Kapitola 120.

405 35 14
                                    

Jako první vám chci popřát šťastné a veselé vánoce. Aby jste pod stromečkem našli vše co jste si přáli atd. však to znáte😇😇😊😊😊❤❤❤❤
(PS. V této kapitole bude něco z českých vánoc a něco z anglických a amerických, takže to snad nevadí)

---Chloe---

,,Můj bože! V tom pudinku je úplně všechno ne?!" křikla jsem, když jsem se stresovala nad tím jak udělat vánoční pudink. Jerome se mi jen smál a pozoroval mě. ,,Hele co kdyby jsi nějak ozdobil ten vadnej strom?" zamračila jsem se. ,,Tohle je větší sranda." uchechtl se. ,,A ještě větší sranda bude až tě pobodám abych měla klid." usmála jsem se. Hlasitě polkl. ,,Já.. Radši jdu zdobit." řekl a šel zdobit náš vadnej strom. Uchechtla jsem se a pokračovala ve vaření.

,,Pane bože." přišel Dexter a držel obě jeho děti. ,,Copak? Otcovství není taková sranda co?" uchechtla jsem se a vzala si od něj Miu. ,,To není." odfrkl si a i s Lucasem si sedl na gauč. ,,A už víš jak se zapínají pleny?" uchechtl se Jerome a sedl si vedle něj. ,,Proboha! Nemůžu za to, že ta blbá plena nedržela!" prskl. ,,Jasně. A proto jsi to přelepil kobercovkou?" uchechtla jsem se. ,,Já jdu zpátky nahoru. S váma se nedá bavit! " protočil oči, vzal mi Miu a odešel nahoru. Uchechtla jsem se a vrátila se k vaření a Jerome ke zdobení.

,,Hej kotě?" zavolal na mě Jerome a já se na něj otočila s nadzvednutým obočím. Už jsem si zvykla, že mi tak říká. I když je to dost otravný. ,,Nevíš kam patří tohle?" uchechtl se a ukázal podivnou ozdobu. ,,Ježiši jak to mám vědět? Ty jsi expert." protočila jsem očima. Pokrčil rameny a dal ozdobu na stromek. Zasmála jsem se a vrátila se k vaření.

Jelikož jsem pekla ještě perníčky tak jsem musela mít samozřejmě mouku. A dám vám skvělou radu do života. Nikdy nedělejte s moukou pokud na sobě máte jen černé oblečení a je v okolí Jerome. Na zadku a prsou budete mít otisky dlaní od mouky. Vlastní zkušenost.

,,Jerome! Ty mentále!" rozčilovala jsem se nad otisky dlaní na mém oblečení. Jerome se smál a já vymyslela skvělou pomstu. Pomalu jsem za zády vzala pytlík s moukou a šla za ním.

,,Za tohle zaplatíš." přitiskla jsem se k němu a zkousla si ret. ,,Jo. Jsem šťastně zlej." uchechtl se a políbil mě. Když jsem se ujistila, že má zavřené oči opatrně jsem mouku zvedla nad jeho hlavu. Odtáhla jsem se a usmála. Jerome se podezřívavě podíval a v ten moment jsem pytlík překlopila. Jerome skončil celý od mouky a já se začala smát. Jerome se zamračil a já se dala na útěk. Po chvíli zdrhání před naštvaným Jeromem jsem se dostala do slepé uličky. Jerome ke mě s úsměvem došel.

,,Takže si hrajeme jo?" uchechtl se. ,,Jerome to byla odplata za tvoje obtisky rukou na mým oblečení!" řekla jsem uraženě a složila si ruce na hrudi. ,,Ale já jsem od mouky celej!" zasmál se. Všimla jsem si ruky co má za zády. Tohle neskončí dobře.... ,,Šťastný a veselý kotě." uchechtl se a polil mě mlíkem. Protože, proč ne, že jo? Zamračila jsem. Jerome vybuchl smíchy. Já popadla sprchu, pustila jsem vodu a rozhodla se Jeroma trošku schladit. Ten si vody všiml až když mířila na něj a on byl celej mokrej. Vypla jsem proud a sprchu odložila zpátky.

,,Hele Jerome. Tady to máš trošku mokrý." zasmála jsem se a ukázala na jeho nos. Tohle vytírat bude sranda. On se uchechtl a objal mě. ,,Ne! Ty trubko nech mě!" smála jsem se a snažila se od něj odtrhnout. Když se odtáhl moje oblečení bylo od mouky a z černé byla bílá. ,,Hele kotě. Tady máš trošku mouky." zasmál se a šťouchl mě do břicha. Zasmála jsem se a sundala si triko. Jerome nadzvedl obočí.

,,Jdeme si to rozdat?" uchechtl se a pozoroval mě. ,,Ne, ale já se jdu převléct." zasmála jsem se a ve spodním prádle odešla do ložnice. Tam jsem vzala oblečení a šla do koupelny v patře, si dát rychlou sprchu. Po sprše jsem si oblékla svetr, který mi byl asi do půlky stehen a nadkolenky. Pak mi došlo, že mám v troubě krocana. (Krocan se jí v Americe na Vánoce, kdyby někdo nepochopil 😂) Rychle jsem běžela dolů, kde Jerome stál a pozoroval troubu s krocanem. Oddychla jsem si a šla za ním.

,,Jdi uklidit koupelnu, já vařím." zasmála jsem se a odstrčila ho od trouby. ,,Tak to teda ne!" uchechtl se a strčil do mě nazpátek. Uraženě jsem se na něj podívala a znovu ho odstrčila. On mi to samozřejmě vrátil. Válka začíná.

,,Čau, co děláte?" ozval se pobavený hlas Anabelle. Já v tu chvíli zrovna jebala Jeromovu hlavu o linku. Pustila jsem ho zasmála se. ,,Zrovna teď peču krocana a Jerome jde uklízet." usmála jsem se. Jerome se snažil přikývnout a odmotal se do koupelny. Uchechtla jsem se a pokračovala.

O několik hodin pozorování krocana, štvaní nad pudinkem a Jeromovo otravování později...

,,HA! Kdo je tady master!? Já!" řekla jsem nadšeně když byla večeře připravená. Oddychla jsem si a sedla si na gauč. ,,No teď se padej převléct." zasmál se Jerome, který na sobě měl sako. ,,Coooooo? To nemůžu večeřet takhle?" zeptala jsem se otráveně a ukázala na svůj svetr od mouky, vajec, omáčky, brambor a čokolády. Zakroutil hlavou a ukázal na schody. Protočila jsem očima a šla nahoru.

Oblékla jsem si šaty, stáhla jsem si vlasy do drdolu a vzala potpatky. Trochu jsem se ještě upravila a šla dolů.

Všichni už seděli oblečení u stolu a o něčem mluvili

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všichni už seděli oblečení u stolu a o něčem mluvili.

,,To mi to trvalo tak dlouho?" nadzvedla jsem obočí a posadila se ke stolu. ,,Nee.. Jenom" Jerome se podíval na hodiny. ,,Hodinu a půl." uchechtl se. Zasmála jsem se a pustili jsme se do večeře.

Po večeři jsme nechali děcka rozbalit si dárky. Oba se chovali víc jako děti než Dexterovi děti. Já a Jerome jsme seděli a popíjeli šampaňské.

,,Chloe já mám pro tebe taky dárek." zasmál se a vstal. Nadzvedla jsem obočí, vstala a šla k němu. Podal mi krabičku a já si jí vzala. ,,A zároveň s tímto dárkem tě žádám o druhou šanci." usmál se a já otevřela krabičku ve, které byl prsten. ,,Dáš mi jí?"

Tak co? Dá Jeromovi druhou šanci? Nechám to na vás :)
A ještě jednou přeji šťastné a veselé Vánoce!


We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat