Bölüm 160: İki Dövüş Ruhu Arasındaki Savaş

410 59 23
                                    

...Bu arada, Martial Serendipity Pavilion'un üçüncü katında...

Üçüncü raundun müfettişi olan yaşlı kadın, kalabalığın tepki vermediğini görünce kaşlarını çattı ve nahoş bir ses tonuyla “Neyin var? Bu kadar basit kuralları anlamak bu kadar mı zor?”

Sözler, kalabalığı yüzlerinde farklı ifadelerle gerçeğe geri döndürdü.

Duruşmayla kafaları karışmak yerine, davanın içeriğini öğrendikten sonra hayrete düştüler.

Yani denemenin üçüncü turu, Dövüş Ruhları saflarının bir yarışması mı?

O anda, Wei Hao, Huang Que, Wang Ruoling ve Huang Long, hepsi Qin Nan'a baktı.

İkinci turda Qin Nan tarafından geride bırakılan Huang Que, sanki sonunda kalbindeki tüm baskıyı ve utancı bir anda serbest bırakabilecekmiş gibi anında gülmeye başladı, "HAHAHA, Qin Nan, bahse girerim bunu beklemiyordunuz? Denemenin üçüncü turu, Dövüş Ruhları rütbesine odaklanıyor! Olağanüstü bir güce ve kavrayışa sahip olsanız bile, şimdi bunun bir önemi var mı? Bu turda sonuncu olmaya mahkumsunuz; senin için kazanma şansı yok!”

Huang Que, sözlerinden son derece emindi, en ufak bir şüphe görülmüyordu.

Bunun nedeni, Qin Nan'ın Dövüş Ruhu'nun, kalan tüm katılımcılar arasında en düşük olan, yalnızca sekizinci sınıf Huang olmasıydı!

Bu nedenle, Huang Que şimdi Qin Nan ile korkusuzca alay etmeye cüret etti.

Dövüş Ruhu rütbesi uyanıştan beri sabitlendi, değiştirilmesi imkansızdı. Qin Nan bir dizi mucizeyi başarmış olsa bile, Dövüş Ruhu'nun derecesini değiştirmesinin hiçbir yolu yoktu.

Wei Hao'nun yüzünde bir gülümseme belirdi ve sırıtarak şöyle dedi: "Tsk, tsk, çok yazık. Üçüncü deneme farklı bir test olsaydı, kazanma şansınız olabilirdi. Ama bu sefer hiç şansın olmayacak gibi görünüyor!”

Wei Hao, ilk turda ikinci ve ikinci turda üçüncü olduktan sonra inanılmaz derecede huysuzdu.

Bu nedenle, bu sefer, Qin Nan'ın durumu tersine çevirebileceğinden endişe etmesine gerek kalmadan, sonunda Qin Nan'a tepeden bakma şansı buldu!

Başından beri Qin Nan ile korkunç bir ilişki paylaşan Wang Ruoling, yüzünde kendini beğenmiş bir bakışla ona bakarken onunla alay etme şansını da kaçırmazdı.

Beş katılımcı arasında sadece Huang Loung derin bir iç çekti.

Qin Nan arka arkaya iki mucize gerçekleştirmeyi başarmıştı, eğer üçüncü raundu geçerse, daha önce kimsenin girmediği dördüncü katmana girme şansına sahip olacaktı.

Sadece bir adım ötedeydi, ancak Qin Nan'in bu denemeyle karşılaşması bir talihsizlik oldu.

"Keşke Qin Nan'ın Dövüş Ruhu sekizinci derece Huang yerine onuncu derece Huang olsaydı, burada kimsenin ona karşı şansı olmazdı..." Huang Long tekrar derinden içini çekti. Kalbinde, Dövüş Ruhu'nu hesaba katmadan, Qin Nan neredeyse yenilmez bir varlıktı.

Ancak gerçeklik, gerçeklik olarak kaldı ve zaman zaman inanılmaz derecede acımasızdı.

Buna rağmen, kalabalığın alaycı yorumlarıyla karşı karşıya kalan Qin Nan, duygularının etkilendiğine dair hiçbir belirti göstermeden son derece sakindi.

Bu arada yaşlı kadın daha fazla bekleyemedi, sabırsız bir ses tonuyla, “Siz yargılamaya hemen başlamazsanız ve zamanımı boşa harcamaya devam ederseniz, duruşmayı burada durduracağım ve her birini işaretleyeceğim. sonuçların başarısız olacak!”

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin