---Dexter---
Namaloval jsem se a vypadal jsem jako nejvíc sexy kočka na světě. Asi jsem se zamiloval sám do sebe. Otočil jsem se na Anabelle a roztáhl ruce.
,,Mé dílo je dokončené!" řekl jsem hrdě a ona se na mě podívala. Čekal jsem ten největší výbuch smíchu, ale ona se jen tak udiveně koukala. Pomalu vstala a došla ke mě.
,,Ty se maluješ snad líp než já." zasmála se a prohlížela si můj sexy obličej. ,,A ty řasy! Ty linky! Že ty si teplej?" podezřívavě se na mě podívala a já pobaveně zakroutil hlavou. ,,Jak to, že se umíš namalovat?" zasmála se a pořád mě obdivovala. ,,To je tak když si řekneš, že se podíváš na ještě jeden film a nakonec skončíš u nějakej denních líčení." zasmál jsem se. ,,A to konturování! Dextere, ze mi budeš dělat makeup?" zasmála se a já s ní. ,,Nebudu, ale dostal jsem geniální nápad." uchechtl jsem se a vydal se do ložnice rodičů.
,,Dextere... Teta tě sejme." zasmála se, když jsem se hrabal ve skříni svojí matky. ,,Proč si nevezmeš moje oblečení?" uchechtla se. ,,Protože moje máma má větší prsa. A já chci mít velký prsa." zasmál jsem se a hledal nějakou dobrou podprsenku. ,,Tak dík no.." odfrkla si uraženě a já dál hledal.
,,Myslíš, že bych mohl mít šaty?" zasmál jsem se, když jsem hledal oblečení. ,,Leda, že by sis oholil nohy a podpaždí." řekla znechuceně. ,,Eh.... To ne..." odfrkl jsem si a vytáhl nějaký velký kalhoty. Našel jsem ještě nějaký tričko a šel jsem se převlíct.
,,Potřebuju vlasy! A něco co si dám místo prsou!" řekl jsem naštvaně když jsem vešel do pokoje. ,,Paruka je ve skříni a ponožky taky." řekla nezaujatě Anabelle a dál zírala do notebooku.
,,Dávala sis někdy ponožky do podprsenky?" zasmál jsem se a hledal paruku. ,,Běžně. Teď si tam, ale dávám teplý, když je zima." řekla ironicky a já se uchechtl. Nacpal jsem si do máminy podprsenky co nejvíc ponožek, protože když už mám mít prsa tak ať to jsou pořádný prsa. Nasadil jsem si paruku a šel se podívat do zrcadla.
,,Ty vole, já jsem kočka." uchechtl jsem se a trochu si upravil "prsa". Anabelle se na mě podívala a rozesmála se. ,,Co je? Nejsem snad kočka?" zasmál jsem se a zapózoval. ,,Ne nejsi." uchechtla se Anabelle. ,,Csss... Že se s tebou vůbec bavím. Ty módě nerozumíš." řekl jsem uraženě a otočil se zpět k zrcadlu. ,,Asi ty linky budu nosit normálně." zasmál jsem se a pozoroval své dokonalé linky. ,,Ty seš fakt teplouš. Juan bude mít radost, že někdo jako ty je teplej." uchechtla se Anabelle. ,,Já nejsem teplej. Prostě chci jen nosit linky." pokrčil jsem rameny. ,,Jasně. Protože kluci nosej normálně linky." řekla ironicky a já se na ni podíval vražedným pohledem. ,,Tak já je nosit budu." hrdě jsem se usmál.
,,Dostal jsem geniální nápad!" křikl jsem po chvilce ticha. Anabelle se lekla a podívala se na mě vražedným pohledem. ,,Proboha jen to ne..." protočila očima a pokynula abych mluvil. ,,Vyměníme si na tejden pohlaví!"
Vím, že to je další zbytečný díl, ale ten nápad je geniální, to uznejte! :D
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤