Bölüm 121: Yol Açmak

356 55 0
                                    

O anda, öğrenci kalabalığı daha da öfkelendi ve patladı.

"Bu gülünç; Qin Nan'in Mo Zishan ile savaşmasını istedikleri açık. İki kaplan birbiriyle savaştığında birinin yaralanması garantidir!”

"Lanet olsun; Bu Dış Etki Alanı Denemesinde artık gerçekten hiçbir kural yok mu?”

"Ne oluyor be. Sonunda bugün utanmazlığın tanımına tanık oldum!”

……

Öğrencilerin hepsi Nangong Cheng'i suçluyorlardı; aynı zamanda sözler birinci yaşlı Cheng Biao'ya da yönelikti.

Bunu duyduktan sonra, Cheng Biao oturduğu yerden kalktı ve boş bir kahkaha attı, "Bunlar tarikatın koyduğu kurallar. Herhangi biriniz bundan memnun değilse, gelip önümde durmaktan çekinmeyin. Aksi takdirde, saçma sapan konuşarak zaman kaybetmeyi bırakın. Birinin dedikodu çıkardığını duyarsam, onları kendi ellerimle tutuklarım!”

Sözler, öğrencilerin başlarının üzerinde asılı duran ve ifadelerinin büyük ölçüde değişmesine neden olan dev kılıçlar görevi gördü.

Öfkelerine rağmen, sadece Cheng Biao'nun otoritesi altında sessiz kalabildiler.

Kalabalık arasında, ayaklarını yere vurup yüzüğün üzerine inerken etkilenmeyen tek kişi Qin Nan oldu.

Bunu takiben Mo Zishan da ringe geldi.

Mo Zishan beyaz bir kıyafet giymişti, belinin etrafında bir rozet asılıydı ve elinde bir yelpaze tutuyordu. Kibar bir görünüme sahipti, ancak vücudundan yayılan aura, inanılmaz derecede güçlü olan yarı Xiantian Realm durumuna ulaşmıştı.

Hakim daha sonra ifadesiz bir yüzle konuştu, "Savaş şimdi başlıyor!"

Qin Nan tek bir kelime bile söylemedi ama yavaşça saklama çantasından eski bir kılıcı çıkardı.

Kadim kılıç, Gazap adında Yedi Büyük Günahtan biriydi.

Mo Zishan gözlerini kıstı ve hareket etmedi, ancak gülümseyerek şöyle dedi: "Qin Nan, benim gözümde sen, ciddi bir şekilde savaşmayı çok istediğim değerli bir rakipsin. Ancak, bugün bir şeylerin doğru olmadığını anlayabiliyorum. Dolayısıyla, bu şartlar altında sizinle rekabet etmeyeceğim; artı, yukarıya doğru ilerlediğini ve Nangong Cheng'e meydan okuduğunu görmeyi çok isterim."

Bunu söyledikten sonra Mo Zishan yargıca baktı ve "Teslim oluyorum" dedi.

Qin Nan, Mo Zishan'ın kabul etmesini beklemediği için afallamıştı; "Teşekkür ederim" demeden önce bir an için sessiz kaldı.

Mo Zishan, figürü bir flaşla kalabalığın içine daldığında gülümseyerek başını salladı.

Yargıç Qin Nan'a baktı ve "Qin Nan bir sonraki aşamaya geçiyor!" dedi.

Öğrenciler bunu görünce şok oldular.

Deneme, Savaşçı Serendipity Köşkü'ne girebilen insanları belirledi, ilk sıranın bir İmparator Müreffeh Hapı bile alabileceğinden bahsetmiyorum bile; Mo Zishan'ın teslim olmayı seçmesi inanılmazdı.

Bu, her öğrencinin gözlerinin titremesine neden oldu ve Mo Zishan'a kalplerinde saygı duymaya başladılar.

Buna rağmen Nangong Cheng'in yüzündeki gülümseme anında sertleşti ve ifadesi son derece tatsız hale geldi.

Cheng Biao'nun planına göre, Qin Nan dönüşleri boyunca tüm en iyi dahilerle karşı karşıya kalacaktı; Qin Nan'in gücü oldukça etkileyici olsa bile, enerjisini yavaş yavaş kaybedecekti.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin