Bölüm 70: Gizemli Yaşlı Adam

382 59 0
                                    

Chu Yun ve Xiao Leng'in ekimi, Altın Zambak'ın yapraklarını tükettikten sonra büyük ölçüde iyileşmişti. Buna rağmen, bu korkunç auraya maruz kaldıktan sonra kalpleri hala titredi, sanki sayısız kılıç vücutlarına girmiş ve titremelerine neden olmuştu.

Bir süre sonra, korkunç aura nihayet ortadan kayboldu ve bölgeye sakin bir hal verdi. Chu Yun ve Xiao Leng aynı anda rahatlayarak iç çektiler.

İkisi, düşüncelerini toplarken hemen iç mağaraya baktılar. O anda, Qin Nan yavaşça dışarı çıktı.

Qin Nan'ın ekimi hala yedinci seviye Vücut Temperleme Aleminde olmasına rağmen, sanki sıradan bir insana dönüşmüş gibi aurası tamamen kaybolmuş gibiydi.

Hem Chu Yun hem de Xiao Leng, ilk on dahinin üyeleri olarak oldukça bilgiliydiler. Qin Nan'ın sıradan aurasının gücünü kaybettiği anlamına gelmediğini, daha çok az önce deneyimlediği atılımı veya seviye atlamayı gösterdiğini biliyorlardı.

İlk konuşan Chu Yun oldu, "Küçük Kardeş Qin Nan, Kılıç ile Bir'in Mükemmellik Aşamasını geçmiş olabilir misin? Efsanevi Arcane Realm'e ulaşmayı başardın mı?”

Yanında duran Xiao Leng, kelimeleri duyunca afalladı.

Dövüş Dünyası alemleriyle ilgili olarak, Silahlı Bir'in üzerindeki alem, Gizemli Alemi olarak adlandırıldı.

Söylentiler, bir kişi Arcane Realm'e ulaştığında, inanılmaz bir güç getireceğini ve kişiye daha güçlü rakipleri kolaylıkla öldürme yeteneği kazandıracağını söyledi.

Qin Nan, Altın Zambak'ın bir yaprağını tüketerek Gizemler Diyarı'na mı ulaştı?

"Hayır." Qin Nan başını salladı ve gülümseyerek, "Gizli Diyar'a ulaşmak o kadar kolay değil; ilerlememi fazla abartıyorsunuz.”

Bu sözleri duyduktan sonra Chu Yun ve Xiao Leng bakıştılar; ikisi de şüpheli hissetti.

Qin Nan, Gizem Alemine ulaşmadıysa, nasıl böyle korkunç bir aura yayabilirdi?

Sadece Qin Nan'in çok fazla sırrını açıklamaya istekli olmadığını varsayabilirlerdi.

Gerçek şu ki Chu Yun ve Xiao Leng yanlış anlamıştı. Qin Nan, Arcane Realm'e ulaşmadı. Altın Zambak yaprağını tüketerek ve İlahi Savaş Ruhunu serbest bırakarak kavrayışını yükselttikten sonra, yeteneklerin sırlarını ortaya çıkarmak için Dövüş Becerilerini zihninde canlandırmayı başardı; sadece yarı-gizli bir duruma ulaşmıştı, yine de Gizemli Diyar'a ulaşmaktan çok uzaktaydı.

Başka bir deyişle, Qin Nan bir engele ulaşmıştı; eğer bu bariyeri aşabilseydi, o zaman Arcane Realm'e ulaşacaktı.

Chu Yun başını salladı ve soruyu takip etmemeye karar verdi; Yumuşak bir tonda sorarken konuyu değiştirdi, "Küçük Kardeş Qin Nan, şimdi nereye gitmeliyiz? Çok Yönlülük Denemelerinin bitmesine sadece on gün kaldı.”

Bu sözleri duyduktan sonra Qin Nan yüzünü düzeltti.

Yetiştirmesi artık yedinci seviye Vücut Temperleme Alemine ulaştığına göre, yarı gizli durumuyla birlikte, dokuzuncu seviye Vücut Temperleme Aleminin uygulayıcılarını öldürecek güce sahipti. Huang Long ve Ling Zixiao gibi süper dahilerin veya onuncu katman Vücut Temperleme Aleminin gelişim tabanına sahip olanların dışında, Qin Nan herkesi ortadan kaldırmayı başardı.

Artık yeterince güçlü olduğuna göre, Mavi Ejderha Rozetlerini aramanın zamanı gelmişti.

Daha önce Gloomy Rage Childe'ı öldürdükten sonra iki Mavi Ejderha Rozeti elde etmişti, bu da Qin Nan'in artık toplam üç Mavi Ejderha Rozeti'ne sahip olduğu anlamına geliyordu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin