Xiao Qingxue ve Gong Yang'ın pozisyonları tamamen farklıydı.
Gong Yang, iç öğrenciler arasında ilk on içinde yer aldı, onuncu sınıf bir Huang Dövüş Ruhu derecesine sahip bir süper dahiydi. Tarikattaki konumu, tarikatın çekirdek öğrencilerinden sadece biraz daha düşüktü. Sonunda şanslı bir karşılaşma yaşarsa, çekirdek öğrenci olma şansına bile sahip olabilir.
Beş yaşlı Xiao Qingxue'den korkmayabilirdi ama Gong Yang'a aynı şekilde davranamazlardı.
Mo Li'nin ifadesi sertleşti; Gong Yang'ın da burada olmasını beklemiyordu. Derin bir nefes aldı ve yüzünde zorunlu bir gülümsemeyle, "Kıdemli Kardeş Gong Yang, korkarım yanılıyorsunuz. Sadece gerçekleri tartışıyoruz."
Beyaz saçlı yaşlı gülümseyerek, "Küçük Kardeş Gong Yang, sinirlenme. Sözlerimiz biraz sert olsa da, içine düştüğü durumu göz önünde bulundurarak Qin Nan'ın hayatta kalmasının son derece zor olduğunu bilmelisiniz."
Diğer dört büyük, yüzlerinde hoş bir gülümsemeyle başlarını onaylayarak salladılar.
Ama içlerinin derinliklerinde, beş ihtiyar kendilerini kasvetli hissediyorlardı; Sekizinci sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu ile yalnızca beşinci katman Vücut Temperleme Aleminde bir gelişimci olan Qin Nan'ın Gong Yang ile yakın olacağını asla beklemiyorlardı.
Bunu gördükten sonra, Xiao Qingxue'nin ifadesi sakinleşti, ancak sözlerinden soğuk bir ton hala hissedilebiliyordu: "Kıdemli Kardeş Gong Yang, eğer Qin Nan'a bir şey olursa, bu Mo Li'nin hatası olurdu."
Bunu duyunca Mo Li aşırı derecede korktu ve anında Gong Yang'ı gördü. Gong Yang'ın sakin ifadesini gördükten sonra rahat bir nefes aldı.
Qin Nan'a olanlar gerçekten Gong Yang'ın ona kızmasına neden olduysa, bu onun için bir felaket olurdu.
"Beyaz Jade Dojo'da ne olduğunu zaten biliyorum." Gong Yang başını salladı ve "Endişelenme, Küçük Kardeş Qin Nan'in bu kadar kolay öleceğine inanmıyorum" dedi.
Kendinden emin sesi, olay yerindeki herkesin biraz şaşırmasına neden oldu.
Xiao Qingxue bile oldukça şaşırmıştı; Onunla sadece bir günden az süren kısa bir teması olmasına rağmen, Gong Yang'ın Qin Nan'a neden bu kadar güvendiğini anlayamıyordu.
Bunu duyduktan sonra, Mo Li ve beş yaşlı gülmek istediler ama Gong Yang'ın varlığı nedeniyle bunu göstermediler.
Sessiz kalma niyetlerine rağmen, onlara dönen Gong Yang oldu ve sakince, "O sırada hepinizin bir bahsi tartıştığınızı duydum. Bu oldukça ilginç. Ben de katılabilir miyim?"
Beş yaşlı ve Mo Li, kelimeleri duyduktan sonra şok olmuş ifadeler sergilediler.
Beyaz saçlı yaşlı adam gülümseyerek, "Küçük Kardeş Gong Yang, belki bu sefer bahsi atlamalıyız?" demeden önce bir an tereddüt etti. Qin Nan'ın Çok Yönlülük Adası'nda hayatta kalma şansı olduğu için sözlerimiz gerçekten de sınırı aşıyordu."
Yaşlılar, Qin Nan'in duruşmada kesinlikle öleceğini varsaymalarına rağmen; ilk olarak, ondan hoşlanmadılar ve ikinci olarak, Xiao Qingxue ile dolaylı olarak alay etmenin bir yolu olarak hizmet etti.
Ancak, ulaşım portalının hedefi rastgele seçildiğinden, Ling Zixiao'nun iki yüz yirmi öğrencisi tarafından hedef alındığını öğrendikten sonra, Qin Nan bunun yerine güvenliğini garanti edecek bir ay boyunca saklanacak bir yer bulabildi.
Beş büyüklerin Gong Yang'ı gücendirmek istemeyeceğinden bahsetmiyorum bile, bu yüzden bahis teklifini reddetti.
Gong Yang onların düşüncelerini okumuş gibi görünüyordu, "Hala bahis yapmak mümkün ama Qin Nan'in hayatı üzerine değil, çünkü o hayatta kalacak. Qin Nan'in denemede ilk beş sıraya girip giremeyeceğine bahse girelim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...