Kapitola 149.

303 28 14
                                    

---Chloe---

,,Eh.... Nečekala jsem, že se tohle dozvím ve 4 ráno, ale..." uchechtla jsem se a Dexter taky. ,,Ale jestli jsi takhle šťastný.... Tak ti to přeju!" usmála jsem se a Dexter mě objal. ,,Jsi ta nejlepší máma... I když máš občas ty svoje záchvaty." zasmál se a já taky. ,,Akorát se trochu bojím tátovo reakce.. Bude mě nenávidět...." zašeptal a odtáhl se ode mě. ,,Neboj se! Já ho na to zkusím nějak psychicky připravit..." uchechtla jsem se. ,,Děkuju mami." usmál se. ,,Nemáš za co, zlato." usmála jsem se já a Dexter odešel do svého pokoje.

,,Takže můj syn je teplej..." vydechla jsem a šla se napít, jak jsem původně měla v plánu. Po chvilce přemýšlení o tom co jsem se před chvílí dozvěděla, jsem si šla lehnout zpátky.

,,Říkal jsem si, že mám v rukách nějak prázdno." zasmál se Jerome když jsem zavřela dveře. ,,Ani nevíš, jak dlouho mi trvalo se z těch tvých medvědích pracek vymotat." uchechtla jsem se a lehla si zpátky.

,,Já nemám medvědí pracky!" řekl uraženě a znovu mě objal. ,,Já vím.." řekla jsem sladce a více se k němu přitulila. Pak jsem si vzpomněla co jsem slíbila Dexterovi...

,,Zlato? Co by jsi udělal kdyby byl někdo z tvých blízkých... Homosexuál?" zeptala jsem se. ,,Hm... Asi by skončil jako moje máma..." zamumlal a já hlasitě polkla.

,,Seš na holky nebo co?" uchechtl se. ,,Nejsem." zasmála jsem se. ,,Takže jsem já buzerant, ale nevím o tom?" podíval se na mě a nadzvedl obočí. ,,To nevím, ale doufám, že nejsi." zazubila jsem se a políbila ho. ,,To ti klidně můžu dokázat." zašeptal a lehl si nade mě.

,,Jerome jsou tu nějaká pravidla. Nech toho." uchechtla jsem​ se a snažila se ho ze sebe dostat. Chytil mě za zápěstí a ruce mi hodně pevně držel nad hlavou. ,,Tak je jednou porušíme no." zazubil se a začal mě líbat.

---Dexter---

,,Moment... Takže TY, to největší čuně co znám, spíš s chlapem?" nadzvedla Anabelle obočí a já otráveně přikývl. ,,A jako... Jak to můžeš udělat?" zeptala se nechápavě. ,,Jak ho můžu udělat?" uchechtl jsem se a Anabelle pobaveně protočila očima. ,,Jak TO můžeš udělat. Já bych nedokázala spát se stejným pohlavím." zakroutila hlavou. ,,Je to jednoduchý. Je jeden chlap a druhej. Ty se do sebe... Jak se tomu říká?" nadzvedl jsem obočí. ,,Zamilujou?" nadzvedla obočí. ,,Dejme tomu." mávl jsem rukou. ,,Pak se ty dva začnou seznamovat a seznamovat. Až se jednoho dne prostě... Prostě si to rozdaj, nebaví mě, ti to vysvětlovat." protočil jsem očima. ,,A kdo jako dělá ženskou?" uchechtla se. Já se na ní nechápavě podíval. ,,Prostě... Kdo si to častěji nechává strkat než, aby strkal sám." zasmála se a já se musel taky zasmát. ,,Nezajímá tě už nějak moc věcí? Pak, že já jsem úchyl." uchechtl jsem se. ,,Dělej, řekni to!" zasmála se a strčila do mě. ,,Jestli jsi nadržená, tak běž za Edwardem, já ti tu nebudu vykládat svůj sexuální život." uchechtl jsem se. ,,Takže jsi ženská ty." pokrčila rameny a já protočil očima.

,,Aspoň už vím proč jsi byl tak dobře namalovanej." uchechtla se. ,,Ale celkem mi bude tvoje úchylná stránka chybět." dodala s úsměvem. ,,Tak já kvůli tobě budu dál úchylnej." zasmál jsem se a šťouchl do ní. ,,Ale teď už to nebude ono, když vím, že seš na kluky." povzdechla si. ,,Ale nechovám se tak. Ne?" nadzvedl jsem obočí. ,,To ne no." zakroutila hlavou. ,,Tak vidíš!" řekl jsem nadšeně a ona se zasmála.

,,Akorát jsem zvědavá jak se to chystáš oznámit rodičům." řekla po chvilce. ,,Tak máma už to ví a nevadí jí to. Ale u táty to bude celkem problém." začal jsem přemýšlet jak to tátovy říct. ,,Tak bejt tebou ten problém hodně rychle vyřeším, protože už vstali." řekla Anabelle, když z chodby byly slyšet kroky. Místo mých rodičů, ale vyšel Edward.

,,Ty seš blbá." uchechtl jsem se a strčil do Anabelle. Zasmála se a šla za ním. Objali se a šli do kuchyně. Hned potom přišli moji rodiče.

,,A je to tady..." vydechl jsem a usmál se na ně.

,,Dobré ráno." řekl jsem s úsměvem když si sedli vedle mě. Táta se na mě divně podíval. ,,Co jsi udělal?" nakrčil obočí. ,,Nic jsem neudělal. Jen bych ti chtěl něco říct..." hlasitě jsem polkl a podíval se na mámu. Povzbudivě se na mě usmála a pokynula, abych mluvil.

,,Tati já... Jsem gay." řekl jsem a táta se na mě zamračil. ,,Chtěl jsi říct, že jsi úplně normální a na holky. Že jo?" procedil skrze zuby. ,,Ne tati.. Jsem nenormální a jsem na kluky." pokrčil jsem rameny a usmál se ještě víc. ,,A teď řekni, že to je sranda a spíš s holkama." zamračil se ještě víc. ,,Tati jsem gay a už mám delší dobu přítele. Nemám holku." zakroutil jsem hlavou. Otočil se na mámu a ta se usmála.

,,Chci po tobě nový dítě. Já nechtěl buzeranta." prskl a mámě zmizel úsměv z tváře. Místo toho se zamračila. ,,Přestaň takhle mluvit Jerome." procedila mezi zuby. ,,Já nechtěl teplýho syna. Já chtěl normálního syna co je na holky." řekl znechuceně táta. ,,Tati byl jsem gay už v době kdy jste se pohádali a máma od tebe odešla a do teď sis toho nevšiml." protočil jsem očima. Zamračil se na mě a já hlasitě polkl. ,,Já.. Radši jdu..." nervózně jsem se zasmál a hodně rychle odešel.

---Chloe---

,,Jerome nechovej se takhle. Neměl na výběr a ty to víš." zamračila jsem se, když se mnou Jerome nemluvil. ,,Nechci mít teplýho syna a ty to víš." prskl. ,,Ježiši a to ho jako úplně zavrhneš a nebudeš s ním mluvit?" nadzvedla jsem obočí. ,,Jo." přikývl a koukal před sebe. ,,Hele, můžeš bejt rád, že není na děti nebo na zvířata." uchechtla jsem se. ,,Bych byl radši kdyby byl pedofil a byl na holky než, aby byl buzerant." protočil očima. ,,A jako co chceš udělat? Nemůžeš to nijak ovlivnit." nakrčila jsem obočí. ,,Udělal bych nový dítě." pokrčil rameny. ,,Co?" nadzvedla jsem obočí. ,,Slyšela jsi." podíval se na mě. ,,Ty chceš jako druhý dítě?" uchechtla jsem se a on přikývl. ,,První pokus se nepovedl, tak zkusíme druhej." usmál se. ,,Jerome, ale nemůžeš mít jistý, že to bude zase kluk. Může to bejt holka." zasmála jsem se. ,,Nevadí." pokrčil rameny. ,,Co když to budou dvojčata nebo trojčata?" nadzvedla jsem obočí. ,,Jsem ochotnej to podstoupit." zazubil se. ,,Celý moje těhotenství a celou výchovu?" zeptala jsem se nechápavě. Přikývl.

,,Samozřejmě bych to dítě měl s tebou, takže je jen na tobě jestli seš taky ochotná to podstoupit znova."

Hodně důležitá otázka pro vás! Chcete další dítě? 😱😱😂 Mě by to ani moc nevadilo, ale je to jen na vás 😊😉

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat