Bölüm 143: Ticaret İttifakı

359 57 0
                                    

Haydut yetiştiriciler arasında büyük bir gevezelik patlak verdi.

"Ne? O gerçekten Wei Hao mu?”

"Vay canına, Wei Hao bile burada. Savaşçı Serendipity Köşkü Denemesinde kesinlikle ilk sırayı alacak!”

“Onu uzun zaman önce duymuştum; Sonunda bugün onunla tanışabiliyorum!”

……

Kalabalığın yüzleri büyük bir şaşkınlık ve saygı duygusuyla doluydu.

Qin Nan, sözlerini duyduktan sonra tombul adama bakmadan edemedi.

Diğer dahiler de aynı şeyi yaptı.

Düzenbaz uygulayıcıların çoğu, ilk dört tarikatın dahilerine aşina olmazdı. Sadece Luohe Krallığı boyunca inanılmaz derecede ünlü olanları tanıyorlardı.

Ancak, bu Wei Hao sadece yarı Xiantian Alemi'nin bir ekimine sahipti. Bu haydut uygulayıcılar onun hakkında nasıl bilgi sahibi oldular?

Sesini Qin Nan'a ve diğerlerine yayınlarken Zhang Taiyi'nin yüzünde ciddi bir ifade görüldü. “Duruşma bu sefer sizin için zor olacak çocuklar. Bu Wei Hao, sadece onuncu seviye Huang dereceli Dövüş Ruhu ve olağanüstü bir Dövüş Becerisi Yeteneğine sahip olmakla kalmıyor, aynı zamanda Qin Nan gibi Arcane Realm'in Küçük Başarı Aşamasını da elde etti. Ayrıca, Düzensiz Alevler Tarikatı'nın tarikat liderinin oğlu olarak geçmişi ürkütücüdür. Bu kadar genç yaşta, adı tüm krallıkta çoktan ünlendi!"

Qin Nan bile bunu duyduktan sonra yüzünde şok bir ifade takındı.

Onuncu seviye Huang, Dövüş Ruhu, Arcane Realm'in Küçük Başarı Aşaması, Düzensiz Alev Tarikatının liderinin oğlu. Yetenek ve geçmiş açısından, bu Wei Hao, Huang Que'yi tamamen geride bırakmıştı.

Bu haydut uygulayıcıların, ilk dört tarikatın dahi öğrencileri arasında onun adını bilmelerine şaşmamalı!

Wei Hao kollarını çılgınca sallayarak yürüdü ve kayıtsız bir tonda konuştu, "Huang Que, ilgilendiğim sürece müdahale etmekte özgürüm. Beğenmediyseniz, bir Atavistik Kültivatör olsanız bile, sonunda beğeneceğinizden emin olacağım.”

Huang Que'nin yüzü öfkeden donuklaşmış olsa da o an için sessiz kaldı.

Huang Que'nin gözünde en büyük düşmanı Wei Hao'ydu. Wei Hao, gücünü daha hızlı bir şekilde artırabilmesi ve Wei Hao'yu yenebilmesi için Atavistik Gelişim yolunu seçmesinin nedeniydi.

Ancak, mevcut kafa karıştırıcı koşullarda, Huang Que'nin Martial Serendipity Pavilion'a girmeden önce Wei Hao ile savaşmaya niyeti yoktu. Bunu yapması için hiçbir sebep yoktu.

Wei Hao'nun gözleri, Wang Ruoling'in vücuduna bakarken parladı. Sonra gülümsedi ve "Huang Que, yanındaki bu bayan oldukça çekici. Yanılmıyorsam adı Wang Ruoling, değil mi? Onu bana hediye edersen, seninle işbirliği yaparım, anlaştık mı?”

Wang Ruoling şiddetle titredi - Wei Hao'nun onu sevmesini beklemiyordu - içgüdüsel olarak Huang Que'ye bakarken.

Qing Nu Tarikatı'na katıldığından beri Wang Ruoling, Huang Que'ye her zaman düşkündü. Wei Hao'nun geçmişinden ve yeteneğinden oldukça etkilenmiş olmasına rağmen, halkın önünde bir 'hediye' olarak görülmek istemedi.

Huang Que'nin gözleri titredi ve tereddüt etmeden, "Öyle diyorsan, o senindir, o zaman."

Wang Ruoling'in ifadesi anında değişti, “Sen…”

"Ne? Wei Hao ile geleceğiniz kesinlikle daha parlak. Bir dahaki sefere böyle bir şansın olmayacak!” Huang Que soğuk bir şekilde Wang Ruoling'e baktı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin