Bölüm 95: Büyük Servet

411 56 0
                                    

"Bu nasıl mümkün olabilir?" Mo Li'nin yüzü tamamen büküldü, kontrolünü kaybetti ve bağırdı, "Sekizinci seviye Vücut Temperleme Aleminde Ling Zixiao'yu öldürdün mü? Beni aptal mı sanıyorsun?"

Mo Li dışında, beş büyük ve iç öğrencilerin hepsinin yüzlerinde inanmayan ifadeler vardı.

Qin Nan'in mevcut ekimi ile Ling Zixiao'yu tek başına öldürdüğü bir peri masalı gibiydi.

"Böylece?"

Qin Nan, vücudundan çevresine bir Sabre Niyeti yayılırken sakin bir şekilde gülümsedi.

Bunu gördükten sonra, beş büyük, iç öğrenciler, Gong Yang ve Xiao Qingxue ile birlikte biraz şaşırdılar.

"Qin Nan, Gizem Aleminin Küçük Başarı Aşamasında ustalaştın mı?" Xiao Qingxue'nin çekici gözlerinde şok olmuş bir ifade görülebiliyordu; daha sonra kendisine Qin Nan'in inanılmaz Dövüş Yeteneğini ve Gizemli Diyarın Küçük Başarı Aşamasında ustalaştığı için mantıklı olan katı Dövüş Kalbi'ni hatırlattı.

Beş yaşlı ve iç öğrencilerin hepsi derin bir nefes aldı. O anda, Qin Nan'ın Ling Zixiao'yu yenecek güce sahip olduğuna ikna oldular.

Hepsi, Arcane Realm'in Küçük Başarı Aşamasına ulaştıktan sonra bir kişiye verilen inanılmaz gücü biliyordu.

Mo Li ağzını genişçe açtı; Yüzündeki çarpık ifade gitmiş, yerini mutlak bir şok almıştı.

Burada neler oluyor? Qin Nan, minik bir karınca, çöp, çöp. Arcane Realm'e nasıl ulaştı?

Sadece bu da değil, Çok Yönlülük Denemesinde bin adıma nasıl ulaştı?

Mo Li gerçeği ancak şimdi anladı.

Derin bir nefes aldı ve yüzünde donuk bir ifadeyle, "Qin Nan, bunca zamandır seni hafife alıyordum. Sekizinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhunuzla dokuzuncu sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu taşıyıcılarının yetenek ve potansiyeline karşı koyabileceğinizi hiç beklemiyordum. Buna rağmen, Ling Zixiao'yu öldürdüğüne göre sen ve ben düşman olacağız!"

Bunu söyledikten sonra Mo Li dişlerini sıktı ve sahneyi terk etmeden önce yüzden fazla yeşim kavanozu yere attı.

Daha fazla kalması daha utanç verici olurdu.

“Bu Mo Li kesinlikle Ling Zixiao'dan daha hileli bir rakip; az önce olanlara rağmen kendini bir arada tutmayı başardı. Gelecekte şansım olursa, bu kadar kolay kaçmasına izin vermeyeceğim." Qin Nan, Mo Li'nin uzaklaşan figürüne bakarken, odağını yerdeki yeşim kavanozlara çevirmeden önce kendi kendine söyledi.

Qin Nan daha önce hiç Dövüş İmparatoru Hapları görmemişti. Hapların içinde Xiantian Haplarından en az yüz kat daha fazla olan zengin miktarda Qi hissedebildiği için onları ilk kez gördüğünde içgüdüsel olarak dudaklarını yaladı.

O anda, Gong Yang şokundan kurtuldu ve ileriye doğru büyük bir adım attı ve kahkahayı patlattı, "Beş büyükler ve benim sevgili Küçük Kardeşlerim. Mo Li bana zaten hapları vermişti, şimdi sıra sende mi?”

Bunu duyduktan sonra, beş büyük ve iç öğrencilerin yüzleri hemen buruştu.

Ancak bahsi görmezden gelmeye cesaret edemediler; bu yüzden sadece kalplerindeki acıya dayanabildiler ve Dövüş İmparatoru Haplarını çıkardılar.

Göz açıp kapayıncaya kadar, yüzden fazla yeşim kavanoz Gong Yang'ın önüne yerleştirildi; onlardan yayılan güçlü aura, olay yerindeki herkesin hayretler içinde kalmasına neden oldu.

"İyi iyi iyi." Bu kadar büyük miktarda Dövüş İmparatoru Hapına baktığında, Gong Yang bile kalp atış hızının arttığını hissetmekten kendini alamadı, heyecanlı bir tonda dedi ki, "Qin Nan, senin başarın olmasaydı, ben olmayacağım. bahisten çok fazla hap kazanabilir. Beş ihtiyar ödülleri dağıtmayı bitirdikten sonra sana biraz vereceğim.”

Bunu duyduktan sonra Qin Nan başını kaldırdı ve beş yaşlıya baktı.

Beyaz saçlı yaşlı, gülümsemeye zorlayan Qin Nan'in niyetini anladı ve "Pekala, hadi Çok Yönlülük Denemesi için ödülleri dağıtalım" dedi.

Bunu söyledikten sonra, beyaz saçlı yaşlı parmağını salladı ve birkaç ışık huzmesi yayarak Huang Long, Xiao Leng ve Chu Yun'un bedenlerine indi.

Bunu takiben, beyaz saçlı yaşlı elini salladı ve Qin Nan'ın önüne bir yeşim kavanozu indi ve tavsiye etti, "Bu Dokuz Döndürme Altın Hap. Maksimum fayda için Xiantian Alemine ulaştıktan sonra tüketirseniz en iyisi.”

"Elbette."

Qin Nan başını salladı ve içeriğini kontrol etmeden yeşim kavanozu aldı.

"Tarihin kurallarına göre, bin adım atarak tarih yazdığın için tarikat tarafından ödüllendirileceksin." Beyaz saçlı yaşlı devam etti, "Tip adına, şimdi seni on bin Xiantian Hapı ve bir saklama çantası ile ödüllendiriyorum."

Bunu söyledikten sonra, beyaz saçlı yaşlı göğüs cebinden mor bir çanta çıkardı ve Qin Nan'a verdi.

Bunu gören iç öğrenciler bile hayrete düştüler, yüzleri kıskançlıkla doldu.

On bin Xiantian Hapı, bin Dövüş İmparatoru Hapına eşdeğerdi. Üstelik saklama çantası daha da değerliydi; iç öğrencilerin bile bir taneleri olmazdı.

"On bin Xiantian Hapı artı bir saklama çantası mı?"

Qin Nan şaşırmıştı, böyle muazzam ödüller almayı beklemediği için zihni zamanında tepki veremedi.

O anda, Qin Nan'in sıkı Dövüş Kalbi ile bile, ona bir rüya gibi geldi.

Neyse ki Qin Nan, kalabalığın ilgi odağı olduğu için duygularını çok fazla açığa vuramayacağını biliyordu. Hemen kendini sakinleştirdi ve poker suratlı saklama çantasını aldı.

“İşte bu, Çok Yönlülük Denemesinin sonu olacak. Dış ihtiyarlar gelip sizi dış bölgeye getirecekler.” Ödülleri dağıtmayı bitirdikten sonra, beyaz saçlı yaşlı daha fazla zaman kaybetmedi ve diğer dört iç yaşlı ile birlikte aynı anda mekandan ayrıldı.

Beş yaşlı, bir zamanlar Qin Nan ile alay ettikleri ve daha önce ona kaba davrandıkları için daha fazla kalmaya niyeti yoktu.

Kısa bir süre önce, Qin Nan'a yukarıdan bakarken neredeyse tüm mal varlıklarını kaybediyorlardı.

Bu nedenle, şu anda ne kadar sıkıcı hissedecekleri açıktı.

Qin Nan, yaşlıların bu kadar aceleyle ayrıldığını görünce şaşırdı. Daha önce ona ne kadar kaba davrandıklarını hala hatırlıyordu, bu yüzden başlangıçta onlara tam burada geri ödemeyi planladı.

Öğrenciler ödülleri gördükten sonra kıskandılar, ancak başka bir düşünceye sahip olmaya cesaret edemediler.

"Konuşma yeri burası değil." Gong Yang gülümsedi ve "Qin Nan, Xiao Qingxue, benimle gelin" dedi.

Qin Nan ve Xiao Qingxue birbirlerine baktılar ve yeniden birleşmenin sevincini birbirlerinin gözlerinde görebiliyorlardı. İkili daha sonra Gong Yang'ı takip etti ve kalabalığın görüşünden kayboldu.

Kısa bir süre sonra Mistik Ruh Tarikatında herkesi hayrete düşüren bir haber duyuldu!

Çok Yönlülük Denemesinde, sekizinci seviye Huang seviye Dövüş Ruhu'na ve sekizinci seviye Vücut Temperleme Alemi'ne sahip olan Qin Nan adlı bir öğrenci, dokuzuncu seviye Huang seviye Dövüş Ruhu ve bir süper dehayı yendi. onuncu katman Vücut Temperleme Bölgesi ekimi!

Sadece bu da değil, Qin Nan adındaki bu adam tarihte Zihin-Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanlarında bin adım atmayı başaran ilk öğrenciydi!

Bin adımın önemi nedir?

Mistik Ruh Tarikatı'nda tarikat büyükleri ve öğrenciler dahil herkes daha önce Çok Yönlülük Denemesine katılmıştı; böylece, Zihin Baştan Çıkaran Kadim Bambu Ormanlarının zorluğunu açıkça anladılar.

Şimdi sekizinci sınıf bir Huang seviye Dövüş Ruhu öğrencisi bin adım atmayı başardı, neden şok olmasınlar ki?

O anda, Mistik Ruh Tarikatındaki herkes Qin Nan'ın adını anında not aldı.

Selam Canlar ve Arkadaşlar Discord sunucumuz açılmıştır Benimle İletişime geçmek konuşmak veya Sohbet etmek isterseniz Discord sunucumuza bekliyorum Linkler profilmde Duyuru ve Konuşmalar kısmında bulabilirsiniz Kanla ve Kaosla Kalın canlarım:))

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin