hite Jade Dojo'da, bu iki yüz yirmi öğrenci dışında kalan seksen öğrenci tarafsız kaldı.
Az önce olanları gördükten sonra, bu seksen öğrenci Qin Nan'a acıyarak baktı.Başlangıçta, bu seksen öğrenci, Ling Zixiao'dan Çok Yönlülük Denemesinde Qin Nan'a karşı takım kurma 'davetini' almıştı.
Ancak hepsi reddetmişti.
Bunun ana nedeni, Qin Nan ve Xiao Qingxue'nin birbirine yakın olmasıydı; Qin Nan'ı hedef almak için inisiyatif alarak kendi aralarında çekişme yaratmaya gerek yoktu.
Kilit nokta, bu kadar büyük bir çete ile onların katılmalarına gerek olmamasıydı.
Bu nedenle, bu seksen kişi geri çekildi ve seyirci kaldı.
Bu arada, beyaz saçlı yaşlı adam sonunda konuştu; sakince sordu, "Ling Zixiao, neler oluyor? Bu karıncayı ortadan kaldırmak için neden tüm bu öğrencilerle güçlerini birleştiriyorsun?”
Olayın nasıl gerçekleştiğini görünce, beyaz saçlı yaşlı adamın şüphelerini dile getirmesi mantıklıydı.
Ancak, bu sözlerden, olay yerindeki tüm yeni öğrenciler, beş yaşlının asla Qin Nan'ın iyiliği ile ilgilenmediğini anında anladılar - hiçbir koşulda Qin Nan'a yardım etmeyeceklerdi.
Beş yaşlı sadece olayın nedeni ile ilgilendi.
Sanki Ling Zixiao bir sihir numarası yapıyormuş gibi, yüzündeki tehditkar ifade saygılı bir hale geldi ve şöyle dedi: "Kıdemli, bu Qin Nan Beceri Kütüphanesinde benimle Dövüş Becerisi yeteneği savaşı yaptı. Dövüş Becerisi yeteneğiyle bana tuzak kurdu, bu da hayatımın geri kalanında Beceri Kütüphanesine girmemin yasaklanmasına neden oldu.”
Konuşulan sözlerden sonra, beyaz saçlı yaşlı adamın ve diğer dört yaşlının gözlerinde bir öfke belirtisi görüldü.
Öfkelerinin Qin Nan'a yönelik olduğu açıktı.
Yaşlı beyaz saçlı adamın sesi hemen buz gibi oldu ve dedi ki, "Bu Qin Nan, sadece beşinci katman Vücut Temperleme Bölgesi çöplüğüyken tarikatın süper dehasına böyle bir şey yapmaya cüret ediyor. Tüm müritler, fermanımı duyun, Çok Yönlülük Adası'na girdikten sonra güçlerinizi birleştirmenize ve Qin Nan'ı istediğiniz gibi öldürmenize izin var."
Diğer dört büyük, Qin Nan'a acımasızca bakarken başlarını salladı.
Beş büyüğün görüşüne göre, Huang Long ve Ling Zixiao, her ikisi de merakla beklenen süper dahilerdi. Bununla birlikte, beş yaşlı, bu zayıf Qin Nan'ın -sadece sekizinci sınıf bir Dövüş Ruhu olan- Ling Zixiao'yu tuzağa düşürmeye cüret etmesini ve onun hayatının geri kalanında Beceri Kütüphanesine girmesinin yasaklanmasına neden olmasını beklemiyordu.
Bir süper dahi için Beceri Kütüphanesine girmesinin yasaklanması son derece zalimceydi.
Bu nedenle, bu beş yaşlının ne kadar öfkeli olduğu açıktı.
Ulaşım portalını kurmakla meşgul olmasalardı, beş yaşlı tereddüt etmeden Qin Nan'a saldıracaktı.
Tarikat kuralları Qin Nan'in öldürülmesine izin vermese de, yine de onu dövebilirlerdi.
Ling Zixiao onların sözlerine şaşırmadı. Tahminine göre, beş yaşlı onun tarafına doğru eğilecekti. Mistik Ruh Tarikatı da dahil olmak üzere Dövüş Dünyasında, yalnızca gerçek süper dahilere büyük bir özenle davranılırdı.
O anda, o iki yüz yirmi öğrencinin bakışları daha da küçümseyiciydi.
Yaşlılar bile seni öldürmeye karar verdi, senin için ne anlamı var, Qin Nan, hayatta kalmanın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...