Kapitola 84.

408 35 10
                                    

Anabelle

,,Bejt tebou teď tak týden nevycházím z pokoje." zasmála jsem se a lehla si k Dexterovi. Nechápavě se na mě podíval. ,,Ty idiote. Před chvílí jsi svému tátovy řekl, že je důchodce." protočila jsem očima. ,,No a?" nadzvedl obočí. ,,To se tátům neříká." uchechtla jsem se. ,,To nevadí." zasmál se a objal mě. ,,Já se s tebou nevyspím." uchechtla jsem se. ,,Snaha byla." zašeptal a políbil mě. Přitulila jsem se víc k němu a odpočívala. ,,Co dnes budeme dělat?" usmál se. ,,Já nevím jak ty, ale já jdu nakupovat." zasmála jsem se. ,,Můžu jít s tebou?" řekl dětským hlasem. ,,Ne." usmála jsem se a políbila ho. ,,Nesnášim tě." prskl a zamračil se. ,,Já tebe víc." uchechtla jsem se. Leželi jsme takhle asi 2 hodiny a pak jsem se šla obléct.

,,Já jdu." usmála jsem se a políbila ho. ,,Ahoj." zazubil se a já odešla.

,,Kam jdeš?" zeptala se mě teta, která seděla na gauči a koukala na telku. ,,Jdu nakupovat. Jdeš semnou?" usmála jsem se. ,,Nejdu, ale užij si to." zamávala mi. Protočila jsem očima a odešla.

Procházela jsem se obchoďákem když mě zastavila nějaká blondýna.

,,Ahoj jsem Barbara. Kamarádka tvé tety." usmála se a natáhla ke mě ruku. ,,Dobrý den, jsem Anabelle a nemám zájem s vámi mluvit." zamračila jsem se. ,,Ale jdi ty. Chci se jen zeptat jak se vede tvojí tetě." zazubila se. ,,Za 1. nechte mě jít, za 2. nemám důvod vám o tetě něco říkat a za 3. doufám, že vám ty zuby zežloutnou. Mějte se hezky." usmála jsem se a chystala se odejít. Chytla mě za loket a zamračila se. ,,Jste snad pedofil?" protočila jsem očima. ,,Buď mi řekneš všechno o své tetě dobrovolně a nebo násilím." prskla. ,,Hele nechte jí jít." slyšela jsem za sebou Dexterův hlas. Blondýna mě pustila a zadívala se na Dextera. Já ho objala a on mě políbil do vlasů. ,,Vypadáš přesně jako tvůj táta." uchechtla se prohlížela si ho. ,,Neslyším to poprvé." zamračil se a víc si mě přitiskl k sobě. ,,No nic. Pozdravujte rodiče." uchechtla se a odešla.

,,To co bylo za debila?" zasmála jsem se a podívala se na Dextera. ,,Máma jí říká barbie." uchechtl se. ,,Jen tak mimochodem. Ty mě sleduješ?" nadzvedla jsem obočí. ,,Ne. Byl jsem něco koupit." uchechtl se. ,,Prase." protočila jsem očima. ,,Já myslel rohlíky. Fakt na co to zase myslíš." zasmál se. ,,A kde ty rohlíky máš?" usmála jsem se vychytrale. ,,Dostala jsi mě..." vydechl. Vítězně jsem se usmála a on se zadíval na tašky co jsem měla v ruce. ,,Jo tak Victoria Secret jo?" zasmál se. ,,No jo no. Jdeme domů." zazubila jsem se, vzala ho za ruku a táhla k východu. Ruku v ruce jsme došli domů a já si šla hned odnést své nově koupené věci.

,,Jdu si dát sprchu." usmála jsem se a nenápadně vzala nějaké své nové prádlo. Dexter ani nějak nezareagoval a koukal do počítače. Protočila jsem očima a šla do koupelny. Rychle jsem se osprchovala, vyfénovala jsem si vlasy a oblékla jsem se.

,,Zlato?" zasmála jsem se a došla k Dexterovi. ,,No ty vole.." uchechtl se a prohlížel si mě. ,,Líbí?" zašklebila jsem se a políbila ho. ,,A moc." zasmál se a vstal. Obmotala jsem své ruce kolem jeho krku a on mě vzal do náruče. ,,Co blbneš?" zasmála jsem se. ,,Chci bejt romantickej, ne?" usmál se a položil mě na postel. ,,Tak to si nechám líbit." přitáhla jsem si ho k sobě a políbila ho.

Barbie is back!! 😱😱😱😱😱

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat