Kapitola 47.

606 44 2
                                    

2. Měsíc..

Když se Aaron s Melanie vrátili z líbánek, tak jsem zjistila, že nejsem jediná těhotná ženská v domě. Každopádně bříško mi trochu narostlo a Jerome je z toho hotovej. Taky jsme s Melanie převzali vládu nad domácností, protože nechcete zažít naštvanýho těhotnýho psychopata a naštvanou těhotnou Melanie. Cejtim se teď jak kdybych byla zase v pubertě. Jsem drzá, nepříjemná a dokonce citlivá. Melanie je můj opak. Hodná, veselá a vše bere s humorem.

,,Tak slečno Barton, vše je jak má být." usmál se doktor a podal mi kapesníček abych si utřela břicho. Břicho jsem si utřela, stáhla jsem si triko a posadila se na židli naproti doktorovi. ,,Přijde s vámi někdy otec dítěte? Jen aby mi to tu podepsal." podíval se na mě. ,,Víte on teď hodně pracuje." usmála jsem se a nedaleko nás byl slyšet výbuch. ,,Vidíte? Teda slyšíte." zasmála jsem. Jen se uchechtl a podal mi těhotenskou kartu. S úsměvem jsem ji převzala. ,,Příští měsíc, stejný čas a stejné datum." usmál se. ,,Dobře, nashle." uchechtla jsem se a odešla.

,,Jsem domáááá!!" zaječela jsem když jsem vešla do domu. ,,Ahooooj!" zaječela na mě z gauče Melanie. Šla jsem si nahoru odnést věci a převlékla jsem se. Sešla jsem zpátky dolů a přisedla si k Melanie. Začali jsme si povídat o takových těch těhotenských věcech.

Rozrazily se dveře dovnitř se smíchem vběhl Jerome, Aaron a Robert. Postavila jsem se a dala si ruce v bok. ,,Jerome Valesko!" křikla jsem. ,,Aarone Helzingere!" zopakovala mé gesto Melanie. Všichni tři si stoupli do pozoru. ,,Roberte tebe se to netýká." řekla jsem. Jen si oddychl a odešel. ,,Ahoj lásko!" řekli oba najednou. ,,Nazdar." prskli jsme najednou. ,,Měli jste být doma už před hodinou!" křikla jsem a ukázala na hodiny. Melanie přikývla. ,,Promiň." řekli zase najednou. ,,Takže Jerome, půjdeš se osprchovat a uklidíš kuchyni!" řekla jsem naštvaně. ,,Ty to samý!" řekla Melanie. ,,Ano lásko!" řekli a odešli. S Melanie jsme se zasmáli a posadily se. Po chvilce přišel Jerome s Aaronem a začali uklízet. S Melanie jsme je pozorovali. ,,Jerome, to triko nepotřebuješ, sundej si ho." zasmála jsem se. ,,Ne." řekl rázně. ,,Dělej!" zamračila jsem se. ,,To je šikana!" uchechtl se a sundal si triko. Zkousla jsem si ret. ,,Víš co? Jsi osvobozen od uklízení." usmála jsem se. Uchechtl se a šel si sednout ke mě. Aaron se prosebně podíval na Melanie. ,,Co koukáš? Uklízej!" řekla naštvaně. Jerome se zasmál a vyplázl na něj jazyk. ,,Přestaň nebo půjdeš taky zase uklízet!" zamračila jsem se. ,,Promiň." sklopil hlavu. Zasmála jsem se. Stoupla jsem si a natáhla k němu ruku. Nejdříve nadzvedl obočí a pak mě za ruku chytil. Táhla jsem ho do ložnice kde jsem ho shodila na postel. Sedla jsem si na něj obkročmo a naklonila se k němu. ,,Mamka si chce hrát." zašeptala jsem a políbila ho.

se strašně těším na mimčo!! ❤ Jinak koukám, že teď jsou v domácnosti holky chlapy 😂😂😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat