Qin Nan, Longhu Dağları'nda Fang Xue ile karşılaştığında, Fang Rulong'un altıncı sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu olduğunu öğrenmişti ve Qin Klanıyla başa çıkmak için gizli bir silah olarak haberleri sakladığını tahmin etmişti.
Bu nedenle, Qin Nan sessiz kalmaya ve olayların önceden nasıl geliştiğini gözlemlemeye karar vermişti.
Fang Li, Qin Klanının insanlarını tehdit ettiğinde bile Qin Nan, Savaşçı Ruhunu serbest bırakmadı; Kaç kişinin Qin Klanına ihanet edeceğini görme şansını kullanmayı planladı.
Nihai sonuç yürek sızlattı ama aynı zamanda mutluydu.
Qin Klanının tüm diyakozları ve yaşlılarının onlara ihanet etmesi onu hayal kırıklığına uğratmıştı. Qin Klanı yıkımla karşı karşıya kaldığında hayatları tehlikede olsa bile kalan öğrencilerin kalmakta ısrar etmelerinden memnundu.
Beklenmeyen tek şey Xiao Qingxue'nin Qin Klanını korumak için konuşmasıydı.
Qin Nan eylemleri için minnettar olsa da müdahale etmeye karar verdi. Qin Klanının kendisinden önce Fang Klanı tarafından zorbalığa uğramasına asla izin vermezdi. Qin Klanına yaptıklarını Fang Klanına ödetecekti!
Sonuç olarak, Qin Nan dışarı çıktı ve Dövüş Ruhu'nu serbest bıraktı!
O anda, Qin Nan'ın arkasında, kalabalığı muhteşem aurasıyla şok eden İlahi Savaş Ruhu'nun hayalet benzeri görünümüyle birlikte altı altın ışın görüldü.
O anda kalabalık, gözleri kocaman açılmış ve herkesin yüzündeki şaşkın ifadelerle sessizliğe büründü.
Altı altın ışın, Qin Nan'ın Dövüş Ruhu altı altın ışına sahipti… Bu, Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun altıncı derece Huang olduğu anlamına mı geliyor?
Nasıl… Bu nasıl mümkün olabilir?
Qin Nan birinci sınıf bir Huang Dövüş Ruhu değil mi? Neden altıncı sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu gibi görünüyor?
Ortalık çok sessizdi, sanki büyük bir boşluk belirmişti. Kimse konuşmuyordu, önlerindeki sahne çok şok ediciydi.
Özellikle de şoktan zihinleri boşalmış olan Qin Tieba ve grubu için.
Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun daha önce birinci derece Huang olduğuna tanık olmuşlardı… Peki, altıncı derece bir Huang dereceli Dövüş Ruhu gösterdiği kişi nasıldı?
Neden… Bu neden oluyor?
"Bu nasıl mümkün olabilir!" Şoktan sonra sessizliği bozan ilk kişi Fang Rulong oldu, kim çıldırdı, "Nasıl oluyor da altıncı sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu'na sahipsin? Qin Klanının halkı, uyanış töreni sırasında Dövüş Ruhunuza tanık oldu. Sadece birinci sınıf bir Huang dereceli çöptü! Sen sadece çöptün…”
"Kes şunu."
Dedi saygılı bir ses, tüm alana yayılarak.
Konuşan Xiao Qingxue'ydi.
Yüzünde çiçekler açmış gibi bir gülümseme belirdi ve önceki şok ifadesinin yerini aldı.
O anda Xiao Qingxue, Qin Nan'in Bai Heng'in desteğine sahip olduklarında bile Fang Klanının yeteneklerini acımasızca öldürmeye neden cesaret ettiğini sonunda anladı. Ayrıca Qin Nan'in neden adil bir yargılama istediğini ve bunca zaman neden bu kadar sakin olduğunu anlamıştı.
Hepsi, Qin Nan'in altıncı sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'na sahip olması ve 'Silahlı Bir'in 'Daha Büyük Başarı Aşaması'na ve ayrıca beşinci katman Vücut Temperleme Aleminin bir yetiştirme üssüne ulaşmasıydı! Bütün bunlar onun güveninin kaynaklarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...