Thundercrash Sabre Art'ı birkaç yıldır geliştiren ve 'One with the Sabre' alemini tamamen kavrayan biri için, Tie San'ın Sabre Intent'e son derece aşina olduğu söylenebilir. Kişi bu tür bir Kılıç Niyeti'ni ancak 'Kılıçlı Bir'i belirli bir derinliğe kadar kavradıktan ve 'Daha Büyük Başarı Alemine' ulaştıktan sonra kavrayabilirdi.
Qin Nan 'Kılıçlı Bir' alemine daha yeni bir adım atmıştı ve bu tür bir seviyeye sadece bir günde mi ulaştı?
Qin Nan'in anlama seviyesi ne kadar korkutucuydu?
Tie San derin bir nefes aldı ve Qin Nan'ın gözlerinin içine baktı ama bu sefer Qin Nan'ı aramadı.
Sabre Niyeti kişinin vücudunu koruduğu için yağmur suyu ona dokunamazdı. Ek olarak, onu çevreleyen gök gürültüsü sesleri de koruma işlevi gördü. Derin bir durumda olan Qin Nan'ı rahatsız etmek imkansızdı.
Genç Lord Qin Nan'ın Dövüş Ruhu daha yüksek seviyedeyse, başarıları ne dereceye kadar ulaşabilirdi?
Tie San kendi kendine Qin Nan'in yalnızca birinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu olduğunu düşündü ve iç çekmeden edemedi. Qin Nan, doğuştan gelen etkileyici bir Dövüş Becerisi yeteneğine sahip olsa da, Dövüş Ruhu derecesi çok düşüktü. Canglan Kıtasında, bu sadece başarısının çok iyi olmayacağı anlamına gelebilirdi.
Zaman hızla akarken, yağmur durmadan yağdı ve gök gürledi. Ancak şu anda Qin Nan'ın avlusunda ne yağmur damlası ne de gök gürültüsü vardı. Bunun yerine, bir uğultu sesi yankılandı. Bu ses, Qin Nan'in vücudunu saran Saber Niyeti'nden geldi. Bir Sabre gibiydi, hayal edilemez bir hızla titriyordu. Qin Nan'ın vücudunu çevreleyen Saber Niyeti giderek daha yoğun ve güçlü hale geliyordu.
On dört saat sonra bir "gümleme" sesi patladı. Qin Nan'ın vücudunu saran Kılıç Niyeti dağılmaya başladı ve o çılgın halinden uyandı.
“Gökyüzü neredeyse parlak…”
Qin Nan bilinçsizce başını kaldırdı ve gökyüzünün daha da aydınlandığını fark etti. Kendini şokta hissetmeden edemedi; Antik kitaba kendini o kadar kaptırmış gibiydi ki, okumaya ayırdığı zamanı fark etmemişti. Bundan sonra, Qin Nan memnun bir gülümseme sergiledi. Son on dört saatte aldığı hasat önemsiz değildi.
“Tebrikler Genç Lord, Saber Niyeti, 'Kılıçlı Bir'i kavradığınız ve Daha Büyük Başarı Aşamasını gerçekleştirdiğiniz için.” O anda Tie San, yüzü gülümsemelerle dolu olarak evden çıktı.
"Bunların hepsi San Amca'nın yardımı sayesinde oldu," Qin Nan hemen minnettarlığını gösterdi. San Amca'nın gelişim kayıtları olmasaydı, bu seviyeye bu kadar kısa sürede ulaşamayacaktı.
Tie San başını salladı, "Genç Lord, mütevazı olmayın. Aşırı derecede ürkütücü olmak sadece doğuştan gelen yeteneğin.”
Qin Nan bunu görmezden geldi ve merakla sordu, "Ah, doğru, San Amca, az önce bahsettiğin 'Kılıçlı Bir' aleminin bu 'Büyük Başarı Aşaması' nedir?
Tie San'ın yüzü ciddileşti ve dedi ki, "Genç Lord, bu soruyu yanıtlamadan önce, şu anki Saber Art'ınızın Thundercrash Sabre Art'ın başlangıçta sahip olması gereken gücü tamamen aştığını hissedip hissetmediğinizi sormak istiyorum? ”
Qin Nan şok oldu ama hemen ardından başını salladı. Gerçekten de bu duygu vardı. Thundercrash Saber Art, Qin Klanında yalnızca orta sınıf bir Dövüş Becerisiydi. Qin Nan, 'Kılıçlı Bir'i kullanabilir ve Saber Niyeti ile ortaya çıkabilirdi. Rakip yüksek sınıf bir Dövüş Becerisi, hatta en yüksek sınıf Dövüş Becerisi kullanacak olsaydı, onunla eşit olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...