Bölüm 81: Kalabalık Tarafından Mahkum Edildi

369 53 0
                                    

Qin Nan'ın sözlerini duyduktan sonra tüm kalabalık sessizleşti.

Her yeni öğrenci, Qin Nan'in inanılmaz ukala bir insan olduğunu biliyordu, ama onun bu kadar ileri gitmesini asla beklemiyorlardı.

Qin Nan, bir iç öğrenci olan Kıdemli Kardeş Xu Qian'ı mı sorguluyor?

Sadece bu değil, Qin Nan'in sözlerinden Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'yu yenebileceğini mi ima ediyor?

Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'nun sergilediği Savaşçı Yüreği, daha da büyük bir gelişim tabanına sahip süper bir dahi olan Huang Long'a karşı bile eşsizdi.

Qin Nan sadece sekizinci seviye Huang dereceli Dövüş Ruhu'na ve yedinci seviye Vücut Temperleme Aleminin ekimine sahip. Dövüşçü Kalbinin Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'nunkinden daha güçlü ve sağlam olduğunu düşünmek güvenini nereden aldı?

Xu Qian bir an için irkildi, sonra kahkahayı patlattı, Qin Nan'in sözlerini şaka olarak kabul etti; "Gerçekten Küçük Kardeş Ling Zixiao ile rekabet edebileceğini mi sanıyorsun?" dedi.

Sözleri duyduktan sonra, Ling Zixiao'nun önderlik ettiği dahiler, şoklarından kurtuldu, özellikle içinde öfke alevleri ile öfkelenen Xiao Yunhe ve öldürücü bir niyetle, "Sizin gibi çöplere güven veren Qin Nan," dedi. bu kadar emin olmak? Testi yapacak olsaydın, dört yüz adıma bile ulaşamayacaksın!”

Xu Qian çıldırdı, Xiao Yunhe ve dahiler çıldırdı; Başlangıçta sersemlemiş olan tüm öğrenciler, şimdi yüzlerinde alaycı ifadelerle uyanmışlardı.

"Ne? Yanlış mı duydum? Bu değersiz Qin Nan, Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'dan daha güçlü olduğunu mu düşünüyor?"

"Humph, bu Qin Nan her zaman kendisiyle doluydu. Şimdi büyük konuşmaya ve Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'ya meydan okumaya cesaret ediyor; kendini öldürmeye çalışıyor."

"Hehehe, Kıdemli Kardeş Ling Zixiao beni daha önce Qin Nan'ı avlamaya davet etse de kabul etmedim. Şimdi, görünüşe göre Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'nun talebi olmasa bile bu saygısız ve acımasız çalıyı öldürmek isterdim."

"Böyle acımasız sözler, sanki kazanacağından eminmiş gibi. Bu değersiz Qin Nan, Childe Gloomy Rage'i öldürdükten sonra gerçekten yenilmez olduğunu mu düşünüyor?"

"Huang Long bile, ona böyle saygısız sözler söyleme cesaretini veren Kıdemli Kardeş Ling Zixiao tarafından yenildi!"

……

O anda herkes sinirlendi ve Qin Nan'a alaycı, canice, küçümseyici ve küçümseyici sözlerle meydan okudu.

Daha önce, iki yüz altmış öğrenci arasında Chu Yun ve Xiao Leng'in varlığı ve Qin Nan'ın Childe Kasvetli Öfkeyi öldürdükten sonra gösterdiği güç nedeniyle, sadece Ling Zixiao liderliğindeki dahiler hala Qin Nan'ı avlamayı planlıyorlardı. Ama şimdi, Ling Zixiao'nun daveti veya vaat ettiği faydalar olmasa bile, her bir öğrencinin Qin Nan'a karşı öldürücü bir niyeti varmış gibi görünüyordu.

Qin Nan çok acımasızdı; Sadece sekizinci sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu ve yedinci katman Vücut Temperleme Alemi ile büyük konuşmaya cesaret etti ve hatta yeni öğrenciler arasında birinci sıradaki deha olan Kıdemli Kardeş Ling Zixiao'yu kışkırttı!

Kalabalık Qin Nan, Chu Yun ve Xiao Leng'in gücünden korkmasaydı, kesinlikle Qin Nan'a doğru koşar ve onu hemen parçalara ayırırdı.

O anda sadece Qin Nan kalabalık tarafından kınanmakla kalmadı, Chu Yun ve Xiao Leng bile yüzlerinde alaycı gülümsemeler bıraktı.

Chu Yun ve Xiao Leng, Qin Nan'in gücüne ve onlara verdiği sürprizlere tanık olmuş olsalar da, Qin Nan'in sözlerinde hala çok ukala olduğunu hissettiler.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin