---Chloe---
,,Já vím kotě, ale nevěra nikdy nikomu neuškodila ne?" zasmál se Dexter a já si vzpomněla na ten den kdy jsem se vyspala s Jokerem a tím pádem byla Jeromovi nevěrná. ,,Mami? Jsi v pohodě?" zadíval se na mě Dexter. ,,J-jo! Jsem, proč bych nebyla?" zasmála jsem se. ,,Že jsi právě upustila talíř a stojíš tu jak opařená." zasmál se Jerome. ,,Je mi nějak divně.. Půjdu si lehnout. Anabelle úkliď to pak prosím." řekla jsem rychle. Jen přikývla a já odběhla nahoru.
,,Zlato? Co je?" vešel do ložnice Jerome a sedl si na postel. ,,Nic, vše je dobré." usmála jsem se. ,,Může to být ještě lepší." uchechtl se a začal mě hladit po stehně. Ucukla jsem a on se nechápavě podíval. ,,Víš.... Já.. Dostala jsem to." nervózně jsem se usmála. Přikývl, ale pak se na mě podezřívavě podíval. ,,Ráno jsme spolu ještě spali." zamračil se. ,,Dostala jsem to teď." zamračila jsem se. ,,Jo? To je zajímavý, že jsi mi před týdnem říkala, že jsi to dostala." usmál se. ,,Takže co je?" zamračil se. ,,Víš... Jak Dexter mluvil o té nevěře?" sklopila jsem pohled. ,,Jo." procedil mezi zuby. ,,Tak.. Jak jsme před devíti lety přijmuli tu výzvu, že se vyměním s Harley." zašeptala jsem. ,,Ano." chytl mě za bradu a zvedl mi hlavu tak aby jsem se mu koukala do očí. ,,Tak... Já jsem se jednou opila a tak trochu jsem se vyspala s Jokerem..." začala mi téct slza. ,,Cože?!" křikl a víc mi zmáčkl bradu. ,,Ale můžeš za to ty! Kdyby jsi nepřijal tu nabídku tak se to nestane!" zamračila jsem se a dala jeho ruku pryč. Chytil mě pod krkem a přiskl na postel. ,,Jsi magor!" zašeptala jsem a snažila se popadnout dech. ,,A víš co jsi ty?! Jsi děvka, která se s každým vyspí." zasmál se. ,,Pusť mě!" začala jsem sebou cukat. ,,Nebo?" nadzvedl obočí. ,,Nebo mě udusíš ty kreténe!" prskla jsem. Zasmál se a políbil mě. ,,Miluju když jsi tak slabá." zazubil se. Konečně jsem dala jeho ruku pryč, posadila jsem se a začala kašlat. Shodil mě z postele a kopl do mě. ,,Líbí se ti to ty děvko?" zasmál se a znovu do mě kopl. ,,Chcípni!" prskla jsem. ,,Dámy mají přednost." uchechtl se a znovu mě kopl. ,,To by jsi měl jít první." vykašlala jsem s snažila se postavit. Když jsem vstala tak mi dal facku, že jsem znovu spadla. ,,Večer se vrátím. Lásko." uchechtl se a odešel.
😒😒😒😒😒😒😒
Moc vám děkuji za 6000 přečtení a 800 votes!! 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfic,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤