Yaşlı Shan, gelişimi Tarikat Lideri ile eşit olan ve Dövüş Ataları Alemine ulaşan Mistik Ruh Tarikatının Büyük Yaşlısıydı.
Başka bir deyişle, önündeki bu küçük kız - yaşı yaklaşık on üç gibi görünüyordu - Savaşçı Atalar Alemi'ne ulaşmıştı.
En önemlisi, İlahi Savaş Ruhunun Gözleri aracılığıyla Qin Nan, Prenses Miao Miao'nun vücudunda bir şekilde Eski Shan'ı aşan gizli bir gizemli gücü hissedebiliyordu.
Prenses Miao Miao telaşlanmış gibiydi ve çekici gözleri o anda buz gibi oldu, "Hizmetkarım olarak, prensese bir daha bakmaya cüret edersen, prenses sana merhamet göstermez."
Sözler, Qin Nan'in İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini geri çekerken hemen uyanmasına neden oldu ve Prenses Miao Miao'ya farklı bir bakış açısıyla baktı.
Qin Nan, bu Prenses Miao Miao'ya düşkün olmasa da, onun gelişimini öğrendikten sonra intikamını almaktan hemen vazgeçti ve kendini talihsiz biri olarak gördü.
Qin Nan derin bir nefes aldı, sakin bir ifadeyle "Prenses Miao Miao, bu kadar güçlüyken neden haplarımı almakla uğraşıyorsun? Umarım onları bana geri verirsiniz ve bundan sonra yollarımız ayrılır."
Bu Prenses Miao Miao'ya karşı gelemeyecekse, ondan saklanamaz mıydı?
Prenses Miao Miao ona yandan bir bakış attı ve tatsız bir tonla, "Bir hizmetçinin sahip olması gereken tavır bu mu? Kan damlasını kullanarak benimle yaptığın ve senden yüz mil uzakta kalmamı kısıtlayan kan anlaşması olmasaydı, uzun zaman önce ayrılırdım. Haplarına gelince, hizmetçi olarak yükümlülüğünün bir parçası ama yine de onu benden geri mi istiyorsun? İlk kez hizmetçi olduğunu ve henüz o kadar aklı başında olmadığını düşünürsek, bu kadar iyi niyetli olduğum için seni affediyorum!"
Prenses Miao Miao, kararı akıllıca ve parlakmış gibi memnun bir şekilde gülümsedi.
Qin Nan bunu duyduktan sonra neredeyse kan kusacaktı.
Yüz mil içinde kalmasını kısıtlamak için bir kan anlaşması yapmak mı?
Bu, hayatımın geri kalanında bu Prenses Miao Miao ile birlikte olmam gerektiği anlamına mı geliyor?
Bütün haplarımı yedikten sonra bunu böyle utanmazca, sağduyuymuş gibi söylemek mi?
Qin Nan'in yüzü, Prenses Miao Miao'ya soğuk bir şekilde bakarken ve tek kelimeyle, "Prenses Miao Miao, çizgiyi aşma!" Dediğinde hemen tatsız bir hal aldı.
O anda, havada yüzen İlahi Savaş Ruhu'nun bulanık figürüyle birlikte Qin Nan'ın arkasında on altın ışın belirdi.
"Hmm?"
Prenses Miao Miao, Qin Nan'a bir ders vermek üzereydi, ancak İlahi Savaş Ruhu'nu önünde gördükten sonra eylemleri durdu.
"Artık insan figürümü restore etmiştim; zayıflamış halimde bile, hala önceki halimden kıyaslanamayacak kadar güçlüyüm. Bugün, sadece onuncu seviye bir Huang Seviye Dövüş Ruhu'nun ne kadar anlaşılmaz olduğunu göreceğim!"
Prenses Miao Miao'nun gözleri keskin bir bakış fırlattı ve bir ayakla, küçük bedeninden İlahi Savaş Ruhu'na doğru güçlü bir güç yayıldı.
BANG!
Bir patlama duyulabilirdi.
Prenses Miao Miao'nun yüzü bembeyaz oldu ve on adım geriye atıldı, gözleri tam bir şokla doldu.
O anda, önemsiz onuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'ndan gelen hayal edilemez bir gücü hissedebiliyordu.
En yüksek yetişiminde bile, gücü net bir şekilde göremezdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...