---Chloe---
Můj "drahý miláček" si tam povídal s tou děvkou kvůli, který jsem byla několik hodin na samotce!!!
S úsměvem jsem šla jejich směrem. Když se na mě Jerome s úsměvem podíval tak jsem změnila svůj směr a šla za šaškem, kterej si to chilloval na gauči. Ano můj "úžasný" syn mi vysvětlil co je to 'Chill'.
,,Čau." přisedla jsem si k němu a on se na mě podíval vražedným pohledem. ,,Promiň." řekla jsem dětským hláskem a objala ho. Zasmál se a já věděla, že mám vyhráno. Podívala jsem se na Jeroma, který na mě koukal pohledem takže si hrajeme jo?. Zašklebila jsem se na něj a svou pozornost začala věnovat šaškovi.
,,Jak se máš?" usmála jsem se. ,,Nemám, nepůjčím, nedám." uchechtl se a já taky. ,,Já od tebe nikdy nic nechtěla." zasmála jsem se. ,,Promiň, ale jsem na tohle zvyklej od Harley." protočil očima a já chápavě přikývla. ,,Můžu ti taky říkat Puddin?" zazubila jsem se a on se na mě podíval vražedným pohledem. ,,Ne nemůžeš." prskl a já protočila očima. ,,Nebuď kakabus." uchechtla jsem se a strčila do něj. Ani to s ním nehlo. ,,Kakabus?" zasmál se a podíval se na mě. ,,Jo." usmála jsem se a on pobaveně zakroutil hlavou. ,,Ty jsi snad větší dítě než ten tvůj povedenej Jerome." zasmál se. ,,Je nemožný bejt větší dítě než Jerome... Ani děti nejsou větší děti než on." uchechtla jsem se. Po chvilce povídání nás někdo vyrušil.
,,Chloe potřebuju s tebou mluvit." promluvil za mnou Jerome a já se na něj podívala. ,,Ale já si tu teď povídám, nevidíš?" řekla jsem mile a pokynula na šaška. ,,Chloe...." usmál se a já se neochotně zvedla. Tady je někdo nadrženej... A já to nejsem.
Došli jsme do jejich cely a Jerome mě přitiskl na stěnu. ,,Nesnáším tě." zasmál se a zakroutil hlavou. ,,Vždyť víš, že já tebe víc." usmála jsem se. Chtěl mě políbit, ale já mu uhnula. Nechápavě se na mě podíval.
,,Je to divný... Před několika lety jsme v týhle cele plánovali útěk odtud i když jsme se ani moc neznali a dneska se tu semnou chceš vyspat. Myslíš, že je to dobrej nápad?" zasmála jsem se a on taky. ,,Nikdy jsem neměl lepší." zasmál se. ,,Ale za 1. máš celu s šaškem a za 2. speciálně okolo vaší cely chodí hodně, HODNĚ dozorců." zamračila jsem se a on protočil očima. ,,Aspoň bude vzrůšo." zasmál se. ,,Ani nevíš, jak ráda bych ti právě omlátila hlavu o zeď." usmála jsem se a on taky. ,,Budu to brát jako to největší vyznání lásky." řekl pobaveně. Do cely vešel strážník a pobaveně se na nás podíval.
,,Ukončete tenhle váš románek. Máte večeři." zasmál se a zase odešel. Jerome se ode mě odtáhl a nabídl mi rámě. ,,Smím vás pozvat na tu nejúžasnější večeři v té nejlepší restauraci v Gothamu?" řekl a snažil se zadržet smích. Já na tom nebyla o moc líp... ,,Přijímám vaše pozvání pane Valesko. Nemohu se dočkat delikates, které v restauraci budou podávány." řekla jsem s úsměvem a přijmula jeho rámě. ,,Můžeme?" zasmál se Jerome a já taky. ,,Moment.." zasmála jsem se a volnou rukou jsem si upravila svou imaginární sukni. ,,Můžeme." přikývla jsem a rozešli jsme se směrem do jídelny. My sem vážně patříme...
,,Tak a dost!" slyšela jsem Jokerův křik. Otočila jsem se za ním a viděla jak kvůli něčemu řve na Edwarda. Nevím kvůli čemu na něj řval, ale mě se to nelíbilo.
,,Chloe ať chceš dělat cokoliv, nedělej to." řekl opatrně Jerome a já se na něj zamračila. ,,Teď momentálně drž radši hubu." prskla jsem, vstala a vydala se za nima.
Chloe VS. Joker 😱 Bitva století toto 😂😂 Co myslíte, že se stane příště? 😂😂😱😱
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤