Bölüm 120: Birinci Büyük'ün Komplosu

394 52 0
                                    


Dojoya gelen öğrenci sayısı bir önceki turdan çok daha azdı ve sadece yaklaşık dört yüz öğrenci vardı.

Malzemelerin ve hapların belirlenmesinin ilk turu, çok sayıda öğrenciyi diskalifiye etmekle sonuçlandı.

Yaşlıların oturma alanında, herkesin dojoda toplanmayı bitirdiğini gördükten sonra, Cheng Biao oturduğu yerden kalktı ve duyurdu, “Denemenin ikinci turu bir eleme turnuvası; her biri mevcut sıralamanıza göre ayrılmış ve rakipleriniz rastgele bir şekilde düzenlenmiş on farklı grup olacak. Üst üste on maç kazananlar bir sonraki tura geçer. Yedinci ihtiyar bundan sorumlu olacak.”

Bunu takiben, beyaz saçlı yaşlı bir adam bir yığın kağıtla öne çıktı ve okumaya başladı, "İlk tur için katılımcılar: on bire karşı seksen üç, doksan yediye karşı üç yüz yirmi dokuz... ve beşe karşı on iki! ”

Bunu duyunca Qin Nan'ın ifadesi biraz değişti; derin bir nefes aldı ve bir titreme ile figürü yüzüklerden birine indi.

Çok geçmeden on iki numaralı öğrenci Qin Nan'dan önce geldi.

Bu on iki numaralı öğrenci Xiao Leng'den başkası değildi.

Xiao Leng yüzünde çaresiz bir ifade takındı; başlangıçta gücünü denemede sergilemeyi planlamıştı, ancak eleme turnuvasının ilk turunda Qin Nan'a rastlamayı beklemiyordu.

Qin Nan, Xiao Leng'e baktı ve bir iç çekti; hatta böyle olacağını tahmin etmemişti.

İkilinin yanında duran yargıç, “Savaşa şimdi başlayın, vakit kaybetmeyin” diye konuşmaya başladı.

"Kabul ediyorum." Xiao Leng tereddüt etmedi ve ardından depresif bir tonda, "Kardeş Nan, duruşmada ilk sen gelmelisin," dedi.

Qin Nan kalbinde bir iç çekerken başını salladı; aniden duruşmaya olan ilgisini kaybetti ve figürü yüzükten çekildi.

Turnuvanın ilk turu hızlı bir şekilde sona erdi ve Qin Nan ikinci tura yükseldi.

Qin Nan ikinci turda görünmedi, ancak sıra Nangong Cheng, Huang Long ve Mo Zishan'ın oldu. Onlarla yüzleşmek üzere seçilenler savaşın başında hemen teslim oldular.

Üçüncü turda, yedinci büyük sakin bir tonda okumaya devam etti, "Turnuvanın üçüncü turu şimdi başlıyor; yirmi sekize karşı yetmiş yedi, seksen sekize on, altmış beşe dört yüz... ve on bire karşı beş! ”

Bunu duyduktan sonra, Qin Nan'ın ifadesi bir kez daha değişti ve yaşlıların oturma alanına baktı, gözleri buzlu bir ifadeyle doldu.

Yaşlıların oturma alanında, Cheng Biao, Qin Nan'in bakışını hissetmiş gibi görünüyordu ve gözlerinde tehditkar bir parıltıyla ona baktı.

Qin Nan bakışlarını geri çekti ve figürü yüzüğün üzerine inerken derin bir nefes aldı.

On bir numara da yüzüğe geldi; kişi Chu Yun'dan başkası değildi.

Chu Yun, Xiao Leng kadar ıssız değildi ve durumu sakince analiz etti ve dedi ki, "Küçük Kardeş Qin Nan, biri bizi sana karşı kullanıyor—seni çelmelemek için. Çok düşünme; Xiao Leng ve ben seni her zaman destekleyeceğiz.”

Bunu takiben Chu Yun yargıca baktı ve tereddüt etmeden "Kabul ediyorum!" dedi.

Yargıç hemen, “Beş numara bir sonraki tura geçiyor!” dedi.

Qin Nan yumruklarını sıkıca sıktı ve hiçbir şey söylemeden ringden inmeden önce Chu Yun'a baktı.

O zaman, birçok öğrenci bir şeylerin garip olduğunun farkına vardı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin