Yarım tütsünün yanması için geçen süreden sonra, Qin Nan sonunda haritada işaretli konuma geldi.Küçük bir tepenin üzerinde bir mağara vardı. Mağara yaklaşık altı metre yüksekliğinde ve dört metre genişliğindeydi. Mağaradan çıkan rüzgar duyulduğundan, mağarada bir havalandırma deliği varmış gibi görünüyordu.
Qin Nan hemen hareket etmek için acele etmedi ve İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini çalıştırdı ve mağarayı taradı.
"Hmm? Mağarada yaşayan bir canavar var. Canavarın aurası, aynı zamanda Vakıf Mareşal Canavarı'nın zirvesi olarak da bilinen üçüncü katman Xiantian Alemi'ne ulaştı..."
Figürü tereddüt etmeden mağaraya yaklaşırken Qin Nan'in gözleri hafifçe titredi.
Şu anki Atavistik Yetiştirme ile, gelişim üssü sadece yarı Xiantian Aleminde olmasına rağmen, vücudunun içindeki Qi'nin kalınlığı, ilk katman Xiantian Alemiyle eşdeğerdi. Bir Vakıf Mareşal Canavarı'na karşı kesinlikle bir şansı vardı!
Sonuç olarak, Qin Nan mağaradaki canavarla savaşmaktan korkmadı.
Beklendiği gibi, Qin Nan mağaraya on metre ilerlediğinde, bir canavarın ürkütücü kükremesi duyuldu.
Mağaranın içinde, Qin Nan'a bir çift kanlı kırmızı gözle bakan muazzam bir figür uyanmıştı. Devasa burun delikleri, Qin Nan'in saçlarının çılgınca dans etmesine neden olan, rüzgara dönüşen iki sıcak hava akımı yaydı.
Mağaradan yayılan rüzgar aslında canavarın nefesiymiş gibi görünüyordu!
Qin Nan'in bakışları dondu ve o anda sırtından Superbia kılıcını çekti ve bir kesikle savurdu.
Arcane Realm'in Küçük Başarı Aşamasının gücüyle yıkıcı bir Sabre Niyeti yayıldı!
İlk saldırmaya cüret eden bu küçücük insanın saldırısını gördükten sonra canavar inanılmaz derecede deliye döndü ve devasa avucunu büyük bir güçle salladı!
BANG BANG BANG!
Mağaranın içinde bir dizi patlama sesi duyuldu.
Qin Nan elinde antik kılıç Superbia'yı tuttu ve ayaklarıyla Mistik Sekiz Adım'ı uyguladı. Büyük canavarla çarpışan ve patlamalara neden olan güçlü Sabre Intent'i kullanarak patlamaya devam etti.
Savaş devam ederken, Qin Nan'ın ifadesi daha da ciddileşti.
Bu dev canavarın muazzam bir figürü ve üçüncü katman Xiantian Alemi'nin bir ekimi olmasının yanı sıra, tüm vücudu, Gizem Aleminin Küçük Başarı Aşamasının Kılıç Niyeti ile bile yok edilemeyen bir pul tabakasıyla kaplanmıştı. .
Kadim kılıcı Superbia olmasaydı, Gizem Aleminin Küçük Başarı Aşamasının Kılıcı Niyeti ile birlikte, Qin Nan tamamen rakipsiz olurdu.
"Bu devam ederse bu adamı yenmek sonsuza kadar sürer. Başka bir yol bulmalıyım."
Qin Nan'ın gözleri hızla farklı planlar yaparken parladı.
Aslına bakarsanız, inanılmaz derecede güçlü olan Göksel Biriktirme Saldırısını kullanacak olsaydı, canavarı kesinlikle anında öldürebilirdi.
Ancak, Göksel Biriken Darbe iki ucu keskin bir kılıçtı; bu nedenle Qin Nan, başka seçeneği olmadığı sürece onu kullanmak istemedi.
"Ah doğru, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerim her şeye bakabiliyor. Zayıflığını keşfedebilirim!"
Titreyerek, Qin Nan hemen İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini infaz etti ve canavarı inceledi.
Beklediği gibi, canavarın zayıflığı, İlahi Savaş Ruhu'nun Gözleri tarafından incelenirken ortaya çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...