Kalabalık bir süre sessiz kaldı.
İlk tepki veren Qin Changkong oldu, yardım edemedi ama kahkaha atarak "Hahaha! Qin Nan! Huang dereceli bir Dövüş Ruhunu beklenmedik bir şekilde uyandıracağınızı kim düşünebilirdi! Dahice kıçım! Şimdi tamamen bir israfsın. Oysa artık Qin Klanının gerçek dehası ve Linshui Şehrinin bir numaralı dehasıyım! "
Birinci sınıf Huang, Dövüş Ruhu olarak derecelendirildi, bu, tüm Dövüş Ruhları arasında en düşük varlığa eşdeğerdir! Buna ayrıca 'Dövüş Ruhu İsrafı' da diyebiliriz.
Qin Klanı içinde bile, birinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhunu uyandıranların sayısı çok azdı. Çoğunluk, ikinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhunu uyandırmıştı.
Qin Changkong'un çılgın ve kulak delici kahkahası kalabalığı hemen uyandırdı.
Yaşlıların ve havarilerin Qin Nan'a karşı ifadeleri derhal saygı ve beklentiden ciddi bir hayal kırıklığı ve küçümseme ifadesine dönüştü.
"Bu beklenmedik bir şekilde birinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu! Oh Lordum! Bu çok pislik. "
"Siktir beni! Duygularımın boşa harcanması. Ne kadar saçma 'bir deha', o sadece birinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhları İsrafı. "
"Evet! Ağabey Qin Changkong gerçek bir numaralı dahi. Bu Qin Nan, korkarım o Qin Clan'ın bir numaralı israfı! "
"......"
Dövüş Dünyasında güçlünün otoritesi vardı, bu nedenle kalabalığın tepkisi hiç de garip değildi. Bunun yerine, Qin Nan'a karşı tarif edilemez bir düşmanlık beslediler.
Bunun nedeni, Qin Nan'ın gençliğinden beri inanılmaz derecede müthiş bir doğuştan yetenek sergilemiş olmasıydı. Bu da kendisinden çok yüksek beklentilere sahip olmalarına neden oldu. Ancak, bunun nihai sonuç olacağını kim düşünebilirdi?
Bu yaşlılar ve öğrenciler, herkesin duygularını boşa harcadıktan sonra Qin Nan'ı nasıl hor görmezler?
Qin Changkong son derece heyecanlı ve coşkuluydu, Qin Nan'a gülerken otoriter bir ifade takıyordu, "Bunu gördün mü? Size daha önce söyledim, Dövüş Ruhları gökler tarafından belirlenir. Bir Dövüş Becerisi yaratmış olsanız bile, ne olmuş yani? Günün sonunda sadece bir israfsın! "
Qin Nan kayıtsızca ona baktı. Tek kelime etmeden büyük adımlarla ayrıldı.
Geçmişte olduğu gibi olsaydı, kesinlikle Qin Clan'ın müritleri ve onu takip eden yaşlılar olurdu. Ancak şu anda Qin Nan'ın yanında tek bir kişi yoktu, sahne özellikle yalnız görünüyordu.
Qin Nan uzaklaşırken, çevredeki öğrenciler ve Yaşlılar hemen Qin Changkong'u çevreleyen tepki gösterdi. Yüzleri iyilik yapma niyetiyle doluydu.
"Vay! Ağabey Qin Changkong, son zamanlarda bizimle hiç ilgilenmedin, seni gerçekten özledik. "
"Genç Efendi Qin Changkong, Qin Klanının Genç Lordu olsaydınız daha mantıklı olurdu. Bu israfın bu unvana sahip olması için ne tür nitelikleri var? "
"Genç Efendi Qin Changkong, bundan böyle astınız olacağım. Doğuya gitmemi söylersen, kesinlikle batıya yürümeyeceğim! "
"......"
Dövüş Ruhu Uyanış Töreni'nin bitiminden kısa bir süre sonra, olay Qin Klanı ve Linshui Şehri'ne yayılmıştı. Sadece Qin Clan halkı aşırı derecede korkmakla kalmadı, aynı zamanda Linshui şehri halkı bile tamamen şaşkına döndü.
Linshui Şehrinin bir numaralı dehası Qin Nan'ın birinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhunu uyandırdığına inanamadılar.
Ancak bu, Dövüş Dünyasıydı. Şaşırmış ve şaşkın olsa da, bakışları hızla Qin Changkong'u izlemek için çevrildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...