C195 - Dong Yuehao

350 51 0
                                    


Sesin ardından ileriden gelen ve çevredeki sessizliği bozan bir dizi ayak sesi duyuldu.

Yukarıda dönen Dokuz Varyasyon Çiçeği ve Siyah Tüylü Kuş, çevrelerini kontrol edip hamlesini yapmak üzere olan Qin Nan'ı keşfettiklerinde anında uyarıldılar.

Qin Nan'in ifadesi, bu kritik zamanda rahatsız edilmeyi beklemediği için sertleşti.

"Siktir, bu iyi değil. Kara Tüylü Kuş beni rahatsız ederse, Dokuz Varyasyon Çiçeği kesinlikle kaçar ve yakalanması zorlaşır. Bu şansı kaçırırsam, izini tekrar bulmak için ne kadar beklemem gerekeceğinden emin değilim…” Qin Nan'in beyni durumu önceden iyice analiz ederek hızla hesapladı.

Ancak, Beklentilerinin dışında, Dokuz Varyasyon Çiçeği, sanki yaklaşan tehlikenin farkında değilmiş gibi kaçmak yerine yerinde kaldı.

Öte yandan, Kara Tüylü Kuş aniden kanatlarını çırpmadan önce bir çığlık attı ve Zifiri Kara Orman'ın yönünde birkaç güçlü rüzgar patlaması üreterek simsiyah ağaçların çılgınca sallanmasına ve yapraklarının düşmesine neden oldu. yaprak yağmuru gibi.

Bunu takiben, Kara Tüylü Kuş eylemlerini durdurdu ve bir miktar küçümseme ile Qin Nan'a keskin bir bakış attı.

"'Cehennem?"

Qin Nan şaşırmıştı.

Bu Kara Tüylü Kuş ne ima ediyor?

Bu kuş benimle alay mı ediyor?

Qin Nan daha sonra bakışlarını, Qin Nan'a kıkırdayan bir ses çıkaran ve bir flaşla çıkaran Dokuz Varyasyon Çiçeği'ne çevirdi, ardından kuru yapraklar havuzuna dönüştü, yere düşen yapraklarla karıştı, ayırt edilmesi imkansızdı.

Bunu görünce, Qin Nan anında bir aydınlanma yaşadı.

Dokuz Varyasyon Çiçeklerin dokuz farklı varyasyonu vardı ve dönüşüm tamamlandığında, vizyonla ilgili gizli tekniklere sahip olan bile onu ayırt edemezdi.

Artık zemin en az on bin kuru yaprakla kaplı olduğu için, Dokuz Varyasyonlu Çiçeği aralarında kamufle ettikten sonra ayırt etmek imkansızdı.

“İlginç, çok ilginç. Bir canavar ve nadir bir bitkinin sapı, varlığımı keşfettikten sonra bile benimle alay etmeye cüret ediyor." Qin Nan durumu anladıktan sonra histerik bir kahkaha attı.

Havadaki Kara Tüylü Kuş gibi görünüyordu ve yerdeki Dokuz Varyasyon Çiçeği, Qin Nan'in varlığını asla yakalayamayacağından emindi.

Sıradan biri, hatta Dövüş İmparatoru Alemi uzmanı olsaydı, çaresiz bir durum gibi görünüyordu, ama ne yazık ki, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerine sahip olan Qin Nan'a rastlamışlardı.

"Kendini göster!"

Qin Nan'in gözleri parlak bir şekilde titredi, hızla yaprak denizini taradı ve Dokuz Varyasyon Çiçeğinin varlığını keşfetti.

Bunu takiben, yere bir tekme ile figürü bir şimşek ışını haline geldi ve ormana daldı. Kara Tüylü Kuş tepki veremeden Qin Nan elini uzattı ve Saber Niyetinin patlamasıyla aslında Dokuz Varyasyon Çiçeği olan yaprakları yakaladı.

Dokuz Varyasyon Çiçeği bir patlama ile orijinal görünümüne geri dönerken son derece şok olmuş bir ifade sergiledi.

Az önce ne oldu?

Az önce bu insana mı yakalandım?

Kara Tüylü Kuş'un gözlerindeki küçümseyici bakış gitmiş, yerini boş bir ifade almıştı.

“Sadece bir bitki sapıyken çok kendini beğenmiş olma!”

Qin Nan içi boş bir kahkaha attı ve anında Dokuz Varyasyon Çiçeği saklama çantasına koydu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin