Hem Qin Yu hem de Qin Xiao, ağzından kötü çıkan kişinin aslında onlardan önce görüneceğini asla düşünmemişti. Bu nedenle iki kardeş şaşkına döndü.
"Qin Nan, neden buradasın?" şaşkınlıkla bilinçaltında Qin Xiao'ya sordu.
"Hahahaha! Neden burada olduğu kimin umurunda! " dedi Qin Yu, alaycı bir gülümseme ortaya çıktı ve alaycı bir gülümseme belirdi, “Qin Nan! Cennete giden yolda yürümezsiniz, giriş olmamasına rağmen cehenneme gelirsiniz. Şu anda Martial Skill Pavilion'da değiliz ve Qin Clan'da da değiliz! Bugün, daha önce övündüğünüz yetenekleri görmek istiyorum!
Qin Yu'nun enerjisi hemen patladı, zalim havası aslında Vücut Temperleme aleminin ikinci katmanına ulaşmıştı.
Qin Xiao hemen ifadesini geri çekti, yüzünde de alaycı bir gülümseme belirdi. Vücudundan bir enerji patlaması da çıktı ve ilk katman Vücut Temperleme Bölgesi uygulamasını ortaya çıkardı.
İki kardeş Qin Nan'dan nefret etti ve verilen her fırsatta Qin Nan ile alay etmek istedi. Ancak, Qin Nan Qin Klanında olduğu sürece, iki kardeş herhangi bir hamle yapmaya cesaret edemedi. Sonuçta, Qin Nan'ın babası, kışkırtamayacakları bir varoluş olan Qin Klanının Patrikiydi.
Ancak şimdi, Longhu Sıradağları'nda Qin Nan ile gerçekten karşılaşmışlardı. Şimdi onu acımasızca öldürseler bile, Qin Klanı bunu araştıramazdı.
Qin Yu ve Qin Xiao'nun bakışları Qin Nan'a sabitlendi, yüzünde korku izini görmeyi umuyorlardı.
Ancak Qin Nan onları hayal kırıklığına uğrattı.
Qin Nan iki kardeşe baktığında, yüzünde en ufak bir korku bile görülmedi, bunun yerine kayıtsız bir şekilde gülümsedi, “Hangi yeteneklerim var? Korkarım siz utanmaz ve ahlaksız kardeşler bilmeniz gereken niteliklere sahip değilsiniz. "
Qin Xiao ve Qin Yu'nun ten rengi aniden değişti, titremeye başladıkları noktaya kadar öfkelendiler. "Bu aptal çok kibirli! Ölüm yaklaştığında bile utanmadan övünüyor. "
“Qin Nan, ölüme kur yapıyorsun!
Qin Xiao, daha önce yaşadığı aşağılanmayı anımsarken kan çanağı gözleriyle yüksek sesle böğürdü. Dövüş Ruhu arkasında belirdi ve üç altın ışın durmadan titriyordu.
Qin Xiao, Martial Spirit'in Uzun Kılıcını kavrarken, acımasız bir kaplanmış gibi koştu. Uzun Kılıç, içine aşılanmış birinci katman Vücut Temperleme Bölgesi uzmanının görkemli gücüyle soğuk bir aura yayarken viskoz bir şekilde fırladı.
Qin Yu arkasından soğuk bir şekilde gülümsedi. Qin Xiao'nun tek başına Qin Nan'ı yenmek için zaten yeterli olması nedeniyle kartlarını açıklamak için herhangi bir planı yoktu.
Daha önce, Qin Nan'ın Qin Xiao'yu yenmesinin nedeni, Qin Xiao'dan önce Vücut Temperleme Bölgesi'nin ilk katmanına geçmek için on Vücut Temperleme Hapını kullanmasıydı.
Bu sefer Qin Xiao, Vücut Temperleme Bölgesi'nin ilk katmanını da elde etti ve hatta üçüncü sınıf Huang dereceli Kılıç Dövüş Ruhuna sahipti. Qin Nan gibi bir atık buna nasıl dayanabilir?
Bu anda, eski konumunda hareketsiz duran Qin Nan aniden dışarı çıktı!Qin Nan, Siyah Demir Kılıç'ı belinden çıkarmadı, bunun yerine bir adım attı ve aniden bir yumruk patladı.
Bu yumruk, daha önce Qin Xiao'yu yenmek için kullandığı aynı düşük sınıf Dövüş Becerisiydi, Çöken Yumruk!
Hala bu tekniği bana saldırmak için mi kullanıyorsun? Size yeni Dövüş Becerim Sonbahar Su Kılıcı Sanatını göstereyim! " Qin Xiao küçümseyerek Qin Nan'a baktığında alay etti. Elindeki uzun kılıç geride kalıntılar bıraktı ve tıpkı sonbahar suyu gibi yere vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...