C171 - Xiao Qingxue'nin Geçmişi

402 60 0
                                    



Kırk üçüncü konuttan ayrıldıktan sonra, Qin Nan konutuna döndü, bacak bacak üstüne atarak oturdu ve tam da xiulian uygulamak üzereydi.

O sırada olanlar, programını etkileyecek kadar önemli değildi.

Qin Nan'in gözünde, Ouyang Jun'un tehdidi, gelişimi kadar önemli değildi.

Qin Nan xiulian uygulamaya başlamadan önce, Gong Yang olduğu ortaya çıkan üçüncü konutuna bir misafir geldi.

Martial Serendipity Pavilion'a yaptığı geziden sonra, Qin Nan'in Gong Yang ile en son tanışmasının üzerinden yarım ay geçmişti. Bu süre içinde, Gong Yang'ın vücudundan yayılan aura artık çok daha güçlü ve güçlüydü, bu onun gelişim tabanının geliştiğinin açık bir göstergesiydi.

"Qin Nan, sen oldukça ketum birisin, gerçekten kaç kozun var? Şimdi seni açıkça anlamak daha da zor…” Gong Yang şikayet ederken eve girdi.

Buna rağmen, yüzü suçlayıcı bir ifade yerine memnun bir ifadeyle doldu.

Bunun nedeni, Gong Yang'ın kalbinde Qin Nan'a tamamen kardeşi gibi davranmış olmasıydı. Bu nedenle, iyi kardeşinin onuncu sınıf bir Huang Dövüş Ruhu derecesine sahip olduğunu gördükten sonra inanılmaz derecede neşeliydi.

Qin Nan'in yüzünde ciddi bir tonda bir gülümseme belirdi, "Kardeş Yang, senden gerçeği saklamaya çalışmıyordum, sana söyleyip söylememek arasında bir fark yoktu. Her halükarda hala kardeşiz.”

“HAHA, bunun sesini seviyorum!”

Gong Yang yüzünü hemen düzeltmeden önce birkaç kahkaha attı.

Qin Nan değişimin farkındaydı ve “Kardeş Yang, sorun ne?” Diye sordu.

“Bu sefer çok önemli, buna hazır olduğunuzdan emin olun!” Gong Yang, Qin Nan'a baktı ve yavaşça, "Biraz önce, Ouyang Jun ile bir çatışma yaşadınız, değil mi? Kim olduğu hakkında bir fikrin var mı?"

Qin Nan biraz şaşırmıştı, Ouyang Jun yüzünden Gong Yang'ın burada olmasını beklemiyordu.

“Kardeş Yang, öfkemi iyi biliyorsun. Ben sadece bana saygı gösterenlere saygı duyarım. Ouyang Jun'un nasıl bir geçmişi olduğu umurumda değil.” Qin Nan, gözünü korkuttuğuna dair hiçbir belirti göstermeden sakince başını salladı.

"İç çekmek…"

Gong Yang bir iç çekti ve alaycı bir gülümsemeyle, "Öfkenizi biliyorum ama işler düşündüğünüzden daha karmaşık, çünkü başka yönleri de içeriyor. Her şeyden önce, Ouyang Jun, Mistik Ruh Tarikatının mevcut Tarikat Liderinin oğludur."

Qin Nan'in gözleri parladı, Bu kadar kendini beğenmiş olmasına şaşmamalı, çünkü o Tarikat Liderinin oğlu.

Gong Yang, sesi ciddileşmeden önce Qin Nan'a bir bakış attı, "O, Tarikat Lideri'nin oğlu olmasına rağmen, çünkü Yaşlı Shan tarafından seçildiniz ve aynı zamanda arka plan açısından sağduyulu olarak Prenses Miao Miao'nun öğrencisisiniz, ondan korkmana gerek yok. Ancak ciddi bir sorun daha var.”

Gong Yang, devam etmeden önce kısa bir süre tereddüt etti, "Ouyang Jun ve Xiao Qingxue arasında bir nişan var."

"Ne? Birbirleriyle meşguller mi?”

Qin Nan'ın yüzü şaşkınlıkla doluydu.

Ouyang Jun'u bilmek dikkatini çekmek için yeterli değildi, ancak Ouyang Jun ve Xiao Qingxue arasında bir nişan olduğunu duymak onun zeminini kaybetmesi için yeterliydi.

Xiao Qingxue, en başından beri Qin Nan'a karşı her zaman nazik olmuştu, bu yüzden o onun bir kız kardeşi, bir aile üyesi olarak görülüyordu. Şimdi Ouyang Jun'un onunla nişanlı olduğunu duyduktan sonra sakin kalmasına imkan yoktu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin