Kapitola 128.

313 31 5
                                    

---Chloe---

,,Ahoj kočko! Tak jsem tady!" řekl nadšeně můj kamarádJuan (Chuan :D).Juan je můj teplej kamarád, kterej mi hodně pomáhal když jsem odešla od Jeroma. A taky je to můj modní guru. Možná mám divný kamarády, ale.... Mít kámoše teplouše se hodí. Vždycky vám ukecá slevu.
,,Ahoj. Promiň, ale úplně jsem zapomněla, že máš přijít." zasmála jsem se a odstoupila od dveří, aby mohl vejít. ,,Hádám, že si dáš víno. Jako vždycky." zasmála jsem se a vydala se do kuchyně. ,,Ale, ale. Copak to tu máš?" zasmál se, došel ke mě a vyhrnul mi tílko tak aby mi bylo vidět tetování. ,,O. MŮJ. BOŽE." řekl překvapeně. ,,Já vím, je to". ,,Nádherný!" vydechl nadšeně. ,,Co?" nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Kočko, tobě tetování sekne!" pustil mi tílko a plácl mě po zadku.

,,Co to je zač? A proč tě vošahává?" ozval se podrážděný hlas Jeroma. Já i Juan jsme se na něj otočili. Byl jen v kalhotech a naštvaně se na nás koukal. ,,Jerome tohle je můj nejlepší přítel Juan. Juane to je Jerome." představila jsem je a Jerome došel ke mě. ,,A proč tě tady burrito osahával?" zeptal se a znechuceně si Juana prohlížel. ,,Jerome! Chovej se slušně!" prskla jsem po něm. ,,Božíčku. Snad sis nemyslel, že jsem nějakej Chloenin milenec! Když už tak bych byl tvůj milenec." zasmál se a já s ním. ,,Co to má bejt?!" prskl Jerome. ,,Už jsem ti to řekla. To je Juan. On je..." nevěděla jsem jak to říct, aby to Juana neurazilo. ,,Gay, homosexuál, buzerant, teplouš, homokláda, bukvice, teplomet, růžový rytíř. Jak se ti to oslovení zdá nejlepší." řekl nadšeně Juan a podal mu ruku. ,,Jerome." přikývl a ruku mu znechuceně podal. ,,Bože. Proč takový krasavci nejsou teplý." řekl a prohlížel si Jeroma od hlavy k patě. ,,Nech toho Juane! Máš snad přítele ne?" zasmála jsem se. ,,Bohužel už nemám. Ten parchant mě podváděl se zahradníkem." řekl sklesle. ,,Můj bože! To je mi líto." objala jsem ho.

---Jerome---

Chloe ho objala a on jí rukama sjel na zadek. ,Dobrý Jerome. Je to gay. On s ní nic mít nemůže' uklidňoval jsem se a pozoroval je. ,,Bože. Co jsem ti říkal o těch podprsenkách! Podprsenka ti má ty prsa podepřít! Tak proč nenosíš ty co jsme koupili?" řekl když se od ní odtáhl. Nechápavě jsem se na ně podíval. ,,Juane, myslím, že není nejlepší nápad řešit tohle před Jeromem." zasmála se Chloe a podívala se na mě. ,,Ale je! Ať řekne svůj názor!" otočil jí čelem ke mě. ,,Hele drahouši. Jak se ti to líbí víc? Když má ty prsa takhle. Prostě obyčejná, nevystupující část těla. A nebo takhle." podepřel jí prsa a Chloe se zasmála. ,,Proboha Juane." uchechtla se. ,,Jak myslíš, že to je lepší?" podíval se na mě a nadzvedl obočí. ,,No... Asi takhle." pokrčil jsem rameny. ,,Vídíš! Já to říkám pořád." řekl hrdě a složil si ruce na hrudi. ,,Čau Juane. Čau mami. Čau tati." ozval se Dexter, kterej táhl batoh a obě děcka. ,,Kam jdeš?" zeptala se ho Chloe. ,,Ale. Vrátit děti Dianě. Kdyby za mnou šla Anabelle tak jí nějak zpacifikujte prosím!" řekl a hodně rychle odešel. ,,Co tomu kocourovi je?" podíval se Juan na Chloe. ,,Hlídal teď svoje děti." pokrčila rameny a došla ke mě. ,,Ježši! Jsem to, ale vtěrka. Nebudu ze sebe dělat Dylan a radši půjdu. Měj kočko." zasmál se a podíval se na mě. ,,Měj se drahouši." uchechtl se a odešel.

,,Myslím, že máš novýho ctitele." zasmála se Chloe a jemně mě praštila do ramene. ,,Jestli se někdy rozhodnu, že už mě nebavíš, tak aspoň vím kam jít." uchechtl jsem se a chytl Chloe kolem pasu. ,,Každopádně. Teď bych si nejradši zblízka prohlédl to tvé tetování." řekl jsem svůdně a začal jí rukou jezdit po místě s tetováním. ,,Tak si můžeš jít prohlížet to svoje, protože ty jsi týden bez sexu." zasmála se a odešla ke skříňce kde jsme měli položenou poštu. ,,Cože?! Jak to myslíš?! Já myslela, že mě chceš jen potrestat a ne mučit!" prohlásil jsem zdrceně a čekal na její výsměch. To se ovšem nestalo. Stála tam a zírala do jednoho dopisu. ,,Co je?" došel jsem k ní a vzal jí dopis z ruky.

,,Co takhle se jít podívat k soudu?"

Jerome má nového ctitele :'DD Myslíte, že Jerome svůj trest přežije? xD

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat