Yaşlı adam bir süre sessiz kaldı ve sakin bir tonda, "Mor Okyanus Dolunay Kayası'nın menekşe, siyah, baskın, imparator ve en yüksek derece olmak üzere beş farklı derecesi var: Mor Okyanus Dolunay nadir oluşumu. Eğer siyah ışığı tetikleyebilirsen, sana on bin Xiantian Hapı vereceğim. Hakim ışığı tetikle, sana eşsiz bir ekipman vereceğim. İmparator ışığını tetikle, sana hayatını kurtarabilecek bir rozete ek olarak benzersiz bir ekipman vereceğim.”
Yaşlı adam, devam etmeden önce kısa bir süre tereddüt etti, "Mor Okyanus Dolunayı nadir görülen bir olayı tetiklerseniz, sizi başlangıç öğrencim olarak kabul ederim."
Sözleri duyduktan sonra, Qin Nan, gözlerinde mutlak bir şokla tamamen afalladı.
Yaşlı adamın bu kadar cömert olmasını beklemiyordu; sadece siyah ışığı tetiklemek için on bin Xiantian Hapı, hakim veya imparator ışıklarını tetiklemenin büyük faydalarından ve Mor Okyanus Dolunayı nadir oluşumundan bahsetmiyorum bile.
Bu sefer, Qin Nan'ın zihni bir süreliğine boşaldı, kısa sürede toparlanamadı.
Gizemli yaşlı adam ifadesiz kaldı. Sessizce kenara çekildi ve Qin Nan'ın cevabını bekledi.
Uzun bir süre sonra, Qin Nan düşüncelerini topladı ve "Yaşlı Bay, emin misiniz?" demeden önce derin bir nefes aldı.
"Tabii ki." Yaşlı adam sakince yanıtladı, "Sözlerimi her zaman tutarım."
Qin Nan uzun bir nefes verdi; bu kadar muazzam faydaları reddetmek için bir sebep yoktu, ama içgüdüsel olarak sorduğunda aklına ani bir düşünce geldi: “Yaşlı Bey, bir sorum var. Ya bu Mor Okyanus Dolunay Kayasını parçalara ayırırsam... Benden tazminat ister misin?"
Ocean Crescent Boulder'ın parçalanması hala Qin Nan'ın zihninde bir etki bırakıyordu.
Ayrıca, önündeki Mor Okyanus Dolunay Kayası, Okyanus Hilal Kayası'ndan bile daha değerliydi; bu yaşlı adam gerçekten tazminat talep ederse, Qin Nan'in bunu karşılamasına imkan yoktu.
"Yapabileceğini mi sanıyorsun?" Yaşlı adam bir an Qin Nan'a baktı ve sırıtarak dedi, "Sence Mor Okyanus Dolunay Kayası, Okyanus Hilal Kayası ile karşılaştırılabilir mi? Olduğu söyleniyor, eğer kayayı parçalayacak olsaydın sana gizli bir teknik öğretirdim. Endişelenme, bu gizli teknik, herhangi bir hap veya ekipmandan çok daha değerli.”
Bunu söyledikten sonra, yaşlı adam görünüşte etkilenmemiş; Qin Nan'in sözlerini ciddiye almadı.
Mor Okyanus Dolunay Kayasını Parçalamak mı? Ne şaka ama.
Qin Nan rahat bir nefes verdi ve "Öyle diyorsan, meydan okumanı kabul ederim" dedi.
Bunu takiben Qin Nan, ileriye doğru büyük bir adım atmadan önce düşüncelerini sakinleştirmek için gözlerini kapattı ve Menekşe Okyanusu Dolunay Kayası'na dokunarak sağ elini uzattı.
O an zaman donmuş gibiydi.
Bunu takiben, Mor Okyanus Dolunay Kayası'ndan yayılan kör edici bir mor ışık görüldü; onun için değerli bir duygu vardı.
Bunu gördükten sonra yaşlı adam sakince, "Mor ışık, doğal Dövüşçü Bağımlısı. Şimdi, Dövüş Ruhunuzu serbest bırakın; Dövüş Ruhunun Dövüş Becerisi Yeteneğinizi artırabildiğini biliyorum."
Qin Nan başını salladı ve daha fazla uzatmadan, havada yüzen bulanık bir insan figürüyle birlikte dokuz altın ışın yayıldı.
İlahi Savaş Ruhu ortaya çıkar çıkmaz, önceden sakin olan Mor Okyanus Dolunay Kayası şiddetle titreşmeye başladı.
Mor Okyanus Dolunay Kayası'ndan gelen parlak mor ışık hızla değişti, göz kamaştırıcı altın ışığa dönüştü; altın ışıkla, sanki bir imparator gelmiş gibi güçlü bir buyurgan aura hissedilebiliyordu.
Bu manzarayı gören yaşlı adamın gözleri titreyerek şöyle dedi: “Aferin, imparator ışığı; Sana eşsiz bir ekipman vereceğim.”
Bunu söyledikten sonra yaşlı adam, Qin Nan'a küçümseyici bir bakış attı.
Mor Okyanus Dolunay Kayasını parçalamaya mı çalışıyorsunuz?
Mor Okyanus Dolunayı nadir oluşumunu tetiklemediniz bile ama yine de kayayı parçalamayı mı amaçladınız?
Acıklı, tuhaf.
Ancak, o anda nadir bir olay meydana geldi.
Devasa Mor Okyanus Dolunay Kayası, patlamaya hazır büyük bir güç toplanmış gibi titreşmeye başladı.
Ani değişiklik yaşlı adamın ifadesinin sertleşmesine neden oldu, "Bu mu..."
Bunu takiben, Mor Okyanus Dolunay Kayası'ndan gökyüzüne doğru sayısız ışın ateşlendi ve uçsuz bucaksız bir menekşe okyanusu oluşturdu. Menekşe okyanusunun yüzeyinde yüzen bir dolunay görüldü; tüm manzara, eski bir çizimin ortaya çıkışı gibi hissettirdi.
Yaşlı adam, “Mor Okyanus Dolunay nadir bir olay mı?” Diye haykırmaktan kendini alamadı.
Cümlesini bitirir bitirmez şok edici bir sahne daha yaşandı.
Mor Okyanus Dolunay Kayası daha da güçlü bir şekilde titreşti; Nadir görülen olaydan manzara titremeye başladı. Bunu takiben, yüksek bir 'BANG' duyuldu. Mor Okyanus Dolunay Kayası patlamış ve parçalarını çevreye fırlatmıştı.
Bunu gören gizemli yaşlı adam tamamen şok oldu.
Qin Nan düşüncelerini hemen topladı; Bunu gördükten sonra hiç şaşırmadı çünkü sakince İlahi Savaş Ruhunu geri çekti.
Önündeki sahne Qin Nan'in beklentisinin dışında değildi.
İlahi Savaş Ruhu, eski zamanlardan göksel gök gürültüsü ile gelmişti; Sadece Dövüş Ruhu derecesini geliştirmekle kalmayıp, aynı zamanda, taşıyıcıya gizli teknikler vererek, taşıyıcının vücudunu güçlendirerek gelişebilir. Tuttuğu sırlar bitmezdi.
Bu İlahi Savaş Ruhunun potansiyeli sadece bir Mor Okyanus Dolunay Hilali tarafından nasıl kolayca incelenebilir?
Acınası, Kaprisli!
Qin Nan, onun için üzüldüğü için yaşlı adama bir bakış attı. Yaşlı adamın vaat ettiği faydalara rağmen Mor Okyanus Dolunay Kayası'nı parçalara ayırdı; özür diler bir tonda, “Yaşlı Bay, üzgünüm; Yine de kayanı kazara kırdım…”
Gizemli yaşlı adam şoktan kurtuldu; soğuk tabiatına rağmen olduğu yerde gülmeden edemedi.
Kayayı yanlışlıkla kırmak?
Bu, Menekşe Okyanusu Dolunay Kayası, bu kıtada kim onu kazara kırabilir?
Gizemli yaşlı adam kısa sürede sakinleşti ve soğukluğu tekrar ortaya çıktı, "Dövüş Ruhunuz sadece dokuzuncu sınıf Huang derecesinde olsa da, Dövüş Becerisi Yeteneğinizi bu şekilde artırmak gerçekten etkileyici. Artık kayayı parçalara ayırdığına göre, sana gizli bir teknik öğreterek sözümü yerine getireceğim. Bu tekniğin adı Cennetsel Biriken Darbedir - olağanüstüdür. Ben sana göstermeden önce bu tekniğe alışmalısın."
Bunu söyledikten sonra yaşlı adam eski bir kitabı çıkardı ve Qin Nan'a doğru itti.
“Göksel Biriken Grev mi? Ne kadar da otoriter bir isim.”
Qin Nan, kitabı aldığında, gözlerinde bir sevinç belirtisi belirdiğinde kendi kendine düşündü. Gizemli yaşlı adam tarafından iyi kabul edilen gizli bir teknik, kesinlikle büyüleyici bir şey olurdu. Bu nedenle, içeriği okumaya başlamak için sabırsızlanıyordu.
Ancak, Qin Nan'in beklemediği şey, gizli tekniği öğrenmeye daldığında, yaşlı adamın Qin Nan'ın figürüne bakan soğuk gözlerinde büyük bir sevinç duygusu ortaya çıkmasıydı.
Yaşlı adam son üç yüz yılda ilk kez bu kadar neşeliydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...