Bölüm 89: Sahneyi Fethetmek

380 62 0
                                    

Sahne sakin bir duruma dönerken, her yer ölüm sessizliğine büründü.

Herkes gözlerini kocaman açmış ve yüzlerinde tamamen şok olmuş bir ifadeyle bakıyordu.

Xu Qian, Chu Yun, Xiao Leng, Huang Long ve hatta Xiao Yunhe de dahil olmak üzere diğer dahiler, kesinlikle öleceğini düşündükleri yalnızca sekizinci katman bir Vücut Temperleme Alemi gelişimcisi olan Qin Nan'ın böyle korkunç bir saldırı gerçekleştirmesini beklemiyorlardı; Ling Zixiao gibi bir süper dahi bile hiçbir direniş göstermeden anında yok edildi.

Düşünceleri, ruhlarının derinliklerinde patlayan bir bomba gibi olan önceki sahneyle doluydu.

Sonunda, uzun bir süre sonra, bir öğrenci tükürüğünü yuttu ve yanındaki öğrenciye zayıf bir tonda sordu, "Şimdi söyle bana... rüya mı görüyorum?"

Bunu duyduktan sonra herkes anında uyandı; sessiz kalabalık birdenbire patladı.

"Buna inanamıyorum - Ling Zixiao kaybetti."

“Sekizinci katman Vücut Temperleme Bölgesi; Yetiştirmesi yalnızca sekizinci katman Vücut Temperleme Alemindeyken, onuncu katman Vücut Temperleme Aleminde bir süper dahiyi anında öldürdü!”

"Tsk, bu Qin Nan'ın gücü ne kadar çılgın!"

“İmkansız, inanılmaz, bir rüya gibi geldi!”

……

Tüm öğrenciler aynı kelimeleri tekrarlamaya devam ettiler; yüzlerindeki şok ifadeler kaybolma belirtisi göstermiyordu.

Açıklayamadılar; Ling Zixiao gibi bir süper dahi, küçük bir karınca gibi neden bu kadar kolay yenildi?

Xiao Leng, Chu Yun ve Huang Long'un dili tutulmuştu; birbirlerine baktılar ve gözlerindeki heyecanı ve gizlenemez şoku görebiliyorlardı.

Ling Zixiao gibi bir süper dehanın Qin Nan tarafından bu şekilde yenilebileceğine inanamadılar.

Peki, Qin Nan'ın gücü hangi seviye olarak kabul ediliyor?

Bu arada, Xu Qian sonunda düşüncelerini toplayarak ve gözleri hâlâ şaşkınlıkla doluyken, "Qin Nan, az önce kullandığın yetenek, tam olarak nedir?" diye sordu.

Bir Dövüş İmparatoru olarak Xu Qian, Dövüş Becerileri hakkında daha çok şey biliyordu; bu nedenle, az önce tanık olduğu darbenin arkasındaki anlamı biliyordu.

Ancak, sağduyuya göre, bir Vücut Temperleme Alemi gelişimcisi nasıl bu kadar güçlü bir darbe yapabilir?

Xu Qian'ın sorusunu duyduktan sonra, herkes aynı anda dönüp Qin Nan'a bakarken kalabalık sessizleşti.

Xu Qian'ın akıllarındaki aynı soruyu sorduğuna şüphe yoktu.

Çok meraklıydılar; Qin Nan böyle inanılmaz bir güce sahip olmak için ne tür bir beceri öğrendi?

Artık kalabalığın odak noktası olan Qin Nan, solgun bir ifade takındı; aurası son derece zayıftı, sanki bir esinti anında çökmesine neden olacakmış gibi.

Bunun nedeni, Qin Nan'in öğrendiği Göksel Biriken Darbenin, becerinin yalnızca başlangıç ​​kısmını kapsayan tamamlanmamış bir versiyon olmasıydı. Sonuç olarak, Qin Nan Dünyanın ve Doğanın gücünü toplayamadı, bunun yerine yalnızca kendi Saber Niyetini, gücünü ve enerjisini biriktirebildi; böyle korkunç bir gücü serbest bırakmak için içindeki tüm gücü tüketmesi gerekiyordu.

Eğer birinci seviye bir Vücut Temperleme Aleminde bir gelişimci şimdi Qin Nan'a saldıracak olsaydı, o tek bir saldırıyla yenilirdi.

Bu, Cennetsel Biriken Darbeyi kullanmanın sonucuydu; kısa sürede toparlanamayacaktı.

Qin Nan derin bir nefes aldı ve dik durmak için elinden geleni yaptı. Xu Qian'ın sorusuna cevap vermedi. Bunun yerine bakışları Xiao Yunhe ve diğer dahilere çevrildi.

Qin Nan'in bakışı, Xiao Yunhe ve hala büyük şokta olan diğer dahilerin titremesine ve yüzlerinde korkmuş bir ifadeye sahip olmalarına neden oldu.

Qin Nan yavaşça konuştu, "Xiao Yunhe, beni hala öldürmek istiyor musun?"

Kalabalığın önünde duran Xiao Yunhe, kelimeler tarafından elektrik çarpmış gibi hissetti ve vücudunun titremesine neden oldu. Tek kelime konuşamıyordu.

Qin Nan konuşmaya devam etti, "Duan Muyang, beni hala öldürmek istiyor musun?"

Bunu duyduktan sonra Duan Muyang'ın yüzü bembeyaz oldu ve içgüdüsel olarak birkaç adım geriye gitti.

Qin Nan onu görmezden geldi ve "Wang Chu, ya sen?" demeden önce üçüncü kişiye baktı.

İlk on dahiler arasında altıncı sırada olan Wang Chu, anında başını çılgınca salladı.

Qin Nan dördüncü kişiye baktı ve "Luo Jianhao, beni hala öldürmek istiyor musun?" dedi.

Luo Jianhao nefesini tuttu ve aniden dizlerinin üzerine yere düştü; Yüzü dehşetle dolu olduğu için alnında sayısız ter damlası görülebiliyordu.

Qin Nan onu görmezden geldi ve dördünün arkasındaki elliden fazla öğrenciye baktı ve sakince, "Dürüst olmak gerekirse, herhangi birinizden tek bir saldırı beni hemen öldürebilir. Şu an bir uçurumun kenarındayım. Bu yüzden hepinize soracağım, aranızda hala beni öldürmek isteyen var mı? Böyle güzel bir fırsatı kaçırmayın."

Elliden fazla dahilerden oluşan kalabalık sessiz kaldı; tek bir kımıldama görülmedi, tek bir ses çıkmadı. Herkesin yüzü bir kağıt parçası kadar solgundu, sanki ağır yaralıydılar.

Qin Nan vücudunu zorla yukarı kaldırdı, döndü ve öğrencilere baktı ve parmağıyla işaret etti, “Sen, sen, sen ve sen. O adam da ve buradaki adam da…”

Qin Nan arka arkaya yüzden fazla kişiyi işaret etti ve sakince, "Hala hatırlıyorum, hepiniz Ling Zixiao'nun beni Çok Yönlülük Adası'nda avlama isteğini kabul ettiğinizi hatırlıyorum. Ling Zixiao gitmiş olsa da hala sormak istiyorum, siz hala beni öldürmek istiyor musunuz?"

Bu öğrenciler, bu sözleri duyunca tamamen afalladılar.

Müritler grubu, ilk on dahilerden dördü ve elli artı dahinin hepsi şaşkına dönmüştü.

Sıradan koşullar altında, Qin Nan ile yüzleşmekten bu kadar utanmaz ve korkmazlardı.

Ancak bu yolculuk boyunca her şeye kendi gözleriyle şahit olmuşlardır.

Mistik Ruh Tarikatında Qin Nan, Dövüş Becerisi Yeteneği ile Ling Zixiao'yu ezmişti.

Zihni Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanlarında, Qin Nan Mistik Ruh Tarikatı rekorunu kırmış ve Dövüş Kalbi ile bin adıma ulaşan ilk kişi olmuştu.

Sekizinci seviye Vücut Temperleme Aleminin ekim üssü ve sekizinci seviye Huang seviye Dövüş Ruhu ile Ling Zixiao'ya karşı savaşta Qin Nan, dokuzuncu seviye Huang seviye Dövüş Ruhu olan Ling Zixiao'yu tamamen yok edebildi. ve tek bir darbe ile onuncu katman Vücut Temperleme Aleminin ekimi.

Tarih yazmaya devam eden ve bir süper dahiyi öldüren birini öldürmeye nasıl cüret edebilirler?

Qin Nan'in şu anda en zayıf durumunda olduğunu ve şimdi onu yenmenin kolay olacağını bilseler de hareket etmeye cesaret edemediler.

Bu onun itibarı ve majesteleri nedeniyle oldu.

Akılları Baştan Çıkaran Antik Bambu Ormanları'ndaki bin adım başarısıyla ve Ling Zixiao'nun taze kanıyla sergilediği prestij ve ihtişam.

“HAHAHA!”

Qin Nan bunu gördükten sonra gülmeden edemedi.

Daha önce White Jade Dojo'da, o yalnızca beşinci seviye bir Vücut Temperleme Aleminde yetişimciydi, herkesin gözünde çöp, iki yüzün üzerinde öğrencinin avı, Ling Zixiao gibi süper bir dehanın hedefiydi. Sürekli alay edilmiş ve yolculuk boyunca ölü bir adam gibi davranılmıştı.

Şimdi?

O konuşurken kimse konuşmaya cesaret edemedi!

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin