Bir tütsü çubuğunun yanması için geçen süreden sonra, aynı zamanda turnuvaların Tören Ustası olan yargıç, "İlk tur bitti. Bir sonraki tura yükselenler Qin Nan, Qin Changkong, Fang Rulong..."İlk iki öğrenci açıkça Qin Klanının iki dahisiydi, bu da denemelerin ilk turunda Fang Rulong'un Fang Klanından bir sonraki tura yükselen tek kişi olduğu anlamına geliyordu.
Ancak sonuç şaşırtıcı bir şekilde Fang Rulong ve Fang Li'nin rahatlamış hissetmesine neden oldu; Fang Clan halkı da rahatlamış hissetti.
İlk tur sona erdiğinde, Qin Nan'in, yetiştirme tabanına güvenirken artık bizimle Fang Klanını seçemeyeceğini gösteriyor.
Yetiştirme üssü olmadan, Qin Nan ne olarak kabul edilebilirdi? Sadece birinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu olan bir çöp parçası.
Bir parça çöpün bize karşı gelmeye ne hakkı var?
Son an geldiğinde Xiao Qingxue bile çöpün tarafını tutmazdı.
"Qin Nan, ilk tur sona erdiğine göre, ikinci turda neler yapabileceğinizi görmek istiyorum. İkinci turdaki deneme, dövüş yetenekleri yerine Dövüş Ruhu'nun derecesine odaklanacak." Sahneye çıktığında Fang Rulong, Qin Nan ile alay etmekten kendini alamadı.
Buna rağmen, şu anda bile, Fang Rulong, Qin Nan'in sınırlarını aşarak alay etmeye cesaret edemedi. Qin Nan'in onu herkesin önünde daha da utandıracak bir şey söylemesinden korkuyordu.
Bu gibi durumlarda, Fang Rulong sadece öldürücü niyetini tutabilir ve Qin Nan'dan intikamını almak için en iyi fırsatı bekleyebilirdi!
Qin Nan ona yan yan baktı ve suskun kaldı; ifadesi her zamanki gibi sakindi.
Qin Nan tek kelime etmedi ama Qin Changkong, Fang Rulong'a doğru yürüdü ve tatsız bir ses tonuyla, "Fang Rulong, bizimle alay etmeye gerek yok. Qin Klanının insanlarının gerçekten işe yaramaz olduğunu mu düşünüyorsun? Bugün Dövüş Ruhuna bir göz atmama izin ver, sana bu kadar güven veren hangi Dövüş Ruhu derecesini uyandırdığını görmek için."
Qin Changkong'un görüşüne göre, Fang Rulong layık bir rakip değildi.
Daha önce - Fang Clan, Elder Bai Heng'in koruması altındayken - Qin Changkong ondan korkardı. Ancak, artık Qin Klanına Xiao Qingxue tarafından bakıldığı için, Fang Klanına yaltaklanmaya gerek yoktu.
Bu sebeplerden sadece biriydi; ikinci sebep -söylentilere göre- Fang Rulong'un beşinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu'na sahip olmasıydı. Daha önce de belirtildiği gibi, henüz teyit edilmemiş bir söylentiydi. Bu doğru olsa bile, Qin Changkong hiç korkmuyordu.
Qin Changkong son derece kendinden emindi; son kozuyla Fang Rulong'u yenmek imkansız değildi.
Qin Changkong'un ruh hali yükseldi. Qin Klanının geri kalanının da morali yüksekti. Qin Klanının her hizmetlisi veya yaşlısı, Fang Klanına karşı küçümseyici ve alaycı bakışlar atıyordu.
Mistik Ruh Tarikatına katılmak için birinden destek almak faydalıydı ama Dövüş Ruhu derecesi en önemli faktördü.
Fang Rulong'un Qin Changkong ile rekabet etmesi için ne gerekiyordu?
"Ne zamandan beri bir grup soytarı bana karşı çıkmaya cesaret ediyor?" Qin Changkong'un sözlerini duyunca Fang Rulong'un sabrı tükendi ve sanki bir çöpe bakıyormuş gibi küçümseyerek Qin Changkong'a baktı.
Qin Changkong gerçekten kendisini tehdit edecek kadar güçlü olan Qin Nan olduğunu mu düşünüyordu?
Ona göre, Qin Changkong sadece bir palyaçoydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...