Qin Nan ifadesizdi; saldırıdan etkilenmedi ve başka hiçbir eylemde bulunmadan Mistik Sekiz Adımını uygulamaya devam etti.
Mistik Sekiz Adım, yüksek dereceli bir hareket tekniğiydi, Qin Nan'in yüz adımı sekiz adıma basitleştirerek Mükemmellik Aşamasına kadar ustalaştığı gerçeğinden bahsetmiyorum bile - attığı her adımda konumu mistik bir şekilde değişecekti. Hareketi tahmin edilemezdi ve şimşek kadar hızlıydı, düşmanlarına nerede olduğunu denemeleri ve yakalamaları için zor anlar yaşattı.
Wang Meng güçlü olmasına rağmen, tüm saldırıları Qin Nan tarafından kolaylıkla savuşturulmuştu.
Yarım tütsü yakmak için gereken süreden sonra, Wang Meng'in sabrı tükendi. Yüzü acımasız bir ifadeyle büküldü ve derin bir kükreme çıkardı, "Qin Nan, kafasını kabuğuna çeken bir kaplumbağa gibi etrafta koşmayı bırak. Gerçek bir erkek gibi dövüş benimle!"
O anda, Wang Meng öfkeli ve utanç içindeydi.
O kimdi?
İlk on dahiler arasında dokuzuncu sıradaydı, ancak Qin Nan sadece bir hareket tekniğiyle ortalığı karıştırmayı başardı ve ona bir şaka gibi davrandı.
Gerçek şu ki, bu hiç de Wang Meng'in hatası değildi. Sorun, Wang Meng'in hiçbir hareket tekniği öğrenmemiş olmasıydı ve onun Dövüş Ruhu, Lee Changyun'un kişinin hızını artırabilen Vahşi Yıldırım Kartalının aksine, kılıç tipi bir Dövüş Ruhuydu; bu nedenle, Wang Meng, Qin Nan'ın hızına yetişmekte zorlandı.
Xiao Leng ve diğer iki öğrenci, bu sahneye tanık olduktan sonra Qin Nan'a farklı bir şekilde baktılar.
Daha önce, Qin Nan'in Wang Meng ile savaşma şansının olmadığını varsaydılar.
Ancak, sadece bir hareket tekniği ile Qin Nan, savaşın ortasında hile yapmayı başardı.
"Hmph, Wang Meng, yeterince iyiysen, Qin Nan'ı hızla yenmeye çalış." Xiao Leng, Wang Meng'in sözlerini duyduktan sonra gülmek istedi.
Bu arada, Xiao Leng'in Qin Nan'a karşı tutumu biraz düzeldi; en azından Qin Nan sandığı gibi kendini beğenmiş ve kendini beğenmiş değildi.
Wang Meng'in yüzü bu sözleri duyduktan sonra soğudu ama bunu çürütmek için söyleyecek bir şey bulamadı.
Bu mevcut durumda, Qin Nan sadece bir aptal olsaydı hareket etmeyi bırakır ve onunla doğrudan savaşırdı.
Ancak, Qin Nan'in bir sonraki andaki hareketi tamamen şok ediciydi.
Qin Nan'in figürü, Wang Meng'e gülümseyerek bakarken durdu ve "Öyle diyorsan, o zaman etrafta koşmayı bırakıp seninle yüz yüze geleceğim" dedi.
Bunu gördükten sonra Xiao Leng şaşırdı ve suskun kaldı, "Qin Nan, sen..."
O kadar öfkeliydi ki, bundan sonra hiçbir kelime bulamadı.
Bir an önce, Qin Nan hakkında çok farklı bir görüşü vardı; Bir sonraki anda Qin Nan'in bu kadar kendini beğenmiş ve kendini beğenmiş bir kişinin gerçek yüzünü ortaya çıkarmasını beklemiyordu.
Qin Nan, şu anki ekimi ile Wang Meng'in karşısında öleceğinin garanti olduğunu bilmiyor mu?
Qin Nan, şu anki eyleminin hayatına mal olacağını bilmiyor mu?
Diğer öğrenciler de sahneye tanık olduktan sonra tamamen şok oldular; hayatı tehlikedeyken Qin Nan'in bu kadar inatçı olacağını hiç düşünmemişlerdi.
Wang Meng bir an için düşüncelerine daldı, gülmeye başlamadan önce, “HAHAHA, Qin Nan, şimdi bunu söylediğine göre, eğer gerçek bir erkeksen pişman olmamalısın. Şimdi size ne kadar güçlü olduğumu gösterme zamanı, Wang Meng!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...