"Bok!"Qin Nan'ın ifadesi biraz değişti.
Havaya ateşlenen rün, tek seferlik tüketilebilir bir nesne olan Bin Mil Ses İletken Rün olarak biliniyordu. Bir kez kullanıldığında, kullanıcının konumunu, bilgilerini vb. alıcı tarafa bin mil içinde iletecek ve beş nefeslik bir süre içinde ulaşacaktı.
Rün inanılmaz derecede değerliydi ve sadece biraz güçlü bir grup tarafından acil amaçlar için kullanılacaktı.
Qin Nan, gözetimi altındaki Dong Yuehao'nun Bin Mil Ses İletim Rünü'nü saklamasını ve böyle kritik bir anda kullanmasını beklemiyordu.
"Fena değil, fena değil, görünüşe göre seni hafife almışım." Qin Nan döndü ve kayıtsızca Dong Yuehao'ya baktı, "Yaptığın hareketin sadece senin hayatına mal olacağını değil, aynı zamanda diğer öğrencileri de beraberinde sürükleyeceğini biliyor musun?"
Dong Klanının öğrencileri bunu duyduktan sonra bir miktar nefretle dehşete düşmüş ifadeler giydiler.
Dong Yuehao'nun yüzündeki korkuya rağmen dişlerini sıktı ve "Donghu Sıradağları yabancılar için yasak bir bölge. Bugün beni öldürsen bile, planımızı mahvetmeni önlemek için izinsiz girişini diğerlerine rapor etmem gerekiyor!'
Sözler Qin Nan'ı şaşırttı.
Bu Dong Yuehao'nun sadece klanının çıkarları için kendi hayatını feda etmeye istekli olmasını beklemiyordu.
Bu cesaret onun saygısını hak ediyordu.
"Seni öldürmeyeceğim!"
Qin Nan sakince konuştu ve kalabalığın şaşkın bakışları altında hemen ayrılmaya karar verdi.
Dong Yuehao, Bin Mil Ses İletim Rünü'nü kullandığına göre, Dong Klanının birçok uzmanını kesinlikle çekecekti. Hepsi sekizinci katman Xiantian Alemi'nin altındaysa endişelenmeye gerek yoktu, ancak sekizinci katman Xiantian Alemi'nin üzerindeyseler ya da Dövüş İmparatoru Alemi uzmanları bile olabilirlerse bir sorun olurdu.
Qin Nan'in olağanüstü gücüne rağmen, bu kadar zorlu düşmanlara karşı hiç şansı olmayacaktı.
O anda, büyük bir hızla ona yaklaşan soğuk bir titreme görüldüğü için yüksek bir şşşşş duyuldu.
Soğuk titremenin bir ok olduğu ortaya çıktı, ancak okun ucu yeşil bir ışık yaydığı ve donuk olmasına rağmen herkesi korkutmaya yettiği için sıradan olanlardan biraz farklıydı.
"Bu..."
Dong Yuehao ve öğrenciler, gözlerinden bir umut belirtisi görülebildiği için şaşkına döndüler.
"Hmm?"
Qin Nan'ın gözleri parladı.
Dong Klanının uzmanlarının bu kadar kısa sürede gelmesini beklemiyordu, ayrıca oku atan kişi, altıncı katman Xiantian Alemi varlığı olarak tanımladığı iyi bir yetiştirme üssüne sahipti.
"Zehirli bir ok tek başına beni durdurmaya yetmez!"
Qin Nan, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini idam etti. Okun diğerleri için şimşek hızında olmasına rağmen, onun gözünde yaklaşan okla ilgili birçok kusur vardı. Zahmetsiz bir hareketle, figürü kaybolurken hızı artmaya devam eden oku hemen atlattı.
Şşş! Şşş! Şşş! Şşş! Şşş!
Qin Nan kaçamadan önce, on delici ses daha duyulabilirdi. Yeşil bir ışıkla yanıp sönen on ok, on ejderhayı andıran güçlü bir Ok Niyeti eşliğinde ormanın üzerinde uçarken görülebilirdi. Hızları şimşek kadar hızlı olmakla kalmadı, içlerinden bir cani oluşum kuruldu, Gökleri ve Yeri mühürledi, birinin kaçmasını engelledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...