---Chloe---
,,Co se tady sakra stalo?!" křikla jsem. ,,No... Jen tak si vařím a najednou...". ,,Dexter prostě nevypl sporák a to co na něm bylo začalo hořet." řekla otráveně Anabelle. Nadechla jsem se a usmála. ,,Takže mi chceš říct, že jsi podpálil byt?" řekla jsem s úsměvem. ,,Trochu.." uchechtl se Dexter. ,,Trochu." s úsměvem jsem přikývla a podívala se na Jeroma. ,,Slyšel jsi to taky? Jen trochu nám podpálil byt." uchechtla jsem se. ,,Tak já ti jen trochu" zhluboka jsem se nadechla a naklonila se k Dexterovi. ,,ROZBIJU LEBKU TY KRETÉNE!" křikla jsem a začala ho škrtit. Všichni hasiči se na mě divně koukali.
,,Co čumíte? Tomu se říká výchova." řekla jsem a začala s Dexterovou hlavou mlátit o dveře za ním. ,,Mami mám pocit, že mě za chvíli zabiješ." zašeptal. Jerome mě od něj odtáhl a podíval se na hasiče, který na nás furt koukali. ,,Tady máte návod jak zpacifikovat manželku." řekl s úsměvem a přehodil si mě přes rameno. ,,Ty idiote pusť mě!" ječela jsem a bouchala mu do zad. ,,Nyní když je manželka zpacifikovaná tak vám bude nějakou dobu nadávat, ale to po chvíli přejde. A vy. Si dejte odchod." řekl mile a naznačil hasičům, aby se dali na odchod. Ty tak udělali. Radši..
,,Ty debile pusť mě! Ten kretén podpálil byt! Celej byt je v tahu! Jenom kvůli tomu potratovi!" křičela jsem a snažila se od Jeroma dostat. ,,Potrat?! Tohle se mě dotklo!" křikl Dexter uraženě. ,,Chcípni!" křikla jsem a snažila se uklidnit.
,,Dobře, jsem v klidu.. Polož mě prosím..." vydechla jsem asi po hodině a Jerome mě položil na zem. ,,Kam teď půjdem?" nadzvedla jsem obočí a Jerome pokrčil rameny. ,,Musíme jít do našeho starýho domu." pokrčila jsem rameny a Jerome hlasitě polkl. ,,Neříkej, že si ten dům podpálil!" zamračila jsem se. ,,To ne, ale... Dlužil jsem nějakejm chlapům peníze a jelikož jsem žádný neměl tak si vzali dům." pokrčil rameny. ,,Za co jsi ty peníze dlužil?" nadzvedla jsem obočí. ,,Za... Trávu." uchechtl se. ,,Skvělý! Můj přítel je bejvalej feťák a syn podpálil byt! Anabelle začni dělat striptérku ať to máme kompletní." řekla jsem ironicky.
,,Co teda budeme dělat?" zeptal se po chvilce Jerome. ,,My? Co VY budete dělat. Já mám Oswalda a Edwarda. Kam půjdete vy, je čistě váš problém." řekla jsem s úsměvem a vytáhla telefon. ,,Vážně se začneš přiživovat?" zasmál se Jerome. ,,Jerome. Až si budeš volit povolání, aby jsi měl prachy na byt. Tak nedělej nic při čem se používá mozek. Ta práce by tě bolela." usmála jsem se a šla dál od nich, abych sehnala bydlení aspoň na týden...
---Jerome---
,,Při, který práci se nepoužívá mozek?" nadzvedl jsem obočí. ,,Striptér ti to jistí strejdo." zasmála se Anabelle. ,,Myslíš?" uchechtl jsem se a opřel se o zeď. ,,Jo. Tělo na to máš." pokrčila rameny. ,,Ty vole, balíš mýho tátu!" řekl znechuceně Dexter. ,,Ty jsi jednu dobu balil svojí mámu, tak sklapni blbečku." prskla Anabelle. ,,Sklapněte oba." zamračil jsem se. ,,Nebo co?" zasmál se Dexter. ,,Nebo tě na týden pošlu ke Greenwoodovi. Už by ses, ale nevrátil." řekl jsem s úsměvem a on si odfrkl. Po chvilce se Chloe vrátila.
,,Máte štěstí, že Edward umí přemlouvat jinak by jste seděli na ulici." zamračila se a já nadzvedl obočí. ,,Oswald nás u sebe na týden nechá vy žebráci." protočila očima. ,,Hm.. U Oswalda jsme to ještě nedělali." uchechtl jsem se. ,,Ani nebudeme. Pravidlo je, že ty budeš mít pokoj s Dexterem a já s Anabelle. Aby právě k ničemu nedošlo." usmála se. ,,Coooooo? Tak to nikam nejdu." zakroutil jsem hlavou. ,,Tak si to tu užij." pokrčila rameny a vydala se pryč. Dexter s Anabelle ji následovali a já po chvilce taky.
Příživníci level Valeska, Valeska Junior, Barton a Helzingerová 😂😂 Btw. Dokázali by jste si představit Jeroma jako striptéra? 😂😂😂 Já vůbec.. I když by to bylo zajímavý 😂😂😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤