Bölüm 108: Beş Zalim Kaplan

397 61 0
                                    

Işık ışını inanılmaz derecede keskindi ve her şeye nüfuz edebilen, kalabalığı hayrete düşüren durdurulamaz, buyurgan bir mızrak gibi hissediliyordu.

Ardından, erkeksi bir kıyafet giyen bir bayan kalabalığın önüne çıktı, saçları bir topuzla toplandı ve ona yakışıklı bir genç adam görünümü verdi. Bununla birlikte, sırtında taşıdığı gümüş mızrak, ona savaşa giden bir generali andıran bir gaddarlık ipucu ekledi.

Bu bayan, iç alanın öğrencileri arasında onuncu sırada yer alan Li Hong'du.

Gelir gelmez, kalabalığı tararken çekici gözleri keskin bir bakış fırlattı ve "Herkes sessiz olun. Olmayanlar mızrağımın tadına varacaklar.”

Bunu duyduktan sonra öğrenciler anında ağızlarını kapatarak titrediler.

Kısa bir süre içinde hepsi Li Hong'un yaydığı auraya teslim oldular.

Qin Nan, gözleri bir şaşkınlık ipucu ile titreşmeden önce, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini gizlice serbest bırakırken bu Kıdemli Kız Kardeş Li Hong'a baktı.

Bu Kıdemli Kız Kardeş Li Hong'un gelişim üssü yalnızca altıncı katman Xiantian Aleminde olmasına rağmen, ona savaşta korkunç bir güç vererek, Gizem Alemi'nin Küçük Başarı Aşamasında ustalaşmıştı.

“Size bir ders vermek için buradayım; Geliştirmene yardım etmeyeceğim ya da sana herhangi bir Dövüş Becerisi öğretmem.” Li Hong, tereddüt etmeden hızlı bir tonda konuştu ve devam etti, “Ben kesin olmayı öğretmek için burada değilim. Bunun yerine, size dünyanın ne kadar büyük olduğunu söylemek için buradayım. Dikkatlice dinle, çünkü sadece bir kez söyleyeceğim. Soruları sonra soracağım ve cevapları unutanlar mızrağımın tadına bakacaklar!”

Birçok öğrenci bunu duyunca titredi ve düşünceleri Kıdemli Kızkardeş Li Hong'un onları mızrağıyla bıçakladığı, dehşete kapılmalarına ve tüm dikkatlerini bir anda toplamalarına neden olduğu düşüncesiyle doldu.

Qin Nan bunu duymakla oldukça ilgilendi.

Mystic Spirit Sect'e katıldığından beri Canglan Kıtası hakkında daha fazla bilgi edinme şansı olmadı; bu yüzden bu dünyanın gerçekte ne kadar büyük olduğunu bilmekle gerçekten ilgileniyordu.

“Canglan Kıtası, yukarı bölge ve aşağı bölge olarak ikiye ayrılıyor. Yukarı bölge, sayısız şanslı karşılaşma ve güçlü yetiştiricilerle inanılmaz derecede büyük. Buna karşılık, aşağı bölge bataklık ile okyanus arasındaki fark gibidir; vahşi alanlar olarak kabul edilebilir.”

Öğrencilerin çoğu, Canglan Kıtasının yukarı ve aşağı bölgelere ayrıldığını bilmiyordu.

Li Hong konuşmaya devam etti.

"Mistik Ruh Tarikatımız aşağı bölgeye ait."

“Aşağı bölgede yüzden fazla ülke ve beş yüzün üzerinde mezhep var. Bu tarikatlar bizim tarikatımızla aynı seviyede.”

“Bu beş yüz mezhebin tepesinde üç kutsal yer vardır. Tüm mezhepler bu üç kutsal mekan tarafından yönetilmektedir. Aşağı bölgede, yetiştirme hiyerarşisinin en üst seviyesi olarak kabul edilirler.”

……

O anda herkesin gözleri sonuna kadar açıktı ve zihinleri büyük ölçüde şaşırmıştı.

Mistik Ruh Tarikatının aşağı bölgedeki beş yüzden fazla tarikattan sadece biri olduğunu ve Mistik Ruh Tarikatının tepesinde üç kutsal yer olduğunu asla bilmiyorlardı.

Qin Nan bile ifadesini biraz değiştirdi.

Li Hong kalabalığa baktı, devam etmeden önce, "Şimdi, yetiştirme üssü hakkında konuşacağım. Yetiştirme üsleri şu şekilde gruplandırılmıştır: Vücut Temperleme Alemi, Xiantian Alemi, Dövüş İmparatoru Alemi, Dövüşçü Ata Alemi, Dövüş Hükmü Alemi, Dövüş Yüksekliği Alemi, Dövüş Ataları Alemi, Dövüş Hükümdarı Alemi ve Dövüş Tanrısı Alemi! Her alem on katmana bölünmüştür! Mistik Ruh Tarikatımızın Tarikat Lideri, Dövüş Ataları Alemi'nin zirvesine ulaştı!"

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin