Longhu Sıradağları; Sonbahar Dağı kadar iyi bilinmese de, geniş dağ silsilesi içinde keşfedilecek sayısız sırrı olan birçok canavar bulunabilir.
Longhu Sıradağları'nda, Qin Nan gençken ona İlahi Savaş Ruhu veren bir yıldırım ışını tarafından çarpılmıştı.
"Prenses Miao Miao ile konuşmam gerekiyor." Qin Nan hemen bir Ses İletici Rün çıkardı ve düşüncelerini ekledi.
On nefesten biraz fazla bir süre içinde, gökten küçük bir figür geldi ve "Hizmetkar, Prenses'ten ne istiyorsun? Bilgin olsun, Prenses çok meşgul, boşa harcanan her dakika milyonlarca Dövüş İmparatoru Hapı kaybetmekle eşdeğer…”
Prenses Miao Miao, Qin Nan'ın önüne indi, çekici yüzü tamamen tatsızlıkla doluydu.
"Seninle tartışacak bir şeyim var," Qin Nan sözlerini görmezden geldi ve "Bazı canavarları öldürmemi gerektiren bir görevi kabul ettim, bu yüzden bir süreliğine Mistik Ruh Tarikatından ayrılacağım." dedi.
"NE?"
Prenses Miao Miao sesini yükseltti ve "Hayır, olamaz, Mistik Ruh Tarikatından ayrılamazsın!" dedi.
Mistik Ruh Tarikatından ayrılmak, dalga mı geçiyorsun?
O, Prenses Miao Miao, Mistik Ruh Tarikatı içindeki herkes tarafından saygı gördü ve ona bir servet hapı için sayısız fırsat verdi.
Ve şimdi Qin Nan onun gitmesini mi istiyordu?
Qin Nan, elbette, onun ne düşündüğü hakkında hiçbir fikri yoktu, açıkladığı gibi, “Orada canavarları avlamak için Longhu Sıradağlarına gideceğim. Sadece canavarları avlayarak Dövüş İmparatoru Hapları kazanabilirim."
"Hmm? Longhu Sıradağları mı?”
Prenses Miao Miao'nun ifadesi yavaş yavaş sakinleşti, iri gözleri ne düşündüğünü belli etmeden etrafta dönüp parıldamaya başladı.
Qin Nan onun değişikliğinin farkındaydı ve hemen son darbesiyle saldırdı, "Eğer haplarımı alamazsam, korkarım sana haplarını asla ödeyemem. Bu nedenle, Longhu Sıradağları'na gitmek istemiyorsan, sana ödeme yapmama ihtiyacın olmadığı sürece sorun değil…”
Prenses Miao Miao sözünü bitirmeden yüzünü düzeltti ve öfkeli bir sesle, "Rüyalarında bana borçlu olduğun hapları ödemelisin. Sadece daha fazla, daha az değil!”
"Öyleyse, şimdi Longhu Sıradağlarına gidelim."
Qin Nan kalbinde kıkırdadı; Prenses Miao Miao inanılmaz derecede güçlü bir ekime sahip olsa da, haplarla ilgili bir şey olduğunda aşırı derecede cimri oluyordu.
Qin Nan, onun kârı ilk sıraya koyma tavrından nefret etse de, büyük bir kontrolle, bu tutumun kritik zamanlamalarda en büyük yardımcısı olabileceğini inkar edemezdi.
"Longhu Sıradağları'na gitmekte sorun yok." Prenses Miao Miao'nun gözleri sanki bir düşünce geldi ve yüzünde bir sırıtış belirdi, "Longhu Sıradağları'na ulaştığımızda, Prenses'in tamamlamanız gereken birkaç görevi var."
“Görevler mi? Hangi görevler?”
Qin Nan, Sonbahar Dağı'ndaki olayları hatırladıktan sonra bir aydınlanmadan önce hafifçe irkildi.
Daha önce, Prenses Miao Miao ona bir harita verdi ve harita tarafından yönlendirilen Qin Nan, seksen bin Dövüş İmparatoru Hapına eşdeğer seksen Kristal Çiçek sapını yağmalayabildi.
O zamandan beri, Qin Nan zaten şüphelenmişti ve şimdi Prenses Miao Miao'nun sözlerini duyunca şüphesi daha da güçlendi.
Prenses Miao Miao'nun kimliği, korkunç bir ekimle bir ginseng'den evrimleştiği gerçeği dışında bilinmiyordu. Nadir malzemelerin yerini tespit etmesine izin veren bir tür olağanüstü teknik biliyor olması mümkün müydü?
"Sonbahar Dağında Kristal Çiçekler bulmaya benziyorsa, buna razıyım ama bir şartla. Ganimetin yarısı benim ve bu pazarlık konusu olamaz!" İlk konuşan Qin Nan oldu.
Artık büyük bir borcu olduğu için önceliği, borçlarını ödeyecek kadar hap kazanmaktı.
"Hehe," Prenses Miao Miao boş bir kahkaha attı ve "Qin Nan, daha önce Sonbahar Dağı'nın zirvesinde Ticaret İttifakı ve diğer üç tarikatın sana zarar vermeyi planladığını unuttun mu? Benim yardımım olmadan tek parça halinde kaçabileceğini mi sanıyorsun? Prenses asla kimseye bedavaya yardım etmez - ne zaman kurtulursan bana bir iyilik yaparak karşılığını vermelisin, yoksa..."
“……”
Qin Nan anında bir baş ağrısı hissetti ve onu suskun bıraktı.
İnkar etmeye istekli olmasına rağmen, Prenses Miao Miao'nun söylediği mutlak doğruydu.
Qin Nan sakinleşmek için derin bir nefes aldı ve "Haklısın, sana bir iyilik borçluyum. Longhu Sıradağları'na vardığımızda, sana bir kere koşulsuz yardım edeceğim, ama sadece bir kere!"
"Bu daha doğru gibi."
Prenses Miao Miao gözlerini kıstı ve sevincini ifade etti, "Peki, ne zaman gideceğiz?"
"Hemen gideceğiz."
Qin Nan'ın saçma sapan bir şey söylemeye niyeti yoktu ve arkasını döndü ve dağdan iniş rotasına doğru Beyaz Yeşim Dojo'ya yöneldi.
Ayrılmadan önce, Qin Nan başını iki yana sallayıp kararını vermeden önce bir an için tereddüt etti.
Başlangıçta, ayrılmadan önce, Eski Shan, Gong Yang ve ayrıca Xiao Leng, Chu Yun ve yol boyunca diğerlerini ziyaret etmek istedi, ancak düşündükten sonra bu düşünceden kurtuldu.
Gerçek arkadaşları onun kişiliğini bileceği ve verdiği kararlara güveneceği için fazladan açıklamaya gerek yoktu.
……
……
Bu sefer Qin Nan, büyük bir fırtınayı tetiklemeden Mistik Ruh Tarikatından ayrılmayı seçti.
Qin Nan teslim olduğundan beri, birçok kişi ya onun eylemleri hakkında küçümseyici yorumlar yaptı ya da herkes onu hayal kırıklığına uğrattığı için görmezden gelmeyi seçti.
En başından beri Qin Nan'in en son haberlerini takip eden İç Etki Alanı Zirvesindeki ilk konuttaki adam hariç.
Bu kişi Ouyang Jun'dan başkası değildi.
"HAHA, Kıdemli Kardeş Ouyang, az önce bana Qin Nan'in Mistik Ruh Tarikatından ayrıldığı söylendi. Bence bugünden itibaren Mistik Ruh Tarikatı'nda kalması mümkün değil." Leng Feng büyük bir kahkaha attı, yüzü sevinçle kızardı.
Qin Nan kabul ettiğinden beri ünü hızla yükseldi; diğer üç tarikat bile bu rezil Leng Feng'in Qin Nan'i başını indirmeye zorlamak için hangi yöntemleri kullandığını merak ediyorlardı.
Söylediği gibi, "İtibar kazanmak bin altından daha zordur."
Ouyang Jun kayıtsız bir kahkaha attı ve "Bu Qin Nan çöpü sadece ölümden korkmuyor, aynı zamanda bir korkak. Ulu Büyük'ün ve Saygıdeğer Yaşlı'nın ona neden bu kadar düşkün olduklarını hâlâ anlayamıyorum."
"Qin Nan teslim olduktan sonra Büyük Kıdem'in tamamen hayal kırıklığına uğradığı için öfkelendiğini duydum..." Leng Feng yarı yolda durdu, yüzünde şeytani bir sırıtış belirdi.
"Sadece saf oyunculuk, ciddiye almaya gerek yok."
Ouyang Jun'un gözleri titredi, "Bu yaşlı adamın Qin Nan'dan oldukça yüksek beklentileri var. Değilse, neden onu Martial Serendipity Pavilion'un sırları için sorgulamadı? Leng Feng, sözlerimi yayın, Jun Alliance'ın dahilerini topla, onlara Qin Nan'ı takip etmelerini ve onu ortadan kaldırmalarını söyle."
"Hata..."
Leng Feng, Ouyang Jun'un Qin Nan'ı hemen avlamasını beklemediği için huşu içinde kaldı. Hafif bir duraklamadan sonra, "Qin Nan'a bu sefer Saygıdeğer Kıdemli eşlik ediyor. Tarikat Lideri bile onu öldürmekte zorluk çeker!”
“Sayın Elder eşliğinde mi?” Ouyang Jun şeytani bir sırıtış çıkarmadan önce kendi kendine konuştu, "O zaman bunu şimdilik erteleyeceğiz, sonunda Mistik Ruh Tarikatına geri dönecek. Beni gücendirdiğine göre, kabul etmek hiçbir yerde yeterli değil! Yakında öleceği gün gelecek!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...