Bölüm 34 - Mistik Sekiz Adım

541 70 0
                                    


“Mistik Ruh Tarikatı, Luo Nehri Krallığının kuzeyinde yer almaktadır. Yaklaşık dokuz gün sonra varacağız.” Bai Heng, bir günlük yolculuktan sonra bir vadiye vardıklarında Qin Nan'a dedi.

"Dokuz gün? Eğer durum buysa, yolculuk sırasında xiulian uyguluyor olacağım.” Qin Nan başını salladı ve çevredeki tüm Qi'yi emmeye başlayan İlahi Savaş Ruhunu serbest bıraktı.

Yanında, Bai Heng, zihninde yükselen bir kıskançlık duygusu ve bir korku iması ile ona inanamayarak bakıyordu.

Sekizinci dereceli bir Huang dereceli Dövüş Ruhu gerçekten ürkütücü.

Xiao Qingxue kaşlarını hafifçe çattı ve hoş sesiyle, "Qin Nan, bu şekilde gelişmenin bir anlamı yok. Vücut Geliştirme Aleminde, Xiantian Aleminde ve hatta Dövüş İmparatoru Aleminde olmanız fark etmez, xiulian uyguladığınız sürece her zaman sakin olmalısınız. Yürürken xiulian uygularsanız, henüz emmiş olduğunuz Qi'nizi uygularsınız - dolayısıyla, Vücut Temperleme etkisini engellersiniz."

"Mantıklı." Qin Nan gizlice etkilendi. Xiao Qingxue, yetişim konusunda önemli bir deneyime sahip olduğu için gerçekten de Dövüş İmparatoru Alemine ulaşmıştı.

İlahi Savaş Ruhunu serbest bıraktıktan hemen sonra xiulian uygulamaya çalıştığında hiçbir gelişme belirtisi yoktu - tam olarak onun bahsettiği gibiydi.

"Geçen sefer savaşını gözlemlediğimde, herhangi bir hareket tekniği öğrenmemişsin gibi görünüyordu." Xiao Qingxue, Qin Nan ve Bai Heng'i anında hayrete düşüren çekici bir gülümseme gönderdi. "Burada 'Mistik Sekiz Adım' adında bir nihai dövüş becerisine sahip bir beceri kitabım var - al ve bir bak."

"Nihai bir dövüş becerisi mi?" Qin Nan önündeki beceri kitabına bakarken şok oldu. Xiao Qingxue'nin bu kadar cömert olmasını beklemediği için tereddüt etti.

"Gel ve al, ne bekliyorsun?" Xiao Qingxue gözlerini Qin Nan'a dikti.

Xiao Qingxue'nin bu kadar hanımefendi davranışını gördüğünde, Qin Nan kalbinin attığını hissetti; sonra beceri kitabını almak için elini uzatırken kendini sakinleşmeye zorlamak zorunda kaldı.

Bu arada Qin Nan, bir gün Xiao Qingxue'nin yaptığı iyiliği geri ödeyeceğine dair yüreğine yemin etti.

Önceki Öğrenci İşe Alım Seremonisi sırasında, Xiao Qingxue, 'çöp' olarak kabul edilen Qin Nan'a yardım etmek için yardım etmişti ve aynı zamanda Qin Klanını korumuştu. Şimdi, ona nihai bir dövüş becerisi olan bir beceri kitabı vermişti; bütün bunlar sadece onun dostluğundandı.

Yanında, Bai Heng onu daha çok kıskanıyor gibiydi; bu Qin Nan'in böyle bir yeteneğe sahip olması fazlasıyla yeterli—hatta Xiao Qingxue'nin iyiliğini bile kazanıyor.

Mistik Ruh Tarikatının en iyi yeteneklerinin bile Xiao Qingxue'nin beğenisini kazanamadığını bilmek gerekir!

Bu Qin Nan ne tür bir şans buldu?

Bu arada Xiao Qingxue devam etti ve "Qin Nan, bunu hatırla. Dövüş sanatları ile rakiplerinizle yüzleşirken iki temel kural vardır; birincisi hücum becerileri, ikincisi ise hız.

“Artık Sabre ile Bir'in Büyük Başarı Aşamasında ustalaştığınıza göre, aynı yetiştirme üssüne sahip rakiplerle karşılaştığınızda saldırı kabiliyetiniz ezici kabul ediliyor. Bu nedenle, hızınızı artırmak için bu 'Mistik Sekiz Adım'ı uygulamaya odaklanmalısınız…”

Qin Nan, tavsiyeyi dinlerken başını sallamaya devam etti; Bai Heng bile kulaklarını kaldırmıştı. Bir Dövüş İmparatoru Alemi gelişimcisinden gelişim konusunda tavsiye almak için değerli bir şanstı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin