Bölüm 75: Savaşçıların Meclisi

382 60 1
                                    

Qin Nan'ın üçlü grubu daha fazla tereddüt etmedi ve tüm hızıyla adanın merkezine doğru ilerledi.

Üç saat sonra gidecekleri yere vardılar.

Çok Yönlülük Adası'nın merkezinde üç mil genişliğinde büyük bir vadi vardı; tek bir ağaç görünmüyordu, sanki vadi kasten muazzam bir sahne olarak hazırlanmıştı.

Qin Nan aurasını geri çekti ve alçak bir tonda, "Varlığınızı gizleyin ve kalabalığa karışın. Bakalım önceden kimler burada."

Chu Yun ve Xiao Leng auralarını geri çekerken başlarını salladılar. Şu anki gelişimleriyle, onuncu katman Vücut Temperleme Alemi uzmanı bile onların varlığını tespit etmekte zorlanırdı.

Bunu takiben, Qin Nan'ın üçlü grubu vadiye girdi.

Varır varmaz, vadide duran birçok öğrencinin birbirleriyle sohbet ettiğini gördüler.

Kaba bir tahminle, vadide iki yüzden fazla mürit toplanmış gibi görünüyordu.

Qin Nan'ın üç kişilik grubu, iki yüzden fazla öğrenci arasında saklandı ve mütevazı kaldı. Kimse kim olduklarını belirlememişti.

"Ling Zixiao gerçekten hazırlıklı geldi. Birçok dahi onunla birlikte çalıştı.” Chu Yun, vadiye girer girmez yüzünde tatsız bir ifadeyle alçak sesle konuştu.

Ling Zixiao, iki yüzden fazla öğrenci arasında görülebiliyordu; süslü bir cübbe giyiyordu ve yüzünde bir gülümsemeyle, ona centilmen bir görünüm kazandırdı. Olay yerindeki herkesin odak noktası olarak parlayan bir yıldız gibiydi.

Bunun yanı sıra, Ling Zixiao'nun vücudundan yayılan aura, onuncu katman Vücut Temperleme Alemininkiydi ve inanılmaz derecede güçlüydü.

Ayrıca, en dikkat çekici şey, Ling Zixiao'nun arkasında etkileyici gelişim temelleri olan yaklaşık elli yetenekli öğrencinin olmasıydı; en düşük derece yedinci katman Vücut Temperleme Alemi iken, en yüksek derece de onuncu katman Vücut Temperleme Alemi'ne ulaşmıştı.

Ling Zixiao'nun bu öğrencileri kendi astları olmaya ikna ettiği açıktı.

Diğer tarafta yalnız olmayı tercih edenler ya da kendi gruplarını oluşturan müritler vardı.

Bu müritler yüz altmıştan fazla saymak için toplansalar da, Ling Zixiao'nun korkunç ekibinin önünde ayakta durmak için hala çok zayıftılar; aralarındaki fark, galaksilerin yıldızlarına karşı yarışan ateşböcekleri gibiydi - kıyaslanamaz.

Xiao Leng hızla etrafına baktı ve ifadesi anında değişti, "Bu adam Xiao Yunhe. Şu anda gerçekten Ling Zixiao'yu takip ediyor."

Bunu duyduktan sonra Qin Nan, Xiao Leng'in bakışlarını takip etti ve Ling Zixiao'nun arkasında duran gururlu genç bir adam keşfetti; bu genç adam, aurasını gizlemeye hiç niyeti olmayan ve onuncu katman Vücut Temperleme Aleminin uygulamasını gururla sunan Ling Zixiao'dan farklıydı.

Bu adam, canavarları kontrol ederek tüm öğrencileri toplayan kişiydi, ilk on dahi arasında ilk sıradaydı: Xiao Yunhe.

O anda Chu Yun derin bir nefes aldı ve dedi ki, "İlk on dahiler arasında üçüncü olan Duan Muyang'ın ve en iyi on dahi arasında altıncı ve yedinci olan Wang Chu ve Luo Jianhao'nun bile kendilerini Ling Zixiao'ya teslim etmelerini asla beklemiyordum. ”

Qin Nan bu sözleri duyduktan sonra gözlerini kıstı ve yüzünü düzeltti.

Ling Zixiao'nun etrafında toplanan insan grubunu çabucak taradı ve hemen vücutlarından yayılan güçlü auraları olan üç genç adamı keşfetti; İlk on dahi arasında üçüncü sırada yer alan Duan Muyang, dokuzuncu katman Vücut Temperleme Alemine ulaşmıştı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin