Bölüm 109: Kaplanlarla Savaşmak

373 55 0
                                    

Dojodaki herkes şaşırmıştı.

Dış öğrenciler arasında, Beş Zalim Kaplan altıncı, yedinci, sekizinci, dokuzuncu ve onuncu sıradaydı; herkes onların kim olduğunu biliyordu ve zalim tavırları nedeniyle kötü bir üne sahiptiler. Onlar tarafından hedef alınanlar en azından ciddi şekilde yaralanırdı.

En önemlisi, dış alan öğrencileri arasında birinci sırada yer alan Nangong Cheng bile Beş Zalim Kaplan ile yüzleşmekte tereddüt ederdi.

Bu, kendi aralarında tartışmadan önce, Qin Nan'a acıyarak baktıklarında, kalabalıktaki birçok kişinin derin bir nefes almasına neden oldu.

"Bu adam kim? Nangong Ershao ve Beş Zalim Kaplanı nasıl gücendirdi?"

"Onu tanıyorum, O, Çok Yönlülük Denemesinde birinci olan ve Zihin Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanlarında bin adım atarak tarih yazan Qin Nan'dır. Söylentiler, süper bir dahiyi bile yendiğini söylüyor!"

"Demek o. Başı belada gibi görünüyor."

"Nedenmiş? Bir süper dahiyi öldürmedi mi? Neden Beş Zalim Kaplan'dan korksun ki?"

"Birincisi, bu sadece bir söylentiydi. En azından ondan daha yüksek rütbeli bir süper dehayı ortadan kaldırabileceğine inanmıyorum. Şu anda beşinci sırada olmasına ve Beş Zalim Kaplan'dan herhangi birini bire bir yenme yeteneğine sahip olmasına rağmen, Beş Zalim Kaplan birlikte savaştıklarında en güçlü durumdalar - Qin Nan onlara karşı uyumsuz."

......

Qin Nan'ın kimliğini keşfetmesine rağmen, öğrencilerin çoğu, Qin Nan'in Beş Zalim Kaplan ile yüzleşecek kadar güçlü olmadığını varsaydıkları için başlarını salladılar.

Sadece Qin Nan'in Ling Zixiao'yu öldürdüğüne tanık olanlar sessiz kaldı ve olayı sakince izledi.

Qin Nan kaşlarını çattı; Nangong Ershao'nun Beş Zalim Kaplan ile güçlerini birleştirmesini ve o anda onunla sorun yaşamasını beklemiyordu.

Qin Nan onlardan korkmuyordu ama Li Hing'in konuşması Savaşçı Kalbinin biraz değişmesine neden olmuştu; bu yüzden evine dönmeye ve inzivaya çekilmeye kararlıydı ve zaman kaybetmeye hiç niyeti yoktu.

"Bugün meşgulüm. Başka zaman konuşalım."

Qin Nan arkasını dönüp uzaklaşmaya başlamadan önce kelimeleri ağzından kaçırdı.

Bunu gören Nangong Ershao neşeyle gülmeye başladı; gözlerinde, Qin Nan korktuğu için kaçmaya çalışıyordu.

Beş Zalim Kaplan'ın yüzlerindeki gülümsemeler daha da çirkinleşti; bir titreme ile hepsi Qin Nan'ın önüne indi ve etrafını sararak yolunu kapattı.

Beş Zalim Kaplan'ın lideri Da Hu, kasvetli bir sesle, "Avuçlarımızdan kaçmaya mı çalışıyorsunuz? Qin Nan, Çok Yönlülük Denemesinde birinci olmanın sana inanılmaz faydalar sağladığını duydum. Zekiysen yüz bin Xiantian Hapını, Dokuz Dönme Altın Hapı ve saklama çantasını bir kerede ver. Kimseyi öldürmemize izin verilmese de, şu anda dojoda olduğumuz için dostane bir düello hala kabul edilebilir - ciddi bir yaralanma sorun olmaz!"

Diğer dört kaplan, yumrukları çatırdayan sesler çıkarırken vahşice güldüler.

Qin Nan ile anlaşmayı kabul etmelerinin nedeni ilk olarak Nangong Ershao'nun onlara vaat ettiği faydalar ve ikincisi Qin Nan'ın Çok Yönlülük Denemesinden aldığı ödüllerdi.

Yüz bin Xiantian Hapı, bir saklama çantası ve Dokuz Dönüşlü Altın Hap büyük bir servet olarak kabul edildi.

Bunu duyduktan sonra, ifadesi değişmeye ve ağzı seğirmeye başlayınca Qin Nan nefesini tuttu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin