Qin Nan yüzünü düzeltti ve Gözlerini İlahi Savaş Ruhu'ndan serbest bırakarak üç mil yakınındaki her şeyi gözlemledi.
Bunu takiben, Qin Nan uzak ormanlarda gizemli bir gücün Kan Bariyer Sisi'ni emdiğini keşfetti.
İlahi Savaş Ruhu'nun Gözlerini kullandıktan sonraki vizyonuyla bile, Kan Bariyer Sisi'ni emme yeteneğine sahip olmasına rağmen, o şeyin ne olduğunu anlayamadı.
"Gölde tehlike var mı diye bir deneyelim." Qin Nan yerden bazı taşları alırken dedi ki; taşları göle atmadan önce Sabre Intent ile kapladı.
Taşlar havada sert bir şekilde uçtu ve gölün yüzeyiyle çarpışarak göl suyu yağmuruna neden olan yüksek bir "BANG" sesine neden oldu.
Bunu gördükten sonra, üçü içgüdüsel olarak birbirlerine baktılar.
"Hiç bir tehlike yok gibi görünüyor." Chu Yun kaşlarını hafifçe çattı ve "Kan Bariyer Sisinin ortadan kaybolması gerçekten şüpheli; bence, beklenmedik bir tehlikeye girmemek için Üç Yapraklı Altın Zambak'ı çabucak almalı ve hemen gitmeliyiz."
Qin Nan kelimeleri duyduktan sonra başını salladı; gerçekten de en iyi seçenek gibi görünüyordu.
Bunu takiben, Qin Nan gölün karşısına fırladı ve mağaranın girişine yakın bir yere indi.
"Yani bu Üç Yapraklı Altın Zambak mı?" Qin Nan bakışlarını önündeki çiçeğin sapına odakladı.
Zambak bir avuç büyüklüğündeydi, sadece üç yaprağı vardı; her taç yaprağı altın gibi parlıyordu ve onlardan gizemli bir güç hissedilebiliyordu.
Qin Nan hemen elini uzattı ve Üç Yapraklı Altın Zambak'ı kopardı; Sonra ondan iki yaprak kopardı ve "İkinize birer yaprak" dedi.
Chu Yun ve Xiao Leng, yaprakları almakta tereddüt etmediler.
"Hadi gidelim; Kıdemli Kız Kardeş Chu Yun, benimle güvenli bir yere gel, böylece Üç Yapraklı Altın Zambak'ı güvenle emebilirsin." Qin Nan, vücudu belirli bir yöne doğru fırlamadan önce dedi.
O anda, Qin Nan bir şekilde bir sonraki adımın ne olacağına karar vererek üçünün lideri olmuştu.
Üçü mekandan ayrıldıktan sonra, berrak gölün üzerinde yavaşça bir şekil belirdi.
……
Üçü bir kez daha önceki mağaraya döndü.
Xiao Leng ve Chu Yun hiç zaman kaybetmediler; Her ikisi de mağarada bir yer buldular ve Üç Yapraklı Altın Zambak'ı tüketip yetiştirmeye başlamadan önce bacak bacak üstüne atarak oturdular.
Hareketlerini gördükten sonra, Qin Nan mağaranın en derin kısmına ilerledi ve bacak bacak üstüne atarak oturdu; Altın Zambak'ın parlak yaprağını çıkardı.
"Şimdi bu Üç Yapraklı Altın Zambak'ın nasıl bir etki yaratacağını görmenin zamanı geldi."
Qin Nan kendini sakinleştirdi ve yaprağı yuttu; sonra gözlerini yavaşça kapattı.
Yaprak anında, sanki alevler içinde yanıyormuş gibi, Qin Nan'ın vücudunun her yerine akan sıcak bir duyguya dönüştü.
Aynı zamanda, vücudunda uzuvlarına ve organlarına doğru akan kalın ve saf bir Qi akışı ortaya çıktı.
"Çok güçlü Qi."
Qin Nan, yüzünde şok bir ifade belirdiğinde gözlerini açtı; bu Qi akışı en az yirmi Xiantian Hapına eşdeğerdi ve Qi'nin saflığı Xiantian Haplarınınkini aşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...