Bölüm 142: Düzensiz Alevler Tarikatının Genç Efendisi

358 53 0
                                    

Zhang Taiyi, Huang Long ve diğerleri yerlerinde suskun kaldılar.

Qin Nan'in sadece üç gün içinde Qing Nu Tarikatı'nın bir öğrencisiyle zaten düşman olacağını ve şimdi Huang Que'yi dahil edeceğini tahmin etmemişlerdi.

Geçmiş deneyimlerine göre, Qin Nan nerede olursa olsun bir dizi belayı tetikleyecekmiş gibi görünüyordu.

Qin Nan konuşamadan Cheng Xue'er konuşurken anında öfkelendi, "Wang Ruoling, onu suçlamaya cüret etme. Büyük Birader'in Kristal Çiçeklerini soymayı planladınız ve hatta onu birkaç kez tehdit ettiniz. Ancak gücün çok zayıf olduğu için sonunda..."

Cheng Xue'er, sağır edici bir bağırışla sözünü kestiği için 'eli boş' son kelimesini söyleyemedi.

"Kapa çeneni!"

Güçlü bir Kılıç Niyeti yayarak bir adım atarken Huang Que'nin saçları çılgınca dans etti. Görünüşe göre sakin bir tonda konuşurken Qin Nan'a baktı, "Senin ve Wang Ruoling arasında ne olduğu umurumda değil. Ama şimdi buradayım, senden özür dilemeni istiyorum!"

O anda, Huang Que küçümsemesini sergiledi.

Haydut yetiştiriciler kalabalığı nefeslerini tuttu. Uçan Kılıç Tarikatının dahi öğrencileri ile Mistik Ruh Tarikatı arasında bu kadar erken bir çatışma görmeyi beklemiyorlardı.

Kalplerinde inanılmaz bir heyecan vardı. Aralarında kim daha güçlü?

Zhang Taiyi kaşlarını çattı ve Qin Nan konuşma fırsatı bulamadan sakince, "Genç, bu kadar kendini beğenmiş olma" dedi.

"Hahaha." Elder Fang bir kahkaha patlattı ve "Zhang Taiyi, bu öğrenciler arasında bir çatışma. Müdahale edersen utanmaz mısın? Bana göre, müritler arasında bir ihtilaf varsa, bunu kendileri çözmeliler."

Orta yaşlı kadın, önce Huang Que'ye sonra da Qin Nan'a baktı. Nazik bir gülümsemeyle, "Bence Fang Kardeş haklı; müritler arasındaki anlaşmazlık kendi aralarında çözülmeli."

Artık Uçan Kılıç Tarikatının ve Qing Nu Tarikatının iki büyüğü konuştuğuna göre, Zhang Taiyi bile araya girmeden önce iki kez düşünmek zorunda kaldı.

Zhang Taiyi daha sonra içini çekti ve düşünceli bir şekilde Huang Que'ye ve diğerlerine hiçbir şey söylemeden baktı.

Öte yandan, Huang Long ve diğerleri yüzlerinde tuhaf bir ifade vardı. Zhang Taiyi'nin Huang Que'nin Qin Nan'ı daha fazla kışkırtmayacağını umduğunu kolayca söyleyebilirlerdi. Bunu yapsaydı, Huang Que ve grubu nihai sonuca dayanamazdı.

Qin Nan'in öfkesini bildiği için, Huang Que'nin küçümseyici tavrıyla bu kadar kolay gitmesine izin vermeyecekti!

Buna rağmen, Uçan Kılıç Tarikatının ve Qing Nu Tarikatının iki büyüğü onun nazik tavsiyesini kabul etmedi. Ama akıllarında bir şey varmış gibi görünüyordu.

Elder Fang'ın düşünceleri basitti; daha önce Qin Nan'ı gözlemlemişti. ve onun tıpkı Huang Que gibi bir Atavistik Gelişimci olduğunu fark etti.

Ama Huang Que ile nasıl karşılaştırılabilir? O, onuncu sınıf bir Huang süper dahisi!

Qin Nan ve Huang Que arasında bir kavga çıkarsa, Qin Nan'ın kaybedeceğinden şüphe yoktu.

Elder Fang'ın görmek istediği amaç buydu, Mystic Spirit Sect'in adını haydut gelişimci kalabalığının önünde utandırmak.

Öte yandan, Cheng Xue'er ve Wang Ruoling arasında, orta yaşlı kadın hemen Wang Ruoling'in tarafında durmayı seçti.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin