Bölüm 23 - Güçlünün Tarafında Olmak

497 66 0
                                    


Qin Klanı gözlerini kocaman açarken alınlarındaki damarlar öfke dalgalarıyla titriyordu.

Fang Rulong çok kibirli ve çok zalimdi. Sadece Qin Li'yi küçük düşürmekle kalmadı, aynı zamanda beklenmedik bir şekilde Qin Klan öğrencisini tek bir hareketle sakat bıraktı.

Bu eylem, Qin Klanının yüzüne halka açık bir tokattı - Qin Klanını gözlerine sokmuyordu.

O anda, Qin Tian ayağa kalktı - yüzü öfkeyle doluydu - ve dedi ki, "Fang Li, bunun anlamı ne? Bu sadece bir Dövüş Sanatı Yarışması, birini sakat kalana kadar nasıl yenebilirsin?”

Tie San, Qin Tian'ı geride tutmasaydı, Qin Tian'ın Fang Rulong'a doğru koşması ve ona vurması olasıydı.

Qin Tian, ​​Qin Klanında daha önce olduğu gibi aynı konuma sahip olmasa da, günün sonunda hepsi hala Qin Klanının bir parçasıydı. Qin Tian, ​​Qin Klanının insanları Fang Klanı tarafından zorbalık edilip küçük düşürülürken çaresizce bakmazdı.

Fang Li'nin yüzü değişmedi. Qin Tian'ın öfkesini gözlerine sokmadı ve ağzının köşesi bir gülümsemeyle kıvrıldı ve "Patrik Qin Tian, ​​söylediğin şey yanlış. Öncelikle bu yarışmada ölüm kalım önemli değil. İkinci olarak, Fang Rulong'un eylemini onaylıyorum; Ayrıca çöplerin bu dünyada hayatta kalmaması gerektiğine inanıyorum - sadece sakat kalabilirler.”

Qin Klanının yüzleri bir kez daha değişti.

Fang Li'nin böyle bir şey söyleyeceğini hiç düşünmemişlerdi. Açıkça şöyle diyordu: "Fang Klanımız, Qin Klanınıza kesinlikle karşı çıkacaktır."

"İyi çok iyi!" O anda, Qin Changkong kalbindeki öfkeyi artık tutamadı - üç kez güldü. Yüzü karanlıktı, gözleri durmadan Fang Klanının sayısız öğrencisini süpürürken, "Madem Fang Klanının öğrencileri işleri böyle idare ediyor, o zaman Fang'ın müritlerinin ne tür bir seviyede olduğunu görmek isterim. Klan gerçekten...”

Sadece Qin Changkong değil, aynı zamanda Qin Klanının diğer öğrencileri ve yaşlıları da soğuk bir şekilde gülmeye başladılar, gözleri öldürme niyetiyle parlıyordu.

Fang Klanınız, Qin Klanımıza karşı çok utanmazca davrandığından, kaba olduğumuz için bizi suçlamayın.

Qin Klanının herkesin uğraşabileceği basit bir itici güç olduğunu mu düşünüyorlar?

Ancak, o anda, ani bir kahkaha sesi geldi. Gülmenin geldiği kişi Bai Heng'di.

Elder Bai Heng gülerken, Qin Klanının ve Fang Klanının dikkati doğal olarak ona çekildi.

Bai Heng'in yüzü pembeleşmişti; Ağzını açarken kıyaslanamayacak kadar neşeliymiş gibi görünüyordu, "Tamam, kavga etmeyi bırak. Fang Rulong'un yönteminin doğru olduğunu düşünüyorum; atıklar sakat kalmalı - ölmeliler."

Bu söylendiği gibi, Qin Klanının ten rengi biraz değişti.

Qin Klanının görevlileri ve yaşlıları, Elder Bai Heng'e yaltaklanmaya başladı.

Sadece Qin Tian ve Tian San'ın yüzlerinde korkunç bir ifade vardı, ama bir şekilde bir anlaşmaya vardılar; Böyle bir durumda, öfkelerini salmak için en iyi zaman değildi.

Öfkelerini kaybederlerse, kendilerini Yaşlı Bai Heng'in öfkesiyle karşı karşıya bulurlardı.

Böyle bir şey olursa Qin Klanından kim onu ​​durdurabilirdi?

Kıdemli Bai Heng sözlerini duyduğunda memnun bir şekilde başını salladı, "Fena değil, Qin Klanının insanları oldukça anlayışlı. Qin Changkong, elinden gelenin en iyisini yap. Hala senden beklentilerim var."

Bunu duyduktan sonra, Qin Changkong ve Qin Klanından diğerleri rahat bir nefes aldırmadan edemediler.

Elder Bai Heng öfkesini kaybetmediği sürece, peki ya Fang Rulong, Qin Klanının birkaç öğrencisini sakat bırakırsa?

Qin Klanının tepkisini görünce, Fang Li'nin ve Fang Rulong'un yüzlerinde küçümseyici ve gururlu bir bakış belirdi. Uzun zamandır bu sahnenin oynamasını bekliyorlardı.

Sadece bu ikisi değil, Fang Klanının her öğrencisi ve yaşlısı fazlasıyla heyecanlı görünüyordu.

Kıdemli Bai Heng, Fang Klanına yardım ediyordu; neden Qin Klanından korksunlar ki?

Xiao Qingxue beyaz yeşim platformun tepesinde sessizce duruyordu, güzel gözleri olan biten her şeyi izliyordu. Başından beri tek kelime konuşmamıştı. Ancak, Qin Klanının öne eğilip Yaşlı Bai Heng'e yaltaklanan gözlerine bakarken çekici gözlerinde neredeyse gizli bir küçümseme izi belirdi.

Bunu takiben -ani bir düşünceyle- Xiao Qingxue içgüdüsel olarak daha önce doğrudan onun gözlerine bakabilen genç adama baktı.

Qin Nan önceki yerinde oturdu. Sanki Elder Bai Heng'in Fang Klanına yardım etmesinden korkmuyormuş gibi, tüm süreç boyunca sakin bir ifadesi vardı; Fang Rulong'un Qin Klanının öğrencisini sakat bıraktığı için de öfkeli değildi.

Qin Nan bunu saklamakta iyi olsa da, Xiao Qingxue keskin gözleriyle onun gözlerinden buz gibi soğuk bir bakışın ipucunu algılayabildi.

Xiao Qingxue kendi kendine düşünürken biraz meraklandı: Duruma nasıl tepki verecek?

Xiao Qingxue düşünürken, Fang Klanının önünde oturan Fang Rulong kendine bir şey hatırlatmış gibi göründü ve Qin Nan'a baktı.

Fang Rulong'un kıkırdamasını tutamadığı için yüzünde soğuk bir ifade belirdi, "Genç Lord Qin Nan, sen sadece birinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu ile çöpsün. Neden bana böyle vahşi bir bakışla bakıyorsun? Bu kadar zayıf bir gelişim tabanıyla Fang Klanının öğrencilerine bir şey yapmayı mı planlıyorsun?”

Bunu duyunca Qin Klanının ifadeleri, Qin Nan'a baktıklarında değişti.

Kıdemli Bai Heng bu sözleri duyduğunda gülümsemesi anında kayboldu. Başlangıçta Qin Nan'a düşkün değildi ve Fang Rulong'un sözleriyle birlikte Qin Nan'a karşı düşmanlık duyguları büyüdü. Yüzü buz gibi bir soğuğa döndü ve vücudundan yükselen korkunç, görünmez bir aura hissedilebiliyordu.

Kıdemli Bai Heng aurasını serbest bıraktığında, atmosfer anında dondu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin