Bölüm 37: Dahilerin Toplanması

529 67 0
                                    



Mistik Ruh Tarikatı, Luo Nehri Krallığı'nın kuzeyinde bulunuyordu; girişini inşa etmek için Tian Feng Dağı'nı temel olarak kullandı.

Qin Nan şu anda Tian Feng Dağı'nın eteğinde duruyordu. Önünde, yaklaşık elli metre boyunda, yay şeklinde devasa bir kapı duruyordu. Kapının arkasında, kaldırım taşlarından yapılmış birkaç sıra yeşil patika dağın zirvesine çıkıyordu.

Yüksek dağ zirvesinin tepesinde, sislerin arasında, yalnızca belli belirsiz seçilebilen ve insanın önünde küçücük hissetmesine neden olan, alev kırmızısı büyük bir saray duruyordu. Bu, Luo Nehri Krallığının dört büyük tarikatından biri olan Mistik Ruh Tarikatıydı, krallık içindeki sayısız gencin rüya gibi kutsal savaş alanı.

Qin Nan, İlahi Savaş Ruhu nedeniyle Dövüş Sanatlarını sürdürmek için sağlam bir kalbe sahip olduğundan, Mistik Ruh Tarikatının dibinde heyecanlanmaya başladı.

Mistik Ruh Tarikatı'na girdikten sonra dünya hakkında daha çok şey öğrenmeye başlayacak ve daha büyük bir sahneye adım atacaktı.

Mistik Ruh Tarikatı'na girdikten sonra, her türden dahiler ile tanışır ve onlarla savaşta rekabet ederdi.

"Hadi gidelim. Her yerden yeni öğrenciler şimdiye kadar Mistik Ruh Tarikatı'nda toplanmıştır." dedi Xiao Qingxue, gülümsemesini eliyle kapatırken, gözleri titriyordu.

Mistik Ruh Tarikatının "en üst sıradaki güzelliğinin" - aynı zamanda en iyi dahilerden biriydi - Qin Nan'in Mistik Ruh Tarikatına katıldıktan sonra ne tür bir drama neden olacağını görmeyi dört gözle beklediğini kimse tahmin edemezdi.

Qin Nan başını hafifçe kaldırdı ve Xiao Qingxue'yi takip ederken büyük girişi geçti. Kıvrımlı yolu izleyerek yukarı doğru ilerlediler.

Yolda, Bai Heng aceleyle açıkladı, "Genç Usta Qin Nan, Mistik Ruh Tarikatının öğrencileri dış, iç ve çekirdek öğrenciler olarak sınıflandırılır. Tarikata yeni katılan her yeni öğrenci, Dövüş Ruhları'nın derecesine bakılmaksızın bir dış öğrenci olarak sınıflandırılır. Uygulamaları iyileştikten sonra terfi ettirilirler. Dövüş İmparatoru Alemi'nin altındakiler dış öğrencilerdir ve yukarıdakiler ise içseldir. Çekirdek öğrencilere gelince, onların varlıkları Mistik Ruh Tarikatı'nda yüksek sıralardadır; Yetkileri büyüklerinkinden daha zayıf olmadıkça onlar hakkında hiçbir bilgim yok...”

Qin Nay hafifçe başını salladı ama kafasında şaşırmıştı.

Bu gerçekten de Luo Nehri Krallığının ilk dört mezhebinden biridir; kişinin sadece bir iç öğrenciye terfi etmesi için Dövüş İmparatoru seviyesine ulaşması gerekir.

Eğer durum buysa, çekirdek öğrenciler ne kadar güçlü olabilir?

Bai Heng açıklamaya devam etti, “Dış öğrenciler dış alanda yaşıyor. İç öğrencilerin yuvaları olarak kendi mağaralarını geliştirmelerine izin verilir. Ayrıca, Mistik Ruh Tarikatı'nın birkaç ana salonu vardır: Tarikat Lideri Salonu, Şöhret Salonu, Disiplin Salonu, Beceri Kütüphanesi, Hazine Kasası ve Yaşam ve Ölüm Salonu. Bu salonların işlevleri, biraz özel olan Yaşam ve Ölüm Salonu dışında, çoğunlukla isimlerinden belirlenebilir.”

"Hmm?" Qin Nan biraz meraklandı.

Bai Heng'in gözlerinde karmaşık bir ifade belirdi, “Mistik Ruh Tarikatında iç savaş yasaktır. Bu kuralı çiğneyenler istisnasız sürgün edilir. Bu nedenle, bu Yaşam ve Ölüm Salonunun amacı, öğrenciler arasındaki çatışmaları çözmektir. Bununla birlikte, ikisi Yaşam ve Ölüm Salonuna girdiklerinde, artık yaşamlarında herhangi bir kısıtlama yoktur - kavga ancak bir kişi öldürüldüğünde sona erecektir. Aksi takdirde mezhebin kurallarına göre ceza almaları gerekir” dedi.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin