Bölüm 157: Parçalanmış Kılıç Dövüş Ruhu

362 55 0
                                    


Sonbahar Dağı'nın zirvesinde kalabalık arasında bir uğultu yükseldi.

"Beş bin yüz! Wei Hao gerçekten de kendisi, böyle bir sonuca ulaşabilmek için!'

"Hehe, en önemlisi, Wei Hao Dövüş Ruhunu salmadı bile. Dövüş Ruhu ile birlikte en güçlü saldırısıyla sayı daha da artacaktı.”

……

Şaşkınlığa rağmen, çoğu başını sallamaya başladı.

Wei Hao gerçekten güçlü, ancak bu tur saf güce odaklanıyor.

Huang Que ve Qin Nan, ikisi de Atavistik Gelişimcilerdi. Yetiştirme üsleri hala yarı Xiantian Aleminde olmasına rağmen, güçleri birinci katman Xiantian Alemi, hatta ikinci katman Xiantian Alemi ile eşdeğerdi.

Sonuç olarak, Wei Hao kesinlikle onlara karşı uyumsuzdu.

Martial Serendipity Pavilion'un ikinci katmanında, Wei Hao sonucunu gördükten sonra başını hafifçe kaldırdı, hiçbir hayal kırıklığı belirtisi göstermeden, "Bu sonuç hala kabul edilebilir."

Bunu söyledikten sonra arkasını döndü ve yerine geri döndü.

Asık suratlı adam kalan katılımcılara baktı ve sert bir tonda "Zamanımı boşa harcamayı bırak, acele et ve testlerini bitir!" dedi.

"Benim sıram!"

Bir bağırışın ardından, Huang Que yüzünde kendinden emin bir gülümsemeyle ilerledi.

Onun girişi, Sonbahar Dağı'nın zirvesindeki kalabalığın yanı sıra hemen katılımcıların dikkatini çekti.

Huang Que'nin sonucunun ne olacağını merak ediyorlardı çünkü o, onuncu seviye bir Huang Seviye Dövüş Ruhu'na sahip bir Atavistik Gelişimciydi!

“Dövüş Ruhu serbest bırakıldı!”

Arkasında on altın ışın belirirken Huang Que'nin gözleri bağırışın ardından keskinleşti.

On altın ışın arasında, korkunç bir Kılıç Niyetinin inanılmaz baskısını yayarken, eski bir parçalanmış kılıç yavaşça şekillendi.

Görüntüsü birçok dahinin şoke olmasına neden oldu.

“Onuncu dereceli Huang, Dövüş Ruhu dereceli; onuncu sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu. Ne kadar korkunç bir baskı!”

"Sizin hiçbir fikriniz yok gibi görünüyor. Huang Que'nin Dövüş Ruhu, Parçalanmış Kılıç Dövüş Ruhu olarak bilinir. Söylentiler, bu parçalanmış kılıcın bir Savaşçı Ata Alemi uzmanının ölümünden kaynaklandığını söylüyor.”

"Ne? Bir Dövüş Atası Alemi uzmanı, parçalanmış bir kılıca dönüştü ve onun Dövüş Ruhu mu oldu?"

……

Martial Serendipity Pavilion'un ikinci katmanındaki dahiler, Huang Que'ye baktıklarında anında şaşkına döndüler, gözleri kıskançlık ve saygıyla doluydu.

Sözleri duyduktan sonra Qin Nan'in gözleri bile bir şaşkınlık belirtisi gösterdi.

Canglan Kıtasında çeşitli Dövüş Ruhu türleri vardı; bu yüzden onlardan biri, bir uzman benzersiz koşullarda vefat ettiğinde oluştu ve sonunda Dövüş Ruhu'na dönüştü!

Bir uzman tarafından oluşturulan bu Dövüş Ruhu, sahibine uzmanın yetiştirme deneyimini veren büyük faydalara sahipti.

Örneğin, Wei Hao'nun Savaşçı Atalar Alemine ulaşması on yıl alabilir, ancak Huang Que'nin yalnızca sekiz yılını alır.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin