Leng Feng, Yedi Ölümcül Günahı için buradaysa, Qin Nan'in gözünde hala mantıklıydı, ancak öğrencileri etraflarına toplamak için bilerek bağırırken hemen balık kokusu alabiliyordu.
Genel olarak konuşursak, örneğin bir soygun gibi birine ait olmayı hedeflediğinizde, bunu gizlice yapmak en iyisidir.
Qin Nan adımlarını durdurdu ve sabit bir tonda söylemeden önce Leng Feng'e baktı, "Neden beni geri tutuyorsun? Lütfen sana Yedi Ölümcül Günah'ı vermeyeceğimi anla. Tabii ki, tarikat kurallarını çiğnemekten korkmuyorsan, halkın önünde bana saldırmaktan ve soymaktan çekinme!”
Meraktan toplanan iç alan öğrencileri, yüzleri inançsızlıkla dolduğundan şaşırdılar.
Leng Feng, Qin Nan'ı soymayı mı planlıyor?
Bu Leng Feng'in beyninde, Qin Nan'ı soymaya cüret edecek bir sorun mu var?
Leng Feng, tüm İç Etki Alanı Zirvesini dolduran patlayan bir sesle bağırırken ifadesiz Qi'sini serbest bırakmaya devam etti, "Qin Nan, bana meydan okunduktan sonra asla geri adım atmadığın söylendi. Eğer durum buysa, seni Yaşam ve Ölüm Salonunda bir düelloya davet edeceğim! Kaybedersen, Yedi Ölümcül Günahın benim olur! Kaybedersem, tüm haplarım ve eşyalarım senin olacak!”
Bağırış anında öğrencileri şok etti.
Leng Feng, Qin Nan'ı düelloya mı davet ediyor?
Daha da önemlisi, Qin Nan'ı Yaşam ve Ölüm Salonunda bir düelloya mı davet ediyor?
O anda, içsel alan öğrencilerinin çoğu, bağırışı duyduktan sonra inzivalarından çıktılar ve toplamda en az iki yüz öğrenciyle üçüncü konutun girişinde kalabalıklaştılar.
Qin Nan'in gözleri buzlu bir aura ile doldu ve yanıtladı, "Leng Feng, yedinci katman Xiantian Alemi'nin ekimi ile beni düelloya mı davet ediyorsun? Ne saçma bir şaka; Düellonun sonucu o kadar aşikar ki, kaybedip öleceğim. Neden meydan okumanı kabul edeyim?”
Çevredeki öğrenciler başlarını onaylarca salladılar ve tartışmalarına daldılar.
"Evet, bu Leng Feng kesinlikle ilginç bir adam, daha güçlü bir ekimi olduğunda Yaşam ve Ölüm Salonunda birini düelloya davet ediyor."
"Leng Feng, Qin Nan'in aptal olduğunu mu düşünüyor? Bu meydan okumayı yalnızca aptallar kabul eder!”
"Tsk, tsk, ne garip bir gün, bu Leng Feng'in Qin Nan'e sadece Mistik bir Silah uğruna Yaşam ve Ölüm Salonunda bir düelloya meydan okuduğuna tanık olmak. Bu Leng Feng, Ulu Yaşlı ve Saygıdeğer Kıdemlinin gazabıyla yüzleşmekten korkmuyor mu?”
“İlginç, çok ilginç. Bunun nasıl geliştiğini görmek isterim!”
“……”
Öğrenciler farklı görüşlerini sundular, ancak hepsi olayın gelişmesini dört gözle bekliyorlardı.
Bu arada, İç Etki Alanı Zirvesi'nin öğrencileri rahatsız edilmekle kalmadı, dış öğrencilerin büyükleri bile toplanmaya başladı.
Bu yaşlılar, kaşlarını çatarak üçüncü konutun yönüne bakarken, uzakta bir köşede durdular.
"Ne oluyor? Bu Leng Feng ne istiyor?”
"Bu kesinlikle garip bir olay. Birisi sahne arkasında Leng Feng'i destekliyor olabilir mi?"
"Garip, çok tuhaf! Önce kendimizi göstermeyelim ve durumu gözlemleyelim ki kendimiz alev almayalım!”
“……”
Yaşlılar, anlaşmazlığa müdahale etmek için henüz kendilerini göstermemeye karar verdiler.
Tüm İç Etki Alanı Zirvesi canlanırken, üçüncü eve güçlü bir aura geldi. Bunu takiben, sağır edici bir haykırış bir kez daha duyuldu, "HAHAHA, Küçük Kardeş Qin Nan'ın, Düzensiz Alevler Tarikatının Genç Efendisini ve Qing Nu Tarikatının dahilerini geride bırakan aşırı davranışlarıyla hiçbir şeyden korkmadığını duydum ve Uçan Kılıç Tarikatı ona 'Dış Etki Alanının En Büyük Dahisi' unvanını veriyor! Eğer duyduklarım doğruysa Küçük Kardeş Qin Nan, neden Leng Feng'in meydan okumasını kabul etmeye cesaret edemiyorsun? Yerinde olsaydım, hayatının geri kalanında tövbe etmesini sağlamak için onu döverdim!”
Her bir kelime bir gök gürültüsü gibi geliyordu.
İç Etki Alanı Zirvesi'nin öğrencileri ve gizlice saklanan yaşlılar şaşkına döndüler ve sesin sahibine baktılar.
Bir bakışla, herkes tamamen şok oldu.
Kişinin Ouyang Jun olduğu ortaya çıktı!
Ouyang Jun kimdir?
İç Etki Alanı Zirvesi'nin öğrencileri ve yaşlılar, onun şu anki Mistik Ruh Tarikatı liderinin oğlu olan dış öğrenciler arasında birinci sırada olduğunu açıkça biliyorlardı!
Soru şu ki, neden Ouyang Jun da burada?
Ve neden bu sözleri söyledi?
Olabilir mi...
İç alan öğrencileri ve yaşlılar dilsiz değildi; anında gerçeği keşfettiler ve derin bir nefes aldılar.
Şüphesiz, Leng Feng, Ouyang Jun'un desteği altında Qin Nan'a meydan okumaya geldi.
Sadece Ouyang Jun'un desteğiyle Leng Feng, Qin Nan'ın geçmişini görmezden gelmeye ve ona meydan okumaya cesaret edebildi!
Başka bir deyişle, Ouyang Jun, Qin Nan ile anlaşmaya, onu bastırmaya çalışıyordu!
O anda, her öğrenci ve yaşlı bakışlarını Qin Nan'a dikti. Qin Nan'in bu şartlar altında ne tür bir karar vereceğini bilmek için can atıyorlardı.
Kalabalığı hayal kırıklığına uğratmayı başaramayan Qin Nan, herhangi bir merhamet göstermeden sert bir tonda yanıtladı, "Ouyang Jun, Leng Feng ve benim aramdaki mesele neden seni rahatsız etsin ki? Ayrıca sen Ouyang Jun'sun ve ben Qin Nan. Asla ben olamazsın, ayrıca benim yerimi almaya hakkın da yok. Sizce de öyle değil mi?”
Ouyang Jun'un ifadesi büyük ölçüde değişti. Qin Nan'in onu kalabalığın önünde azarlamasını ve onunla alay etmesini beklemiyordu.
"İyi iyi iyi." Ouyang Jun, yüzü öfkeden kıpkırmızı olurken öfkesini sakladı, "Qin Nan, sen bir hayal kırıklığısın, ilk başta senin gururlu bir insan olduğunu düşündüm, meydan okunduktan sonra gözünü korkutmayacak. Görünüşe göre yeteneklerini fazla abarttım! Affedersiniz!"
Bunu söyledikten sonra Ouyang Jun, sanki tamamen hayal kırıklığına uğramış gibi kollarını savurdu ve uzaklaştı.
Leng Feng soğuk bir şekilde Qin Nan'a baktı ve "Eğer meydan okumamı kabul etmeye cesaret edemezsen, söylenecek başka bir şey yok. Tarikatın sınırları içinde sana zarar vermemin imkanı yok!”
Leng Feng'in eylemleri, Ouyang Jun'un hareketlerine benziyordu, arkasını dönüp gitmeye hazırlanırken.
Ancak, o anda, Qin Nan, güçlü bir aura eşliğinde aniden konuştu, "Bekle!"
Leng Feng ve Ouyang Jun, her ikisi de raylarında durdu.
Kalabalık, Qin Nan'in Leng Feng'e baktığı ve sözleriyle kalabalığı şok ettiği sırada her seferinde bir adım ilerlediğini görebiliyordu, "Madem beni Yaşam ve Ölüm Salonunda bir düelloya davet ettin, neden ben, Qin Nan bundan geri mi çekildi? Bir ölüm kalım düellosuna meydan okumanı kabul edeceğim; Kaybeden, tüm mal varlığını kazanana verecek!”
Kalabalık bunu duyduktan sonra inanılmaz derecede ürkmüştü.
Qin Nan aklını mı kaçırdı?
Qin Nan, yalnızca ikinci katman Xiantian Alemi'ne eşdeğer bir güce sahiptir, ancak Leng Feng'in gücü, yedinci katman Xiantian Alemi'ne eşdeğerdir. Bu farkta toplam altı katman var. Qin Nan, ihtimalleri bildikten sonra neden böyle bir meydan okumayı kabul etsin ki?
Ouyang Jun ve Leng Feng, gözleri neşeyle dolmadan önce şaşkına döndüler. Qin Nan'i sadece hafifçe kışkırtmayı planladılar, ancak onun bu kadar kolay kandırılmasını beklemiyorlardı.
O anda Qin Nan bir kez daha konuştu, Ancak meydan okumayı sadece bir şartla kabul edeceğim.”
"Şart? Durumu nedir?”
Leng Feng şaşırdı ve içgüdüsel olarak soruldu.
"Koşul basit." Qin Nan'ın gözleri, kınından çıkan tanrısal bir kılıç gibi olan savaş niyetiyle titrerken, "Düello iki ay sonra gerçekleşecek. Kabul edersen, seninle Yaşam ve Ölüm Salonunda bir savaş yapacağım. Eğer koşulu kabul etmezseniz, bu düello geçersiz sayılacaktır.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...