Arkadaşlar kusurama bakmayın bir hata ve olmuş Wattap bölümü göndermeniz kusura bakmayın
O anda, haydut uygulayıcılar, Uçan Kılıç Tarikatı, Düzensiz Alevler Tarikatı ve Qing Nu Tarikatı halkı dahil herkes şaşkına dönmüştü.
Böyle sıradan görünen bir Qin Nan'in bu şok edici başarılara sahip olacağını düşünmemişlerdi!
Diğer üç tarikatın görüşüne göre, Qin Nan'in daha güçlü bir süper dahi rakibini yenebilmesinden bahsetmeye değmezdi. Qin Nan'ın şanslı karşılaşmalarının, hızla gelişmesine ve dokuzuncu sınıf bir Huang dereceli süper dehanın gücünü geçmesine izin vermesi mümkündü.
Ancak, Qin Nan'ın kimliği en ürkütücüydü!
Mistik Ruh Tarikatı'nın Büyük Yaşlısının öğrencisi ve Dövüş Ataları Alemi uzmanının bir öğrencisi; buna kim denk gelebilir?
Diğer tarikatların yaşlıları durumu daha iyi anladılar.
Qin Nan, sadece sekizinci dereceli bir Huang dereceli Dövüş Ruhu ile nasıl Büyük Yaşlı'nın öğrencisi ve Dövüşsel Ata Alemi uzmanı olabilir?
Onuncu sınıf bir Huang süper dahisi bile bunu yapacak nitelikte değildi.
Tek bir açıklama var - Qin Nan, bilinmeyen zorlu bir geçmişe sahip!
O anda herkes Qin Nan'in neden Huang Que'ye meydan okumaya ve Wang Ruoling'i azarlamaya cesaret ettiğini anladı. Çünkü bunu yapacak güveni vardı.
Elder Zhang Taiyi, Düzensiz Alevler Tarikatı'ndan gelen bir savaş tehdidiyle karşı karşıyayken bile Qin Nan'i ne pahasına olursa olsun korumayı neden seçti? Bunun nedeni, Qin Nan'in geçmişinin çok olağanüstü olmasıydı!
Wei Hao bile şaşırmıştı. Başlangıçta Qin Nan'in sadece bir öğrenci olduğunu varsaymıştı. Qin Nan'in bu kadar korkunç bir geçmişe sahip olmasını beklemiyordu.
Wei Hao onuncu sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu ve Düzensiz Alevler Tarikatı'nın genç efendisi olmasına rağmen, bugün Qin Nan'ı öldürecek olsaydı, Mistik Ruh Tarikatının Büyük Yaşlısı ve Dövüşçü Atasının öfkesiyle yüzleşmek zorunda kalacaktı. Bölge uzmanı. Bu, tüm Düzensiz Alevler Tarikatına bir felaket getirebilir.
"Bu bu bu…"
Wei Hao'nun her zamanki küçümseyici tavrına rağmen tahtırevandaki kadının sorduğu soruyu cevaplayacak kelimeleri bulamıyordu.
Sadece Wei Hao değil, Huang Que ve Wang Ruoling de şaşırmıştı.
Wei Hao'nun düşünceleriyle aynı düşünceye sahiptiler, Qin Nan'in öldürülmesi halinde herhangi bir soruna neden olmayacak önemsiz bir öğrenci olduğunu varsaydılar.
Ancak mevcut durumda, arka plan açısından Qin Nan tarafından tamamen geride kalmış gibi görünüyordu.
Huang Que, o sırada Qin Nan'i nasıl kışkırttığını hatırladığı için inanılmaz derecede pişmandı. Wang Ruoling'in yüzü de, Sonbahar Dağı'nda Qin Nan'i sürekli olarak nasıl tehdit ettiğini ve sanki hayat kurtaran pipetmiş gibi içgüdüsel olarak Wei Hao'nun kolunu sıkıca tuttuğunu hatırlayarak solmuştu.
Wei Hao, Düzensiz Alevler Tarikatı'nın genç efendisi olarak daha hızlı tepki verdi. Bir kahkaha patlattı ve Qin Nan'a, "Kardeş Qin Nan, çok üzgünüm. O anda tamamen kördüm ve sana çok önemli biri gibi davranmadım. Lütfen yanlış davranışlarımı bağışlayın. Martial Serendipity Pavilion'dan sonra özürüm olarak sizin için bir ziyafet düzenleyeceğim!”
Qin Nan'in ifadesi, Wei Hao'nun ödün verdiğini gördükten sonra sakin kaldı. Yumruklarını birleştirdi ve "Merak etme. Bu sadece küçük bir meseleydi."
"Doğru, doğru, sadece küçük bir mesele, sadece küçük bir mesele..." Wei Hao hemen takip etti ve tahtırevana minnetle baktı.
Wei Hao'nun kimliğiyle, Qin Nan'in kendisi tarafından korkutulmasına gerek olmamasına rağmen, Qin Nan'in cinayeti zahmetli olurdu.
Bu nedenle, Ticaret İttifakı'nın bu bilgiyi onunla paylaştığı için minnettardı.
Bu arada, hiç kimse Qin Nan'ın kalbinde uyanıklığın ve öldürücü niyetin yükseldiğini bilmiyordu.
Qin Nan, geçmişini araştıran insanlardan her zaman nefret etmişti. Ticaret İttifakı onu kapsamlı bir şekilde araştırdı ve bilgilerini halka açıkladı.
Dövüş Dünyasında, kritik anlarda maksimum potansiyelini sağlamak için koz kartlarınızın her birini elinizden geldiğince gizlemek önemliydi.
O sırada olanlar Qin Nan için bir uyarı görevi gördü ve aynı zamanda bu Ticaret İttifakına karşı kin beslemesine neden oldu.
tahtırevandaki kadınsı ses, sahibi Qin Nan'in düşüncelerinin farkındaymış gibi tekrar konuştu, "Arkadaşım Qin Nan, epik bir savaşın gerçekleşmesini durdurabilmem için bilginizi onayınız olmadan herkese açık hale getirdiğim için özür dilerim. İşte bir Altın Kutsal Rozet, umarım onu almaya isteklisindir.”
Sözler kalabalığın patlamasına neden oldu.
"Ne? Altın Kutsal Rozet?”
"Ne oluyor be?! Bu Altın Kutsal Rozet. Rozeti olan herkesin Trading Alliance tarafından düzenlenen müzayedelerde VIP olarak değerlendirileceği ve tüm masraflardan yüzde otuz indirim yapılacağı söyleniyor!”
"Tsk, söylentilere göre, tüm Luohe Krallığında ondan az kişinin Altın Kutsal Rozetlere sahip olduğu söyleniyor.
“Altın Kutsal Rozet - kişinin kimliğinin bir sembolü!”
……
Wei Hao ve ilk dört tarikatın büyükleri bile bunu duyunca kıskanç bir yüz ifadesi takındılar.
Kimlikleriyle birlikte Altın Kutsal Rozet bile almamışlardı.
O anda, Zhang Taiyi kıskanç bir tonla, "Qin Nan, Altın Kutsal Rozeti alabildiğin için çok şanslısın..." dedi.
Sözlerini bitiremeden Qin Nan sert bir şekilde, "Özür dilerim. Buna ihtiyacım yok.”
Bu birkaç kelime tüm ortamın sessizleşmesine neden oldu.
Herkes gözlerini kocaman açmış inanamayarak bakıyordu.
Qin Nan, Altın Kutsal Rozeti reddetti mi?
Bu sırada tahtırevanda oturan beyaz gömlekli bayan şaşkınlık içindeydi. Altın Kutsal Rozet hediyesinin ilk kez reddedilmesini beklemiyordu, bir Xiantian Alemi gelişimcisi tarafından reddedildiğinden bahsetmiyorum bile.
Yaşlı bir bayan beyaz gömlekli bayanın yanına oturdu ve gözleri öldürücü bir niyetle titriyordu, "Aziz, bu Qin Nan saygısız. Sırf kimliğiyle nezaketinizi reddetmeye cüret ediyor. Teklifinizi reddetmenin sonuçlarını öğretmek için gidip onu sakatlayacağım!”
Yaşlı kadın bir Dövüş Atası Alemi uzmanı gibi görünüyordu!
Beyaz gömlekli kadın şaşırmıştı. Bir kahkaha attı ve "Gerek yok. Aslında, bu Qin Nan oldukça ilginç. Bilgilerim oldukça doğru gibi görünüyor; mutsuzsa karşı karşıya olduğu kişiye rağmen geri adım atmaz. Aynı şeyi Ling Zixiao, Nangong Cheng ve birinci yaşlı ile yüz yüze geldiğinde yaptı. Bir kişiliği var.”
Yaşlı kadın afalladı ve şüpheli bir sesle sordu: "Aziz, bu çocuk gerçekten o kadar olağanüstü mü? Sen…"
Bunu söyleyince yaşlı kadın cümlesine devam etmeye cesaret edemedi.
Beyaz gömlekli bayan, “Bu nasıl mümkün olabilir…” demeden önce kızardı.
Bunu takiben içini çekti ve "Ona hayran olmama rağmen Dövüş Ruhu derecesi çok zayıf. Sekizinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu, büyük şans karşılaşmaları olsa bile, en fazla Dövüş Ataları Alemi'ne ulaşabilirdi. Aynısı onuncu sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu için de geçerli. Dövüş Dünyasının gerçeği bu, bir kişinin iradesi ve davranışı ne kadar olağanüstü olsa da, her şey yeteneğe bağlı!”
Bunu söyledikten sonra beyaz gömlekli bayanın gözleri hiçbir ifade belirtisi göstermeden sakinleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...