Bölüm 6 - Longhu Sıradağları

647 81 0
                                    

Sonraki birkaç gün içinde, Qin Nan kendisini xiulian uygulamasına kaptırdı.

İlahi Savaş Ruhu arkasında durarak Cennetin ve Dünyanın Qi'sini çekiyordu; taşmasına neden olur. Qin Nan nefes alıp verirken, Spiritüel Qi vücuduna girerken iki büyük yılana dönüştü.

İlahi Savaş Ruhu yedinci sınıfa yükseldikten sonra, uygulama hızı da iki kat artmıştı.

Buna rağmen, Qin Nan hala Vücut Temperleme Bölgesi'nin ikinci katmanına geçmek için tam üç gün kullandı.

"Vücut Temperleme Bölgesi. On katmana bölünmüştür ve her katman fiziği daha da güçlendirir. Ne kadar çok katman kırarsanız, o kadar zorlaşır ve daha fazla Spiritüel Qi'ye ihtiyaç duyulur. "

“İlahi Savaş Ruhu'na sahip olmama rağmen, hala rahatlayamıyorum. Hala elimden gelenin en iyisini yapmam gerekiyor. "

Qin Nan'ın bakışları kararlı ve kararlıydı, çünkü kendini hemen uygulamasına bir kez daha daldı. Müthiş bir Dövüş Ruhuna sahip olmasına rağmen, ikinci katman Vücut Temperleme Bölgesi'nin gücü hala nispeten zayıftı.

……

Şu anda, Qin Clan Konferans Salonunda.

Qin Tian mor bir vizon kürk pelerini giydi ve şefin koltuğuna dik oturdu. Yüce figürü maddi olmayan bir güç baskısı yayıyordu.

Qin Tian'ın altında üç yaşlı adam oturuyordu.

Yaşlı adamlar grubunun lideri altın bir elbise giymişti ve yüzü kızarmıştı. Qin Tian'dan kaynaklanan güçlü baskıyı tamamen görmezden geldi. Dahası, Konferans Salonuna ilk girdiğinden beri Qin Tian'a bakmamıştı bile.

Adı Qin Tieba idi ve aynı zamanda Qin Klanının Yüce Büyük'ü ve aynı zamanda Qin Changkong'un babasıydı.

Qin Tieba'nın arkasındaki iki yaşlı adam, Qin Klanının İkinci Büyük ve Üçüncü Elderiydi. Her ikisi de Qin Clan içinde önemli bir otoriteye sahipti.

İkinci Yaşlı ve Üçüncü Yaşlı dikkatlice arkaya oturdu, bakışları Qin Tian ve Qin Tieba'yı izlerken gözleri titriyordu. Qin Changkong, Yüce Yaşlı olan Dövüş Ruhunu uyandırdığından beri ve Patrik'in çelişkili görüşleri çok açıktı!

Bugün bizi buraya çağırmanın amacı nedir? Size yardımcı olabileceğimiz bir şey var mı? " Qin Tieba ilgisizce sorarken çay fincanını iki eliyle tuttu.

İkinci Büyük ve Üçüncü Büyük'ün de kendi şüpheleri vardı. Klan konferansı için zamanın daha uzun olması gerekir.

Qin Tian yüzünde kayıtsız bir ifadeyle, "Yüce Yaşlı bana sorduğundan, o zaman tamamen dürüst olacağım," diye cevapladı, "Bugün sizi burada, Patrik olarak unvanımı kullanacağımı bildirmek için topladım. uygulama için Qin Nan'a bin Vücut Temperleme Hapını transfer edin. "

Bu sözler salonda yankılanan gök gürültüsü gibiydi. Qin Tieba ve iki Yaşlı'nın yüzü hemen patladı.

Qin Tieba, çayını bile tükürdüğü noktaya kadar şaşkındı, ardından öfkeli bir ses geldi, “Ne? Qin Tian? Ne dedin? O atığa gerçekten bin Vücut Temperleme Hapını mı transfer etmek istiyorsun? Deli misin?"

İkinci Yaşlı ve Üçüncü Büyük'ün yüzleri de şokla doluydu. Bu bin Vücut Temperleme Hapı!

Qin Tian onlara daha fazla düşünce vermedi ve ilgisizce, "Supreme Elder bunu onaylamadığına göre, o zaman beş yüz Vücut Temperleme Hapı yapabilirim. Geri adım attığıma göre, siz de geri adım atmanız gerekmez mi? "

"Ne dedin?" Qin Tieba keskin bir ses tonuyla bağırdı. Bu kısa anda Qin Tian tarafından söylenen birkaç kelime, onun öfkeden neredeyse delirmesine neden oldu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin