,,Co?!" vyjekla jsem a vstala. ,,Je v televizi!" řekl a odběhl dolů. Běžela jsem za ním.
,,Dnes byl dopaden kriminálník a psychopat Jerome Valeska. Byl zatčen při vykrádání Gothamské banky. Ode dneška je naše město zase o něco bezpečnější a to jen díky panu komisaři Gordnovi." po tomhle byla reportáž ukončena. Odešla jsem do ložnice, oblékla se a chtěla jít za Jeromem.
,,Kam jdeš?" zeptal se Dexter. ,,Za tátou. Ty a Anabelle budete chvíli sami doma. Za chvilku přijde Melanie." řekla jsem rychle a šla do auta.
,,Kdo jste a co potřebujete?" zeptala s mě žena na recepci. ,,Já jsem Chloe Barton a jsem tu za Jeromem Valeskou." řekla jsem rychle. Žena se na mě podívala. ,,Chloe Barton říkáte?" nadzvedla obočí. ,,Ano." přikývla jsem. ,,Jistě." usmála se a pokynula na ochranku. ,,Tak jdeme." uchechtl se strážník, chytl mě za loket a táhl k celám.
,,Tady ho máš. Oblečení dostaneš večer." zasmál se a strčil mě do cely. Zabouchl a zamkl železné dveře a se smíchem odešel. ,,Ty hajzle!!" zakřičela jsem za ním. ,,Ahoj lásko." zasmál se Jerome. ,,Nazdar." prskla jsem a sedla si k němu. ,,Proč jsi tak naštvaná?" uchechtl se. ,,Proč jsem naštvaná?! Asi proto, že jsme v Arkhamu a, protože Dexter a Anabelle jsou doma bez dozoru!" křikla jsem na něj. Zvedl ruce v obranném gestu. Protočila jsem očima a přemýšlela jak se odtud dostaneme.
,,Hej hrdličky, je oběd." otevřel nám strážník. Vstala jsem a šla do jídelny.
,,Čau kotě." zasmál se nějakej chlap a plácl mě přes zadek. Měl vlasy jak ženská. Možná i delší než ja. ,,Ještě jednou a kopnu tě do koulí tak silně, že ti bolestí vypadají vlasy a ty si nebudeš moct plést copánky." usmála jsem se. ,,Hele ty jsi ta od Valesky ne?" uchechtl se. ,,Chytrý chlapec." zazubila jsem se. ,,Prej spolu máte dítě." zasmál se a složil si ruce na hrudi. ,,Jo, jmenuje se Zdislav Uzdichcal." usmála jsem se a šla si sednout.
,,To jsou delikatesy, že?" zasmál se Jerome a sedl si ke mě. ,,Furt lepší než když vaříš ty." zazubila jsem se na něj. Uchechtl se a začal jíst. ,,Ahoj Jerome." prošla kolem nás nějaká bruneta a pohladila Jeroma po rameni. ,,Ahoj." zasmál se. ,,Kdo to je?" hodila jsem na něj vražedný pohled. ,,To byla moje první holka." zasmál se. ,,Jako vážně? Tvoje první holka je zavřená v Arkhamu?" zasmála jsem se. ,,Jo, dostal jsem jí sem já. Ale i přesto je mnou posedlá." uchechtl se. ,,Tak né, že budeš posedlej ty jí." zamračila jsem se. ,,Neboj já jsem posedlej jen sebou." řekl hrdě. Zamračila jsem se ještě víc. ,,A tebou samozřejmě." zasmál se a políbil mě. ,,Jdu do cely, vymejšlet jak se odtud dostaneme." usmála jsem se a šla odnést tác. Vydala jsem se do cely, ale při mé cestě mě vyrušila osoba do, které jsem vrazila.
,,A koho to tu máme?"
Kdo to je? 😱😱 Pořád mi teď blbne Wattpad takže to někdy vydá kapitol samo .-. Jako například před chvíli😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤