu počkej, něco ti donesu." řekla jsem a vyšla z místnosti. ,,Pane strážníku! Pojďte sem prosím!" křikla jsem na strážníka. Došel ke mě. ,,Co je?" zamračil se. ,,Potřebuji aby jste tam šel!" ukázala jsem na dveře. Protočil očima a šel do místnosti. Zabouchla jsem za ním dveře a čekala. Po chvilce vyšel v obleku toho strážníka. ,,Sekne ti to." zasmála jsem se a bouchla ho do ramene. Uchechtl se a vyšel. Šla jsem za ním. Došli jsme ke dveřím s číslem 305. Rozhlédla jsem se po chodbě a vešla dovnitř.
,,Jerome!"
Tak jak se vám líbí nové postavy? ^^ Co zase Jerome provedl? 😱😱
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfic,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤