Bölüm 147: Potansiyel Taş

370 54 0
                                    

Beyaz gömlekli bayanın sözlerinin ardından siyah cüppeli bir yaşlı hemen saklama çantasından bir ayna çıkardı.

Ayna bir avuç büyüklüğündeydi ve antik gizemli rünlerle oyulmuştu. Eğer biri dikkatlice incelerse, üzerine Dövüşçü kelimesinin kazınmış olduğunu bulabilirdi, ama görmek son derece zordu.

Siyah cüppeli yaşlı parmağını salladı ve Dövüş Aynası'na gizemli bir güç ışını fırlattı ve yüzeyinin parlak bir şekilde parlamasına neden oldu.

Ayna daha sonra kalabalığın önünde süzülen devasa bir ışık perdesini ateşledi.

Ekranda, Wei Hao, Huang Que, Wang Ruoling, Qin Nan ve ilk dört tarikatın dehalarının geri kalanı, eski görünümlü harap bir meydanda toplandı. Harap bir salondan başka bir şey görünmüyordu.

Kalabalık şaşkına dönmüştü.

Bu kare ne hakkında? İlk turun amacı tam olarak nedir?

Kalabalık şüphelerine dalmışken, yıkık salondan beyaz saçlı yaşlı bir adam çıktı.

Zayıf ve zayıf görünüyordu, yırtık pırtık giysiler giyiyordu ve yüzünde garip bir gülümseme vardı. Onun hakkında sıkıcı bir his vardı.

Qin Nan ve diğerleri aynı anda yaşlı adama baktılar.

Yaşlı adam şehvetle Wang Ruoling'e ve diğer kadın gelişimcilere baktı, sonra yüksek sesle, "Ahem ahem, Martial Serendipity Pavilion'un ilk raundunun denetçisiyim! Duruşmadan önce hepinizi bir şeyle tanıştırayım: Potansiyel Taş!"

Savaşçı Aynanın yardımıyla, yaşlı adamın sesi Savaşçı Serendipity Köşkü'nün dışındaki kalabalık tarafından net bir şekilde duyulabiliyordu.

Yaşlı adam sağ elini çevirerek kocaman bir taş ortaya çıkardı. Taş simsiyahtı ve sıradan görünüyordu; görünüşünde özel bir şey yoktu.

Sesi heyecanlanırken sadece yaşlı adamın gözleri titredi, “Şimdi hepiniz gördünüz. Bu Potansiyel Taş. Elinizi Potansiyel Taş'a yerleştirdikten sonra geleceğinizin ne kadar güçlü olduğunu görebileceksiniz! Örneğin, taş bir İmparator Işığı yayarsa, gelecekteki başarınız Dövüş İmparatoru olacaktır! Eğer bir Ata Işığı yayarsa, gelecekteki başarınız bir Dövüş Atası olacak!"

Sözleri Qin Nan'ı ve diğer dahileri hayrete düşürdü.

Kalabalığın gözleri kocaman açıldı ve çeneleri düştü, hatta nefesleri bile kesildi.

Bu sıradan görünümlü siyah taş, birinin gelecekteki başarısını tahmin edebiliyor mu?

Dövüş Dünyasında, onuncu seviye Huang Seviye Dövüş Ruhu olan bir süper dahi bile gelecekteki maksimum sınırını belirleyemedi. Herkes tehlikeler, servetler, hatta ölümler veya hızla artan faydalarla karşılaşacaktı. Kimse geleceği tahmin edemedi.

Ancak onlardan önceki bu Potansiyel Taş bunu yapabilirdi!

Yaşlı adam yirmi öğrencinin yüzlerindeki ifadeyi gördükten sonra memnuniyetle başını salladı ve “Şimdi kuralları açıklayacağım. Dövüş Işığına sahip olanlar turu geçecek. Turu geçerek, Martial Serendipity Pavilion'dan faydalanacaksınız. Bunun yanı sıra, turun ilk on'u ikinci tura yükselecek! Kalanlar, bu raundu geçseler bile diskalifiye edilecektir! Tabii ki birinci olan özel bir ödül alacak.”

Yaşlı adam, korkunç bir gülümseme salmadan ve doğrudan kadın öğrencilere bakmadan önce biraz tereddüt etti. "Başlamadan önce, siz kadın yetiştiriciler için söylemeliyim ki, size dokunmama ve öpmeme izin verirseniz, ödülleriniz ikiye katlanacak. Elbette erkeklerin bu ayrıcalığı yok!”

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin