---Chloe---
,,No.." vydechla jsem a Jerome nadzvedl obočí. ,,Tak... Jo..." uchechtla jsem se. ,,Vážně?" řekl nadšeně a já přikývla. ,,Kotě já tě tak moc miluju!" zasmál se a chtěl mě políbit. Já mu uhnula a on nechápavě nadzvedl obočí. ,,Pod podmínkou, že se Dexterovi omluvíš za to jak jsi se choval a řekneš, že ti nevadí, že je gay." vychytrale jsem se usmála. ,,Dobře..." protočil očima. ,,Slibuješ?" nadzvedla jsem obočí a on otráveně přikývl. ,,Já nic neslyšela." zasmála jsem se. ,,Slibuju..." uchechtl se.
,,A teď jdeme dělat děti." zasmál se a začal mě líbat. ,,Eh.. Myslím.. Myslím, že tohle.. By jsi měl.. Vyřídit s Oswaldem.. Znáš pravidla." usmála jsem se a odtáhla se od něj. ,,Vážně po mě teď chceš, aby jsem šel přemluvit Oswalda?" nadzvedl nechápavě obočí a já přikývla. ,,Víš... Teď když o tom přemýšlím... Tak to dítě tak moc nepotřebuju." zasmál se a podrbal se na zátylku. ,,Padej." uchechtla jsem se a on otráveně vstal a odešel.
---Jerome---
,,Dobře. To dám. Není to nic těžkého." uchechtl jsem se a zaklepal na dveře. ,,Vstupte!" ozvalo se z druhé strany a já vešel.
,,Ahoj Ozzie. Kamaráde." zasmál jsem se a sedl si. ,,Co chceš Jerome?" nadzvedl obočí a opřel se. ,,Víš... Oswalde.. Kamaráde..." uchechtl jsem se. ,,Nejsme kamarádi." probodl mě pohledem. ,,Dobře. Tak ne. Ale já tě chtěl o něco požádat." usmál jsem se. ,,Ne." zamračil se. ,,Vždyť ještě nevíš co od tebe chci." zasmál jsem se a on nadzvedl obočí. ,,Víš... Já a Chloe". ,,Ne." skočil mi do řeči. ,,By jsme chtěli další dítě." dokončil jsem svou větu. ,,A co já s tím jako?" nadzvedl obočí. ,,No... A jak víš tak, aby vzniklo dítě, tak.. Muž musí oplodnit ženu a k tomu, aby došlo". ,,Jerome já vím jak se dělají děti." protočil očima. ,,No a o to jsem tě přišel poprosit. Stačí nám.. Jedna noc. Prosíííím." pokusil jsem se o smutný výraz. Vydechl a podíval se na mě. ,,Jedna noc." kývl. ,,Děkuju!" křikl jsem nadšeně. ,,Hm. A teď padej." pokynul na dveře a já nadšeně odešel.
,,Hádej komu Oswald" nedořekl jsem větu, protože když jsem vešel do obýváku, tak tam Chloe nebyla.
,,Ehh... Chloe?" nadzvedl jsem obočí a rozhlédl se po obýváku.
,,Kotě kde jsi?" uchechtl jsem se. Najednou mi někdo skočil na záda a já to málem neustál.,,Hádej kdo." zašeptala mi pobaveně do ucha. ,,Mami? Jsi to ty?" uchechtl jsem se a pustil Chloe dolů. Otočil jsem se na ní a hned dostal facku.
,,Za co?" řekl jsem nechápavě a chytl se za tvář. ,,Ze mámu." zasmála se a přitiskla se ke mě. Objal jsem ji kolem pasu a ona si zkousla spodní ret. ,,Co takhle jít do ložnice a... Uvidíme co bude dál." uchechtl jsem se. ,,Tak dobře." zasmála se. Přehodil jsem si Chloe přes rameno a vydal se do ložnice.
,,Eh.. Co děláte?" zasmála se Anabelle když jsem kolem ní prošel s Chloe přes rameno. ,,Jdeme dělat děti!" zasmál jsem se. ,,Jéééj!" křikla se smíchem Chloe.
---O pár dní později---
Chloe a Jerome se nastěhovali do domu, který si samozřejmě (ne)legálně "koupili". Jerome se jakž takž smířil s tím, že jeho syn je gay, ale i tak to pořád rozdejchává. Anabelle zůstala s Edwardem, ale i tak chodí ke Chloe a Jeromovi hodně často (samozřejmě jen proto, aby jim vyžrala lednici, že jo..)
---Jerome---
,,Tak co, tak co, tak co?" ptal jsem se nedočkavě Chloe. ,,Furt nic." pokrčila rameny a zadívala se do země. ,,Pořád?" nadzvedl jsem obočí a ona přikývla. ,,Nevěřil jsem, že to někdy řeknu, ale ten sex mě už přestává bavit." uchechtl jsem se. ,,Už na tebe jde stáří no.." zasmála se Chloe a já se na ní podíval. ,,CO-JSI-TO-ŘEKLA?" nakrčil jsem obočí. ,,Krize středního věku no..." uchechtla se. ,,Tak to ne. Já jsem ještě moc, moc, moc, moc, MOC mladej." zamračil jsem se.,,Tak už asi nejseš no." se smíchem pokrčila rameny. ,,To určitě." uchechtl jsem se a přisál se jí na rty. Zrovna v momentě kdy nám začalo vadit oblečení a my se ho chtěli rychle zbavit, tak se ozval zvonek. Odtáhli jsme se a nastejno protočili očima. ,,Anabelle.." uchechtla se Chloe a šla otevřít.
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤