C180 - Üç Günde Seviye Atlama

376 59 0
                                    

Üçüncü konutun tamamındaki Qi, sanki korkunç bir emme kuvvetinin etkisi altındaymış gibi çılgın bir hızla Qin Nan'a doğru sürüklendi ve donuk patlayıcı sesler çıkardı - gerçekten şok edici bir manzara.

Kısa bir süre içinde, Qin Nan'ın vücuduna büyük miktarda Qi emildi, önceki onuncu sınıf Huang Dövüş Ruhu'ndan üç kat daha hızlı bir oranda.

"Rüzgar ve Gök Gürültüsünün Sentezi! Gerçekten ne sürpriz! Xuan dereceli bir Dövüş Ruhu kesinlikle son derece güçlüdür!"

Qin Nan'ın tüm ruhu şiddetle titredi.

Onuncu sınıf bir Huang Dereceli Dövüş Ruhu Qi'yi emerken, Ejderhaların ve Anka Kuşlarının Sentezi olarak bilinen ejderhalar ve anka kuşları şeklini alan Qi'nin muhteşem bir görüntüsünü üretecekti. Öte yandan, Xuan dereceli Dövüş Ruhları daha da güçlüydü, bu da Rüzgar ve Gök Gürültüsünün Sentezi olarak bilinen gelişim süreci sırasında Cenneti ve Dünyayı istikrarsızlaştırabilirdi.

İlahi Savaş Ruhu şu anda sadece birinci sınıf Xuan sıralamasındaydı. Eğer Qin Nan onu efsanevi onuncu sınıf Xuan derecesine yükseltirse, xiulian uygularken çevreleyen Qi gerçek bir rüzgara, gök gürültüsüne, ateşe ve Cennetten ve Yeryüzünden yükselen şimşeklere dönüşecekti, bu eşsiz bir uzmanın doğuşuna eşdeğer bir manzaraydı o sadece xiulian uygularken!

"Bu Xuan Seviye Dövüş Ruhu ve üçüncü konuttan gelen bol Qi ile benim gibi bir Atavistik Gelişimcinin bir atılım yapması uzun sürmeyecek!" Qin Nan'in gözleri heyecanla titredi ve düşüncelerini hızla sakinleştirdi ve kendini yetiştirme sürecine verdi.

O anda, üçüncü konutun tamamı güçlü rüzgar ve gök gürültüsünün sesiyle doldu. Üçüncü konutun yasaklayan aurasının ses filtrelemesi olmadan, tüm İç Etki Alanı Zirvesi şüphesiz şiddetle titreyecekti.

Zaman hızla geçti; üç gün göz açıp kapayıncaya kadar geçti.

Son üç gün içinde, Qin Nan, İlahi Savaş Ruhu'nun Cennetten ve Yeryüzünden emdiği Qi'yi sürekli tüketen sabit bir heykele dönüşmüş gibiydi.

Eğer biri üçüncü konutun tepesinden aşağıya bakarsa, İlahi Savaş Ruhu'nun konumunda oluşan ve çevreleyen Qi'yi çılgın bir hızla yutan devasa bir kara delik görürdü.

Görünüşünden, Qin Nan'ın son üç gün içinde hayal edilemez miktarda Qi emdiği kolayca söylenebilirdi.

Qin Nan gözlerini hızlı bir şekilde açtığında, İlahi Savaş Ruhu'nun özümseme gücü aniden durdu.

"Üçüncü katman Xiantian Alemi!"

Qin Nan bir çığlık attı, vücudunda biriken Atavistic Qi o anda bir vızıltı üreterek vücudundaki Qi miktarını hızla artırdı.

Qin Nan'ın aurası artık üçüncü katman Xiantian Alemine ulaşmıştı.

"Üç gün, sadece üç gün içinde, ekimimi üçüncü katman Xiantian Alemine yükseltmeyi başardım! Bu hızla, kalan elli artı gün, ekimimi beşinci katman Xiantian Alemine yükseltmek için yeterli olacak; Altıncı katman Xiantian Alemine ulaşma şansım bile var!"

Qin Nan'in yüzünde en ufak bir sevinç belirtisi görülmüyordu. Bunun yerine, büyük bir şaşkınlıkla doluydu.

Son üç günün ekimi sayesinde, sonunda, Xuan seviyeli bir Dövüş Ruhu ile Huang seviyeli bir Dövüş Ruhu arasındaki mutlak farkı deneyimleyebildi ve bu da onun, Canglan Kıtasında Dövüş Ruhlarının ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anlamasını sağladı. .

Tian dereceli bir Dövüş Ruhu ile düz bir gün boyunca xiulian uygulamak ne kadar çılgınca olurdu?

Tamamen hayal edilemez olurdu!

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin