Qin Tian ve Tie San artık Qin Nan'in dağ sırasına gitmesini yasaklamıyor.
Bu fenomenin, Longhu Sıradağları'nda ortaya çıkan şanslı bir karşılaşma olan nadir bir hazinenin işareti olduğunu açıkça anladılar.
"Hadi gidelim, şimdi Longhu Sıradağlarına gideceğiz."
Prenses Miao Miao ısrar etti.
"Prenses, ayrılmadan önce senden bir iyilik isteyeceğim..." Qin Nan kararını vermeden önce kısa bir süre düşündü ve ciddi bir tonda konuştu, "Umarım burada bir savunma düzeni kurabilirsin. Qin Klanını korumak için.”
Qin Tian ve Tie San'ın gözleri parladı.
Sonuçta, Prenses Miao Miao, Mistik Ruh Tarikatı'nın Tarikat Lideri ile eşit düzeyde bir uzmandı. Burada kişisel olarak bir savunma düzeni kurmaya istekli olsaydı, bugünden itibaren Qin Klanının güvenliğini garanti ederdi.
Soru şu ki, Prenses Miao Miao bunu yapmaya istekli olur mu?
Prenses Miao Miao bunu duyduktan sonra sırıttı, "Qin Nan, neden bu kadar saf bir soru sordun?"
"Sana bir iyilik daha yapacağıma söz verebilirim." Qin Nan dişlerini sıkarken söyledi.
"Hmm?"
Prenses Miao Miao gözlerini kıstı ve kendini düşüncelerine kaptırırken sessizliğe gömüldü.
Sessizliğinin ardından salondaki atmosfer sanki görünmez bir baskı yayılıyormuş gibi anında yoğunlaştı.
Qin Tian ve Tie San bir şeyler söylemek isteseler bile böyle bir atmosferde bunu yapamazlardı.
Bir süre sonra, atmosfer yüzlerce çiçeğin açması gibi dağılırken Prenses Miao Miao kıkırdadı ve hoş bir sesle, "Qin Nan, sen gerçekten özel birisin. Prensesin size yardım etmeye istekli olduğunu söylemeye gerek yok, ekstra teklife gerek yok.”
“……”
Qin Nan, dudaklarının köşesi ciddi bir şekilde büküldüğünden dili tutulmuştu.
Prenses Miao Miao'nun utanmazlığı karşısında kendisinin bile hiçbir şansının olmadığını kabul etmek zorundaydı ve yenilgisini açıkça kabul etmekten başka seçeneği yoktu.
“Şimdi bir savunma düzeni kuracağım!”
Prenses Miao Miao sözünü anında yerine getirdi. Hiç tereddüt etmeden, sanki onlardan iki görünmez tanrısal ışık ışını yayılıyormuş gibi gözlerini kıstı ve Dövüş Ataları Alemi aurasını tamamen serbest bıraktı. Tüm salon, Qin Klanındaki herkesi şok eden auranın baskılanması altında şiddetle titreşmeye başladı.
Qin Klanında herkes şaşkına dönmüştü, çünkü kalplerinin kurtulması imkansız olan devasa ve ağır bir antik kaya tarafından bastırıldığını hissettiler.
"Uyuşturucuyu parçala, ölçülemez olanın yerlisi, kareye dön, ataların sırlarını, ne aşırı ne de adil..."
Prenses Miao Miao'nun bir Nio'nun mırıldanması gibi bir dizi belirsiz kelime söylerken çekici yüzünde sert bir bakış görüldü[1]. Her kelime, yüce bir varoluşun gücünü özümsemek için boşluğa fırlatılmış gibi geliyordu.
Şarkının bittiği an, Prenses Miao Miao aniden hareket etti, parmağını kıvırdı ve önündeki boş alana hafifçe vurdu.
BANG!
Qin Klanının yüz mil karelik yüzey alanının tamamı o anda şiddetle titremeye başladı ve tüm Linshui Şehrini şok etti.
Prenses Miao Miao'nun parmak ucundan havaya yayılan sonsuz bir enerji akışı görülebiliyordu, bu daha sonra dev bir ağ oluşturdu, baş aşağı bir kase şeklini aldı ve içinde Qin Klanını içine aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...